K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-07-2011, 21:45   #1
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Flexjob?

Er som sagt i praktik det første jeg er sendt ud i, har gået sygemeldt siden nov 2010, pga arbejdsskade som er anmeldt. Da jeg har fagfoeningen 3f til at hjælpe mig ang arbejdsskade vil jeg hører om jeg skal have en med når jeg engang skal videre efter praktik.

Jeg har 4 timer om dagen og tror ikke jeg kan magte mere og jeg er færdig d 25 august så jeg ved ikke lige hvad der skal ske derefter?

Har mange smerter i mine arme og skulder efter de 4 timer, jeg fører dagbog og har sendt 4 mails til min sb løbende, skulle have haft møde med min sb d 22 juni men hun meldte fra pga sygdom, og har nu ferie til og med uge 29, så det er begrænset hvad hun kan nå ang flere timer, men man kan vel også sige fra nu ang flere timer?

Min læge har udtalt at jeg ikke vil komme til at arbejde 37 timer, og sidst jeg var hos ham nævnte han fibromylegi efter han havde undersøgt mig og pt døjer jeg med mange smerter i mine ben de sover og der brænder i dem. så nu må vi se om jeg kan blive tilkendt et flexjob. Eller der skal flere praktik prøvninger til.

Sidst redigeret af jyttels; 14-07-2011 kl. 22:00.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 22:05   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg ville egentlig gerne komme med nogle input til din sag, men jeg orker simpelthen ikke, når jeg skal kigge flere tråde igennem for at se hvad der er skrevet tidligere.

Beklager rigtig meget.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 23:10   #3
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Hej vovse
Det er jeg da ked af, men syndes da jeg har fortalt lidt om hvad det handler om i det jeg lige har skrevet, men ok skal prøve om jeg kan fidne ud hvordan jeg lige gør så det ikke bliver for forvirende for jer herinde (sorry)
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 06:45   #4
norit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 27
Styrke: 13
norit er ny på vejen
Hej Jytte. Ved ikke om dette hjælper, men prøv at gå ind på min profil og søg indlæg jeg har startet. Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men hvis det er fibronyalgi din læge har mistanke om, så skal du nok starte med at få en henvisning til en reumatolog eller til Parker på Frederiksberg.
Mine erfaringer er at kommunen ikke regner en sådan diagnose for gangbar, når den kommer fra en alm. praktiserende læge. I hvert fald er en speciallæge en rigtig god ting at have med hvis du søger flex. Håber på det bedste
norit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 09:03   #5
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jyttels Se meddelelser
Hej vovse
Det er jeg da ked af, men syndes da jeg har fortalt lidt om hvad det handler om i det jeg lige har skrevet, men ok skal prøve om jeg kan fidne ud hvordan jeg lige gør så det ikke bliver for forvirende for jer herinde (sorry)
Det vovse mener er at man skal blive i den tråd man startede i, dvs. den hvor det hele begyndte, med mindre det lige omhandler noget totalt andet.

Det er nemlig uoverskueligt for nogle herinde at skulle finde yderligere info om personen hvis det meste egentlig er i en anden tråd.
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 11:14   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Det vovse mener er at man skal blive i den tråd man startede i, dvs. den hvor det hele begyndte, med mindre det lige omhandler noget totalt andet.

Det er nemlig uoverskueligt for nogle herinde at skulle finde yderligere info om personen hvis det meste egentlig er i en anden tråd.
Se evt. sidste indlæg (#7) i denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=18527
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension