K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-10-2009, 08:32   #1
CHL
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2009
Indlæg: 59
Styrke: 15
CHL er ny på vejen
arbejdsprøvning

Hej!
Hej jeg er på revalideringsydelse , og er sendt i 4 ugers jobprøvning.Job konsulenten skrev at jeg skulle starte med 20 timer om ugen.Nu har jeg været der i 3uger og har gennemsnitlig klaret 8 timer om ugen , pga. smerter i skuldre og arme.Har også været hos læge igen.Min chef har kontaktet jobkonsulenten og meddelt at det er urealistisk at jeg kunne klare jobbet pga. af for mange begrænsninger.Han fik svaret at jeg skulle fortsætte perioden ud.
Nu er spørgsmålet? er det realistisk med et flexjob? eller er der mulighed for pension?Hvad gør kommunen når jeg er færdig med jobprøvningen?Kan jeg blive på revalideringsydelse? Jeg er stadig dagpengeberetiget og har en sag kørende i arbejdsskadestyrelsen.
Mvh
CHL
CHL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 09:20   #2
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej

har du lavet en dagbog over hvordan det er gået i din arbejdsprøvning....ellers vil det være en rigtig god ide.

Hvornår du har mødt....hvad du har lavet...hvornår du er gået hjem.

Hvordan du har haft det på mens du var på job...når du kom hjem..om du har sovet...lagt på sofa...lavet noget i hjemmet...og hvad man nu burde lave i et hjem

hvor mange smerter og hvor du har...hvad du tager af medicin...om dit forbrug er sat op mens du har være i afprøvning.

Kan godt være du skal blive perioden ud...men jobkonsulent burde have snakket med dig om du skulle sættes ned i tid.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 09:30   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Øv hvor ser man det tit. Job konsulenten burde jo have sat tiden ned, hvis du højst kan klar 8 timer. Jeg skulle starte med 15 timer og skulle op i tid, men det blev til 12 timer. til sidste en dag fri midt i ugen. Samlet højst 5 timer om ugen.
Jobkonsulenten var med hele vejen og kunne udmærket se jeg ikke kunne klare mere.

Det er efterhånden blevet sådan i mange her på dette forum. Når man først er sendt ud
kan man sejle sin egen sø.

heldigvis fik jeg en god behandling og mange andre.
Men man skal selv sige fra, ingen gør det for en.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2009, 21:23   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
JA det er vigtigt at sige fra , så man får et realistisk billede af arbejdsevnen,det har jeg selv først forstået rigtigt i min 3. arbejdsprøvning.jeg gætter på at du er blevet bet om at gøre det du kan, og så længe du kan ....Du skal også beskrive hvad du laver men også hvad du må sige fra af opgaver, samlet beskriver det arbejdsevnen.Jeg kan ikk hjælpe med de andre ? du har ,men der er nok flere der kommer frem med noget.... Det er som om at man kan afprøves i hvad som helst, bare man kan møde. . .
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension