K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-03-2014, 09:09   #11
balde53
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: thisted
Alder: 50
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
balde53 er ny på vejen
kommet til at smide den ind det fokerte sted. http://www.k10.dk/showthread.php?t=24405
balde53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2014, 09:33   #12
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af balde53 Se meddelelser
ja som sagt slåser jeg stadigvæk med dem. der er blevet tilbageholdt papir ansættelse kontrakt for mig og den virksomheds kunsulent har jeg fundet ud af at både hende og hendes mand og min tidliger arbejdesgiver kendte hinanden privat- men det enste jeg har fået ud af det er 22500 kr inc. min 14 dags løn og at min arbejdet give har sagt atvi have lavet en aftale om at jeg bare fik mere i løn hvilken jeg nu ikke har. men tilgeng gæld fået at vide at skulle vi have pension vil jeg blevet fyret. jeg er ved at være godt nede slidt og skal til at i benhandlig hos distrikt pysikatrien da jeg har så mmange tanker i hovede jeg ikke kan slippe af med samt min familie er godt på vej til at gå i opløsning pga af det har. jeg står som enste mand og skal klare det her og den nye sagsbehandler synes at jeg skal klage igen efter jeg fik de tilbage holdte papir som jeg skulle bruge dengang hvor jeg have lidt hjælp. jeg har været sygmeldt i ca 6 månder første gang også kom jeg på ordblinde skole i 3x9 uger og der efter er det blevet meget være og jeg er igen blevet sygmeldt på ubestemt tid. da jeg har så mange mørke tanker om hvad jeg vil lave med dem som har snydt mig. jeg vågner hver nat med hjertebanken og sved selv om jeg får noget beroligne er det ikke nok. jeg er nok bange for at jeg komme til at gøre dem eller mig selv noget som i sidste ende får det sidste i familien til at gå fra hinanden da jeg ikke rigtig ved hvad jeg lave og har svært ved at tage mig sammen. men det er sku utrolig hvad en komunen kan ødlæg et menske og slip godt af sted med det. det er så hvad jeg er kommet i denne sag og jeg har svær ved at slip den håber ikke at det skal ske for nogen som helst der er ikke til at holde ud at tænke på hvis de skal igemmen det jeg har været
Som jeg forstår dig har du fået en kompensation på 22500 kr, fordi han har givet dig for lidt i løn?

Det pension du taler om, er det pensionsbidrag? Så din arbejdsgiver har sagt at der ikke indbetales til pension, men at du fik dette som højere løn? Vil det sige at arbejdsgiver har bedraget systemet og fået mere i tilskud end han var berettiget til?

Det er vist et kompliceret tilfælde, med arbejdsgiver og virksomhedskonsulent med private forbindelser..godt du har fået en ny sagsbehandler..kan han/hun ikke hjælpe dig med at klage..eller har du en fagforening?

Det lyder som om du er ved at gå ned med stress, og jeg forstår dig så godt pas på dig selv i det her..

Jeg synes du skal snakke med din læge om dine mørke tanker..de er ret almindelige når man bliver uretfærdigt behandlet, men angsten for at komme til at gøre noget drastisk er så ubehagelig, at du har brug for noget hjælp..

Endnu engang: Pas godt på dig selv..du er blevet dårligt behandlet..det er IKKE din skyld

Sidst redigeret af sannemus; 26-03-2014 kl. 09:35. Årsag: rettelse
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2014, 11:50   #13
balde53
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: thisted
Alder: 50
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
balde53 er ny på vejen
nej de 22500 var noget af det jeg skulle have for mangler søn/heligdag og fritvalgstillæg og 6 ferie uger. de have regnet ud at jeg skulle have 48680.- udbetalt men fik kun det her og kan ikke få en udskrift på deres udregning også er året 2008 ikke regnet med. min pension have de regnet ud til at jeg skulle have 100000 sat ind på min konto men min arbejdes giver sage at vi have lavet en aftale om at jeg fik mere i løn og der ved ikke fik min pension og de tillæg som der står i min kontrakt jeg skal have. jeg har snakke med min læge om det og får noget beroligene og man ikke lad være med at tænke på når man har det på skrift så kan enes arbejdeds give løbe fra sit ansvar bare forbi at han kender hende jobkunsulenten privat.min sagsbehandler sige at jeg skal klage igen men jeg har ikke over skud til det og da jeg har klaget over det nu 3 gang og de bare er ligeglade har jeg svær ved at blive ved og følger at det åbenbart kun er den som bestemmer. jeg har en fagforingeren men krifa men de gider ikke at gøre noget da jeg først kom ind hos dem da problemet allerede var i gang inden jeg meldte mig ind hos dem. og dansk metal som var deres overenskomst dengang er heller ikke intr. i det da jeg ikke er medlem hos dem. så ja jeg står som ene person og slås med det medste af danmark alene og følger mig til grin der skal lige nævens da jeg fik de 22500 (komme) min arbejdets giver til at sætte de penge ind på en anden konto og sådan hele tiden holdt grin med ene og de ude af de 22500 var min 14 dages løn i også så rundt regnet har jeg kun fået 17200 udbetalt af det jeg skulle have
balde53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2014, 15:27   #14
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
måske skal du bare tage en advokat, kik om dine forsikringer dækker advokat hjælp eller overvej om det er de penge værd for dig.

Og så syntes jeg du burde sygemelde dig til du bliver fyret, at være på et job hvor man føler sig snyt og trampet på er ikke godt for ens psyke
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension