K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2011, 07:48   #11
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Nuvi, ked af at høre at du fik det sådan og det burde bestemt ikke ende sådan ud, lige præcis i en arbejdsprøvning!

Syns altså lige at jeg vil minde dig om, at når du nu er i en arbejdsprøvning ja, så er det KOMMUNEN der er din arbejdsgiver lige meget hvem der er anden aktør OG at du udfører et stykke lønnet arbejde dvs. du er under Arbejdsskadelovgivningen:

Synes bestemt du skulle prøve at anmelde sagen til ASK og du får lige det direkte link til anmeldelsesblanketterne: https://info.jobnet.dk/blanketter#skadeanmeldelser

Go bedring og held og lykke.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2011, 08:32   #12
mette thorsage
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Viborg
Indlæg: 52
Styrke: 14
mette thorsage er ny på vejen
Sluttede selv i Fredags en 9 ugers arb.prøvning et sted der slet ikke tog hensyn til mine skånebehov. Hensigten med at få mig på 37t/ugen lykkedes aldrig og ingen jobkonsulent var "forbi" for at følge op,men heldigvis havde jeg skrevet en udførlig dagbog. Havde i starten af min arb.prøvning skullet overgå til ny SB, men var havnet i "nowhere".....Fik da så endelig ny SB som Tirsdag i sidste uge meddelte mig at jeg i Mandags skulle i ny arb.prøvning et andet sted, og at jeg ville høre yderligere.....om jeg har hørt noget??????NIX......
mette thorsage er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2011, 08:54   #13
mette thorsage
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Viborg
Indlæg: 52
Styrke: 14
mette thorsage er ny på vejen
Kan godt forstå hvis "hovedet står af" i sådan en arb.prøvning. Det er jo helt urimelig som man bliver "svinget rundt i manegen" i systemet og i særdeleshed hvis man i forvejen er sårbar. *SUK* Pøj-pøj til dig Nuvi.....
mette thorsage er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2011, 09:28   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er derfor meget vigtigt at man sørger for at virksomheden er ordentlig oplyst om ens helbredssituation, herunder skånebehov, og erstatningsansvar ved tvungen arbejdstid/opgaver.

herunder at der er lavet en fuld oplyst job-plan.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2011, 11:20   #15
nuvi
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Lokation: Kerteminde kommune
Alder: 63
Indlæg: 38
Styrke: 14
nuvi er ny på vejen
Kommunen har jo godt vist at der var problemer lige helt fra starten af, jeg har gang på gang fortalt om dette i min dagbog, som jeg er meget glad for at jeg har skrevet.

Nu er jeg lige i dette øjeblik blevet ringet op af Virksomhedskonsulenten som beklager rigtig meget at det skulle gå sådan for mig . Hun siger at nu skal vi finde et andet sted du kan blive afprøvet og at jeg skulle lægge mit hovede i blød for at finde ud af hvad jeg gerne vil arbejde med og hvad for nogle arbejdsopgaver .

Jeg har fået frist til på næste Tirsdag til at finde ud af dette . Kan bare ikke forstå alt dette for jeg har allerede en gang sagt hvad jeg kunne tænke mig.

Virksomhedskonsulenten ved godt at min erhvervsevne ikke er den samme mere det sagde hun til mig i telefonen, så en ting er de da blevet klar over nemlig dette.

Jeg kan godt fortælle alle jer her på k10 at jeg bestemt ikke har det godt psykisk, men jeg kæmper vider for min ret .

Ønsker jer alle en rigtig god dag

Nuvi ( Jane )
nuvi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2011, 12:53   #16
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Du skal bare være klar over at hvis du bliver hjemme vil vurderingen af arbejdsprøvningen med 95% sikkerhed blive at de ikke har kunnet vurdere dig, og altså være = at du skal i en ny arbejdsprøvning for fra.
.
Det behøver IKKE ende med en ny afprøvning, for mit vedkommende hjalp dagbogen med at vise at jeg havde gjort alt hvad jeg kunne, selvom min fremmøde % var helt nede på 41. Jeg kom ikke i flere afprøvninger.
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2011, 13:16   #17
mette thorsage
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Viborg
Indlæg: 52
Styrke: 14
mette thorsage er ny på vejen
Godt at høre at du kæmper videre og ikke helt er slået ud, som man hurtig bliver i denne proces, hvor man hurtig føler sig "rendt over ende". Det værste er at man føler sig "bundet på hænder og fødder" og ikke kan se om fremtiden "falder heldig ud".....
mette thorsage er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2011, 13:30   #18
nuvi
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Lokation: Kerteminde kommune
Alder: 63
Indlæg: 38
Styrke: 14
nuvi er ny på vejen
Unhappy Hej Mette Thorsager

Du har fuldkommen ret i det du skriver, man ved ikke om man er købt eller solgt i dette system. Har gået sygemeldt pga af arbejdsskade siden den 19 dec 2009 . Skaden er anderkendt i ASK , en men erstatning er udbetalt .

Skaden fik jeg ved at arbejde for netop denne kommune som jeg bor i , Har altid passet mit arbejde taget ekstra vagter når der ikke var personale nok, og så behandler man en sådan .

Jo Jo de fastholdt mig godtnok i 7 mdr efter skaden, som et lille plaster på såret, men mit sår kan ikke lukkes med plaster , det er en kendsgerning at min erhvervsevne er meget nedsat .

Om jeg er bitter. Det er ikke ordet , jeg har ikke tiltro til nogle mennesker der har med det komunale system at gøre de er ikke til at stole på .

Hilsen Nuvi
nuvi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2011, 08:42   #19
mette thorsage
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Viborg
Indlæg: 52
Styrke: 14
mette thorsage er ny på vejen
Købt eller solgt....ja man aner ikke hvad "morgendagen" bringer og hvor "de" bringer os hen......Da jeg har det bedst med tryghed og faste rammer kan man nemt få det "kaotisk" i hovedet, oven i det fysiske som det hele startede med.
Mine rygproblemer startede "af sig selv" i Sep. 2009. Havde reng.job/madlavning på en skole hvor der blev taget hensyn og gjort meget for at fastholde mig, men desværre forgæves....ryggen KUNNE ikke fortsætte.
Det med ryggen var så det 1. problem.....men må sige mange andre er duket op sidenhen!!!!!!
mette thorsage er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2011, 09:12   #20
nuvi
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Lokation: Kerteminde kommune
Alder: 63
Indlæg: 38
Styrke: 14
nuvi er ny på vejen
Der ramte du lige et meget ømt punkt, har du og for den sags skyld andre herinde også oplevet at selvom at ens tilstand er stationær og man har det på skrift fra lægekonsulenten og sagsbehandleren , så når der pludselig dukker noget nyt op så er ens tilstand ikke længre stationær.

Det er sket for mig to gang , nemlig da de også fandt ud af at min nak var totalt nedslidt og at jeg havde en polaps i nakken , begge dele kan man ikke gøre noget ved.

Og at ham Psykiateren mente jeg var dement fordi jeg havde svært ved at huske ting . Jeg tør næsten ikke fortælle nogen at jeg også har Tinitus i begge mine øre som i den grad også påvirker mig meget psykisk . Jeg skal til min læge idag hende kan jeg snakke med om alt og der vil jeg fortælle om mit problem med mine øre, og sige til hende at jeg næsten ikke tør sige mere til sagsbehandleren for så skubber de bare min sag yderlig og hvad kan det så ende med .
nuvi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning ( angst, depression og socialforbi) Tanjaw Alt det andet 14 12-05-2010 09:57
depression=ftp? knudsen Alt det andet 3 30-10-2008 14:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension