K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2011, 11:28   #1
ziggy
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Indlæg: 42
Styrke: 14
ziggy er ny på vejen
Afklaring/Praktiksted

Jeg er startet på et afklaringsprojekt på 3 uge, hvor jeg nu skal i praktik i 5 uger, vejlderen kunne så ikke finde praktik hvor vi aftalte det skulle være indenfor kommunens arbejdsprøvninger/praktiksteder.

Så er det jeg vil høre, om det er underordnet hvor man bliver sendt i praktik i sådan et afklaringsforløb?

På forhånd tak
ziggy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2011, 15:59   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ved afprøvning ser det udtil at alt kan lade sig gøre,i særlige tilfælde,du er selv ansvarlig for at holde dine skånehendsyn,så i religtenet kan man sættes til alt.

anden aktør har oftes en der laver kaffe og lindene.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2011, 22:28   #3
ziggy
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Indlæg: 42
Styrke: 14
ziggy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Ved afprøvning ser det udtil at alt kan lade sig gøre,i særlige tilfælde,du er selv ansvarlig for at holde dine skånehendsyn,så i religtenet kan man sættes til alt.

anden aktør har oftes en der laver kaffe og lindene.
Ja nogen gange skal man stå sig selv nærmest, især i sådanne situationer, hvor det gælder om ikke at ville kende og høre sandheden omkring ens person tak for svar
ziggy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2011, 00:43   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
ja,jeg har ladet alle komme i første række hele mit liv,så øver mig i at sige fra på mange fronter.Nu er det en nødvendighed at jeg gør det.

De lytter de læser de lytter igen,de høre en lille ting og skriver en hel roman,og så man og afklaret endnu engang,det altid spændene hvad de får ud af det til sidst.

Pøj pøj med din afklaring.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2011, 09:08   #5
ziggy
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Indlæg: 42
Styrke: 14
ziggy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
ja,jeg har ladet alle komme i første række hele mit liv,så øver mig i at sige fra på mange fronter.Nu er det en nødvendighed at jeg gør det.

De lytter de læser de lytter igen,de høre en lille ting og skriver en hel roman,og så man og afklaret endnu engang,det altid spændene hvad de får ud af det til sidst.

Pøj pøj med din afklaring.
Ja den gyngende båd har og øver jeg også stærkt på at ændre(Sige fra) ikke en nem opgave! især hvis det er nogen man tæt på! men en nødvendighed for som man siger,,, At man kan klare Alt fordi man har en bred skulder, men jo mere man bærer rundt på jo mindre plads at bære sig selv rundt på.

Og tak for svar og mht. min afklaring
ziggy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2011, 09:19   #6
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Hvor Jeg er må Jeg også selv sige fra, og der er ingen steder at få ro eller ligge ned, som Jeg har brug for.
Altså, at sende en Fibro på et lager
Nu er Jeg begyndt at lægge mig på et stykke pap på gulvet. Nå ja, Jeg må passe på mig selv.

Og i bund og grund.
Hvor skulle andre mennesker vide hvordan DU har det ?
Det er kun Dig der ved det og derfor er det dig der må sige fra.

Husk det, og jo før jo bedre.
Ønsker dig pøj pøj.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2011, 09:28   #7
ziggy
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Indlæg: 42
Styrke: 14
ziggy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen Se meddelelser
Hvor Jeg er må Jeg også selv sige fra, og der er ingen steder at få ro eller ligge ned, som Jeg har brug for.
Altså, at sende en Fibro på et lager
Nu er Jeg begyndt at lægge mig på et stykke pap på gulvet. Nå ja, Jeg må passe på mig selv.

Og i bund og grund.
Hvor skulle andre mennesker vide hvordan DU har det ?
Det er kun Dig der ved det og derfor er det dig der må sige fra.

Husk det, og jo før jo bedre.
Ønsker dig pøj pøj.
Det ufattelig umenneskeligt og ikke mindst nedværdigende behandling af mennekser! Jeg har haft/har ondt hele weekenden og hverken kan ligge sidde uden at det gør jammerlig ondt, og skal i dag mødes på praktikstedet med vejlederen i en sybutik hvor man har kontakt til kunder osv. og det syntes jeg er svært at tænke på at bevare smilet osv. overfor kunderne.

Og ja det er kun mig/Os der ved hvor ondt og hvordan vi har det, men svært når man samtidig skal arbejde på at leve op til de andres forventninger og overbevise dem om at man har smerter, især når man ikke kan se det på en, men måske man skal kravle derhen!

Håber du er ligeså godt til at lytte og mærke efter i dig selv, en ting er at råde andre, en anden at Vi selv kan passe på os selv, det kan være svært syntes jeg
ziggy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2011, 10:04   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Derfor er det edder vigtigt at huske smerte dagbog og job dagbog og hvis det hele bliver for meget, så gælder det om at komme en tur til lægen, og få smidt en mail til både jobkonsulent og sagsbehandler...

Hvis der er skånehensyn der skal overholdes så skal de overholdes, også selv om det kræver at man er nød til at gå hjem...kan bestemt ikke være godt med fibro at ligge på gulvet på et stykke pap...

Sørg altid for at opdatere jeres sagsbehandlere og jobkonsulenter om sådanne ting også selv om de siger det ikke er nødvendigt (hvad de ofte gør for det er nemmere for dem hvis ikke de kender det fulde omfang eller kan sige at de ikke kender det .. )

Send kort og godt mail afsted og forlang at få lagt den ind i sagen, på den måde er der ikke bagefter nogen der kan komme og sige jeg vidste det ikk
  Besvar med citat
Gammel 14-03-2011, 10:15   #9
ziggy
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Indlæg: 42
Styrke: 14
ziggy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Derfor er det edder vigtigt at huske smerte dagbog og job dagbog og hvis det hele bliver for meget, så gælder det om at komme en tur til lægen, og få smidt en mail til både jobkonsulent og sagsbehandler...

Hvis der er skånehensyn der skal overholdes så skal de overholdes, også selv om det kræver at man er nød til at gå hjem...kan bestemt ikke være godt med fibro at ligge på gulvet på et stykke pap...

Sørg altid for at opdatere jeres sagsbehandlere og jobkonsulenter om sådanne ting også selv om de siger det ikke er nødvendigt (hvad de ofte gør for det er nemmere for dem hvis ikke de kender det fulde omfang eller kan sige at de ikke kender det .. )

Send kort og godt mail afsted og forlang at få lagt den ind i sagen, på den måde er der ikke bagefter nogen der kan komme og sige jeg vidste det ikk
Så sandt så sandt! men gud hvor kan det være svært og ekstra belastende for hele ens indre! og kan godt se at de råd du giver er Super og meget vigtige at holde up to date med, netop for sin egen skyld og velvære (når man føler den).

Tak for råd
ziggy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2011, 11:40   #10
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Enig, det er super gode råd.

Min chef var nu god til at huske mig på at aflever papire om ugen hver fredag og Han sendte det selv afsted til Konsulenten.

Jeg lavede selv kopier til mig selv. Også lært herfra.
Rart at have, når/hvis det bliver væk..
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
afklaring Mølgaard Alt det andet 3 22-06-2012 11:01
afklaring jomfruen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 14-01-2009 13:54
job og afklaring skattepige Spørgsmål ang fleksjob 7 15-08-2008 16:57
afklaring ann Spørgsmål ang fleksjob 3 26-03-2006 21:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension