K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2007, 13:01   #1
Blueday
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2007
Indlæg: 12
Styrke: 17
Blueday er ny på vejen
Hjælp til kørselsudgifter

Hej alle

Jeg er ny her på K10, men har længe fulgt med i jeres gode debatter, samt super hjælp og støtte til hinanden. Håber derfor jeg også kan bidrage med lidt.

Først dog et lidt vedr. min egen situation.
Jeg har gået sygemeldt i næsten 2 år. Jeg har stadig mit arbejde og kommunen har forlænget min sygedagpengeperiode til maj 2008

Jeg føler nu, at jeg er klar til at genoptage mit arbejde 2-3 gange om ugen med ca. 3 timer pr. gang, hvilket min arbejdsplads er positivt indstillet overfor.

Jeg har dog efter 4 operationer i benet ikke mulighed for selv at køre bil, ( og kommer måske aldrig til det, da det er uvist, hvordan den sygdom jeg har vil arte sig fremover. )

Jeg ringer derfor positivt til min " nye " sagsbehandler - nr. 6 i rækken på et et halvt år, og fortæller at jeg er klar til så småt at genoptage mit arbejde, men har brug for hjælp vedr. transport til og fra arbejde.

Dette har jeg så fået afslag på, og sagsbehandleren spurgte endda om det ikke var muligt for min arbejdsgiver, at hente og bringe mig !!!!! ( ha,godt jeg efter 2 år i dette system stadig har lidt humor tilbage )

Men kan det være rigtigt , at jeg selv skal invistere i en bil med automatgear, eller være afhængig af familie/ venner - eller arbejdsgivers goodwill for at kunne genoptage mit arbejde ?

Jeg skal til møde med sagsbehandleren imorgen om " hele min situation "
så håber på et par tilbagemeldinger fra jer .

Jeg har bedt om at få afslaget på skrift, samt aktindsigt i hele min sag .

Hej for nu fra,
Blueday
Blueday er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension