K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-12-2016, 22:28   #1
beth57
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2014
Indlæg: 114
Styrke: 10
beth57 er ny på vejen
Forsikring erstatning

Jeg har en sag kørende med min ulykkesforsikring de sagde 0 men jeg klagede hvorefter de sendte den til arbejdsmarkeds de har lige sendt deres vejledning som siger 8% men og nu siger forsikringen at de igen har givet deres egen lægekonsulent sagen hmm kan de så igen sige 0 er der nogen af jer der har prøvet noget lignende
beth57 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2016, 05:09   #2
job
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2014
Indlæg: 209
Styrke: 10
job er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af beth57 Se meddelelser
Jeg har en sag kørende med min ulykkesforsikring de sagde 0 men jeg klagede hvorefter de sendte den til arbejdsmarkeds de har lige sendt deres vejledning som siger 8% men og nu siger forsikringen at de igen har givet deres egen lægekonsulent sagen hmm kan de så igen sige 0 er der nogen af jer der har prøvet noget lignende
Jeg kan ikke helt forstå dit indlæg og hvordan de 8% er fremkommet. Er der bare slået op i en vejledende tabel eller er Arbejdsskadestyrelsen blevet bedt om at komme med en vejledende udtalelse i din sag.

Hvis sidstnævnte er tilfældet, ja så er forsikringsselskabet ikke bundet af den vejledende udtalelse og kan således godt fastholde den tidligere vurdering. Du har derefter kun en mulighed, og det er at føre retssag mod forsikringsselskabet.

Har spørgsmålet ikke været forelagt Arbejdsskadestyrelsen er det måske en mulighed hvis forsikringsselskabet fastholder sin vurdering. Jeg gætter på at forsikringsselskabet vil informere dig om denne mulighed når det kommer med en endelig vurdering af mengraden - sådan var det i mit tilfælde for en del år siden. Jeg afslog dog 'tilbuddet' da jeg i så fald skulle betale et stort gebyr som jeg dog ville få refunderet, hvis afgørelsen faldt ud til min fordel.
job er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2016, 08:44   #3
beth57
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2014
Indlæg: 114
Styrke: 10
beth57 er ny på vejen
forsikringsselskabet sendte det til vurdering ved arbejdsmarkstyrelsen efter at de selv havde vurderet til 0 troede bare at når de selv havde forelagt sagen havde de også en forpligtelse til at følge vejledningen
beth57 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension