K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2011, 10:09   #21
Olsen22
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2011
Indlæg: 75
Styrke: 13
Olsen22 er ny på vejen
Hej Ricky

Tak dejligt du er på igen.

Ja det du skriver lyder ganske ligetil, men efter at have læst folks historier herinde bliver jeg noget nervøs....

synes ikke det virker så ligetil i det "virkelige liv"...?

Jeg synes det super man skal afklares i en arb prøvning på 3 mdr men du kan komme til at være for rask åbenbart...

Og ja det du skriver med psykisk kan de sagtens finde på med mig da jeg har fået til psykiater pga skilsmisse og andre ting, men det har i bund og grund ikke ngoet med min fleks ansøgning.

Men det skal åbenbart nævnes i den helbreds attest jeg har fået lavet. ? sagde min ellers udmærket læge.

Hvad kan jeg ellers forvente ud over de 3 mdr arb prøvning?
Olsen22 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 10:48   #22
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Olsen22 Se meddelelser
Hej Ricky

Tak dejligt du er på igen.

Ja det du skriver lyder ganske ligetil, men efter at have læst folks historier herinde bliver jeg noget nervøs....

synes ikke det virker så ligetil i det "virkelige liv"...?

Jeg synes det super man skal afklares i en arb prøvning på 3 mdr men du kan komme til at være for rask åbenbart...

Og ja det du skriver med psykisk kan de sagtens finde på med mig da jeg har fået til psykiater pga skilsmisse og andre ting, men det har i bund og grund ikke ngoet med min fleks ansøgning.

Men det skal åbenbart nævnes i den helbreds attest jeg har fået lavet. ? sagde min ellers udmærket læge.

Hvad kan jeg ellers forvente ud over de 3 mdr arb prøvning?
jeg har lyst til at skrive "forvent intet, men regn med alt"
I dit tilfælde er det logisk nok at din psykiske tilstand skal med i en generel helbreds erklæring, for der skal han jo kommentere på "hele dig"... Håber at du er velbehandlet ved din psyk, og at han/hun ikke forventer nogle problemer i din behandling...

Det er svært at fortælle hvad du kan blive udsat for. Heldigvis skal vi også tænke på at de fleste som er i afklaringsforløb, har et ok forløb, hvor de ikke trækkes rundt i manegen, af den ene eller anden grund.
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sendt til afgørelse, hvor længe skal jeg vente? Evaave Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 14-03-2012 15:42
Hvor lang RP annagw Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 28-11-2011 23:22
Hvor er paragraffen om ret til sletning af fejl i papirerne? L.S. Alt det andet 3 13-02-2011 17:59
Hvor lang tid går der? Sunnydob Alt det andet 23 09-01-2011 10:16
Klagen sendt afsted cape Alt det andet 7 18-10-2008 00:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension