K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2014, 23:59   #11
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 14
Toxic er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja det burde jo være det samme men nu ved vi ikke om det er et ego batteri....for de sælger også cig-a-likes...

Nu sad jeg lige og kiggede på det firma...og de sælger åbenbart ting for et andet firma...nemlig et firma der hedder TECC...The Electronic Cigarette Company

Når man kigger på det firma og ser hvad de har...så har de en masse produkter som de kalder for tecc og så det produktet hedder...

Feks har de en Tecc VTR....som jeg ellers var sikker på er det samme produkt som et firma der hedder Innokin laver...nemlig Itaste VTR

Man kan se den fra TECC her http://www.theelectroniccigarette.co...d-product.html

Den fra Innokin her http://www.innokin.com/itaste-vtr.html

Det er samme produkt...gad vide om hvem der har taget det fra hvem...

Det samme med iclear 30S...den har begge firmaer også....men kalder dem for noget lidt forskelligt...

Sørme om ikke også de har produkter fra KangerTech http://www.theelectroniccigarette.co...-products.html

Protank 2 og Evod....dem kalder de også for Tecc protank, Tecc eVod osv...

Det ser da skummelt ud...at de sælger nøjagtige samme produkter men fra forskellige firmaer...

Plejer det ikke normalt at være omvendt...at det er kineserne der kopier andres produkter...

Hmm jamen det har jo nok ikke noget at gøre med eksploderende batterier...jeg blev bare nysgerrig...

Vi må da håbe at det er et okay firma Tecc og Totally Wicked....er det ikke der jeg har set at Helene handler...
Jeg lagde mærke til det samme...men jeg er nu ret sikker på at det bare er kopier fra Kina. TW producerer nok ikke noget som helst selv men bestiller det hele fra Kina, det gør de fleste og det marked er næsten uendeligt..og sprængfyldt med kopier...;-)

Nogle kopier er udmærkede...andre er noget hø...tjaaa, det er sådan markedet er for øjeblikket.
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2014, 06:34   #12
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
bullievape.co.uk er en fysisk butik i Aalborg og er under TECC.

de var den første e-cigaret butik i Aalborg, ja i hele Nordjylland, de solgt nikotin væsker fra butikken i så store mængder at man kunne sammenligne det med Arla Food,

de har fået flere forbud om at stoppe deres nikotin salg, til sidst blev bøden så stor at de er stoppet med salget af nikotin fra butikken,

men der kan bestilles væsker fra butikken som så bliver sendt fra England til ens postkasse.

Jeg købte min første e-cigaret ( startsæt ) hos dem for over 2 år siden.... 2 stk 650mah batterier, 2 stk ce4 og et ladersæt pris ca 750 kr.

Det er ikke et sted jeg vil handle igen da deres priser er sky høje, men der er mange som handler der, da butikken ligger godt centralt i Aalborg midt by.
__________________

Sidst redigeret af mand; 12-04-2014 kl. 06:52.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2014, 16:39   #13
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Personligt synes jeg at de forskellige forhandlere burde advare meget mere om det her emne...
Det er et rigtig svært emne, igen fordi der er så mange muligheder for misforståelser og forkerte oversættelser...

Men man kommer meget langt med lidt sund fornuft...

Oplad ALDRIG batterier uden opsyn, må være regl no.1

Det gælder for den sags skyld alle opladelige batterier, men især Li-Ion batterier, som jo også sidder i mobiltelefoner, tablets, bærbare PC'er og mange andre ting...

Citat:
Jeg har da fået et par stykker til det...nogle som solgte og anbefalede ubeskyttet batterier til deres mekaniske mods...hvilket kan....hvis folk selv laver coils eller bare coils der kortslutter....ja lave dem til en en rørbombe...
Så skal vi til at kikke på hvad et besktyttet batteri egenligt er for noget...

Rigtig mange bruger AW batterier, de er netop ikke beskyttet, som i "protected" på Engelsk...

Et "protected" eller på Dansk beskyttet batteri har et lille kredsløb som beskytter batteriet mod kortslutning, overopladning, underafladnig og for stort strømtræk...

Hele fidusen ved et mekanisk mod forsvinder jo hvis man bruger beskyttede batterier, de slår simpelthen fra, ved lav Ohm...

AW (og mange andre, f.eks. nogle Efest) er IMR batterier, en variant af Li-Ion typen som har en anden og mere sikker kemi, som nogle måske vil kalde beskyttede...

Heldigvis sker de fleste, forholdsvis få ulykker, ved opladning, hvor man jo ikke har batteriet i hånden og nær ansigtet...

Citat:
Men jeg har set flere og flere forhandlere der kommer ind i kampen for at advare om batterier...og det er jo godt...
Ja, hvis de vel og mærke sætter sig ind i tingne, hvilket mange heldigvis gør...

Det man som damper selv kan gøre er at kun oplade batterier under opsyn, ikke ment som at man skal sidde og glo dem hele tiden, men være i nærheden (og være vågen) så man kan gribe ind, hvis der skulle ske noget...

Holde øje med temperaturen på batterierne, varme batterier er det første tegn på at der er noget galt...

Og så skal vi jo lige huske på at der er millioner af dampere i verden, og det er yderst sjældent man høre om ulykker af den art...

Der sker jo også uheld med cigaretter, folk der ryger i sengen og falder i søvn, tændte cigaretter der smides i naturen og starter brande, osv...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2014, 19:40   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nææ, der har jeg vist aldrig handlet, men jeg ville ikke være bange for at handle der....

TECC og TW er nøjagtigt det samme!! Der er kun tale om ét firma!! The Electroic Cigarette Copmpanys produkter hedder såmænd bare Totally Wicked. Nogle omtaler dem som TECC andre som Totally wicked, men det er præcis det samme.

Hov, røg lige af nettet fordi ungen kappede strømmen!

Overraskelsen kan så være den, at det er Innokin der også ejer Tecc (og dermed TW), men sælger til forskellige priser, som jh også er inde på - lidt som Kvickly vs Netto. Det er derfor produkterne er fuldstændig ens. Innokin har også andre underselskaber, under forskellige navne. Og rundt omkring i verden. Bla Joytech, de fleste kender nok joytech og deres ego-t og andre ego batterier.

Tecc sælger fx store partier af ce4'ere (og alle andre tanke) til forhandlerne, som så kan få deres helt eget logo på for en slik. Dette ses bla hos pink mule, og de fleste danske forhandlere. Grunden til de gør det sådan er, at produkterne er af ringere kvalitet og som oftest er lavet af 2-3 sorterings materiale - den opmærksomme damper vil også hurtigt erfare, at de holder i kortere tid eller slet og ret smager brændt fra start, eller hurtigere lækker.
Eneste krav fra Tecc er, at de IKKE vil stå som producenterne - de må kun sælges som kopier!!!

Den ENESTE konkurrent til Innokin og ALLE Innokins underselskaber, er Fast tech!! Og selvom Fasttech skriver de sælger originale Innokin produkter, så er de altså ikke de originale, men slet og ret kopier!!! (Det er så udmærkede kopier!), men man må ikke tro det er de originale man køber for en slik. Og man damper dem på eget ansvar, da de ikke er gennemtestet!

Fasttech er også blevet ''politianmeldt'' i Kina for netop at sælge ''originale'' selvom de selv laver tankene, batterierne, Mods hvad de ellers har af e-cigaret grej.

Dette nyhedsbrev er fra Innokin og findes på deres hjemmeside. Sagen har kørt siden sommeren 2013, så det går ikke så hurtigt med at få dømt fasttech.

www.innokin.com/news/company/2013/0606/395.html

To whom it may concern,

We have received continuous feedback from customers recently that
website name Fast Tech selling our products at much lower prices than
MSRP. After investigation we have never found this website buy any
products from us. We hereby inform our customers, in order to protect
yourself from fake products and enjoy product warranty, please do not
buy products from this website . Innokin is not responsible for copycat
products .

From establishment to now , Innokin has always been adhering to quality
,innovation , pragmatism ,listen to the market , also achieved a number
of patents. Our iTaste series of products has been widely recognized by
the market , we use the best materials only , strictly control from the
battery cell , the circuit board to hardwares etc , our company will
still insist produce superior quality products only and bring real
benefits to vaping community . Replicated products, however, are made of
cheap materials and may not have been strictly tested, which may cause
damage to users.

iTaste and iClear are trademarks of Innokin Technology. We have taken
the form of warning by contacting this website and asked them to remove
all products with the name of iTaste , iClear and Innokin immediately.
If this website ignores, we will investigate it’s legal liability .

Sincerely yours ,

INNOKIN TECHNOLOGY CO.,LTD

Add: Building 6, XinXinTian Industrial park , Xinsha Road ,

Shajing Baoan District ShenZhen China P.R.C. Postal code : 518104

Tel: 0086-755-27685365

Fax:0086-755-81490315

Website: www.innokin.com

Og et lille PS

Siden jeg er begyndt at dampe på fasttechs kopier, er jeg begyndt at hoste. Om det skyldes deres kopier, eller om jeg har fået en virus ved jeg ikke, men hosten stopper når jeg lægger deres tanke på hylden - og starter når jeg trutter i fx min iclear 30 eller iclear 30S. Jeg troede en overgang det kunne være nogle af mine væsker, men væskerne er fine.....tror altså det er tankene, hmmm.

Så har jeg lige fået mail fra Liqua i Italien, og de har så heller aldrig sendt varer til Fasttech, så min originale Liqua e-væske er også en original kopi
- og nu anmelder Liqua så også fasttech

Ved ikke helt om jeg skal føle jeg skyder mig selv i foden, hahahaha....

Mangler bare mail fra Dekang om Fasttech også laver kopi af Dekang-væskerne, eller om de har en aftale med Dekang....ikke at væskerne har den store betydning for mig, da jeg alligevel nok ender med at blive busted
Men jeg er en smule i tvivl om jeg i det hele taget gider handle med Fasttech i fremtiden....

Fasttech skriver, at ordet autentisk, blot betyder, at det LIGNER originalen, men de har ikke svaret på, hvorfor de så fx viser deres itaste mods, som er figureret med æsker fra Innokin og er mærket med itaste logos

Innokin svarer, at de IKKE har NOGLE af deres produkter listet hos fasttech, og at div itaste mods er kopier - også dem i fine æsker fra Innokin/itaste der fuldstændig ligner de originale....
Jeg synes sgu det er frækt!!!

Så jeg overvejer at gøre mine fremtidige handler i overensstemmelse med ophavsret, patent, sikkerhed mm, og så bare betale det ekstra. Også for mit helbreds skyld.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2014, 20:45   #15
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Der kan man bare se.....de Kinesere kan noget andre ikke kan, jeg tænkte godt nok da´du sagde at de solgt væsker fra Liqua i Italien at det ikke kunne passe....

jeg vil påstå alt der bliver solgt fra FT er kopi vare, selv om de ligner 100% original varen og jeg ville aldrig nogen sinde købe væsker fra Kina, men det var et valg du tog Helene

så jeg ville ikke sige noget...køber selv en del hardware hos FT og er faktisk godt tilfreds med kvaliteten kontra prisen.

Når jeg er på ferie i Tyrkiet køber jeg også tøj som er kopi vare....om jeg køber kopi vare i Kina eller Tyrkiet er vel lige meget.
__________________

Sidst redigeret af mand; 13-04-2014 kl. 20:49.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2014, 23:45   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er jeg så lidt mere, skide vær' med væsken, den koster 6 kr og er sikkert lige så udmærket som originalen, så jeg har bestilt nogle flere igen i dag til mig og min genbo. Så nu har jeg sammenlagt 1 liter på vej!

Men jeg synes det er svineri at snyde med tanke, mods mm og skrive autentiske varer, når det bare er kopier.
De kan da bare skrive det er kopier. Eller helt lade være med at skrive noget!

Hvis JEG havde købt et MOD fra Innokin med itaste logo og hele pivetøjet, og så efterfølgende fundet ud af at det er en kopi, så ville jeg føle mig voldsomt røvrendt.

Jeg køber også kopier i Tyrkiet, Italien og Spanien, men så VED jeg det er kopier, og jeg VED tøjet (taskerne, pungene, skoene mm) ikke er de bedste, og kvaliteten markant dårligere.

Men du kan jo ikke se og mærke kvaliteten på en hjemmeside, og folk tror jo der er tale om originale varer, når de skriver det - og så går det hen og bliver direkte fusk! (synes jeg)...

Så jeg vil kun bruge fasttech i nødstilfælde, dvs hvis alt fejler i Danmark og lovgivningen i EU bliver helt urimelig, først der vil jeg ty til Fasttech, for så er der ikke så mange andre muligheder....

Nu sidder jeg fx og damper på en original iclear 30S og den smager som en drøm, men jeg har ikke haft andet end bøvl med kopierne fra fasttech - den første der kom med tanken, smagte direkte BRÆNDT fra første sug. Nummer 2 smagte okay i begyndelsen, men blev hurtigt underlig i suget, nummer 3 gav væsken en uheldig bismag (og der er stadig two to go!)....
Der har INTET været med originalerne, og smagen og suget er HELT anderledes.
De vejer heller ikke det samme, og indmaden er heller ikke ens - jeg har skilt dem ad for at kigge nærmere, og der er store forskelle.

Men igen, jeg køber der, hvis salget stopper i Danmark. Fasttech skriver, at de fortsætter ufortrødent - også med at sælge til lande i EU, selvom der skulle komme forbud indenfor EU, så på dét område er det godt at være venner med nogle slyngler

Nu venter jeg på indholdsfortegnelsen fra både fasttech og Liqua (væskerne), så må jeg se om opskrifterne matcher. Det eneste jeg er nervøs over, er diacetyl, men begge to skriver, at det bruger de ikke. Men jeg vil gene have fortegnelserne på skrift

Der er heller ingen indholdsfortegnelse på væskerne fra de danske forhandlere, men jeg køber forsat min lakrids fra vape4you, da den er pisse god....

Men her indenfor de seneste 14 dage hvor jeg virkelig har dykket ned i det her e-cig marked, har jeg erfaret RIGTIG meget skummelt, så MÅSKE er det kun godt der kommer lidt mere kontrol, for som det er lige nu, sker der altså rigtig meget bag kulisserne a la ''pyramide spil'' hvor der sidder én stor kanon med muliti selskaber under sig, og presser alle konkurrenter af banen.
Faktisk er det kun Provari der har sit eget brand!!!!

Så jeg er travlt beskæftiget i øjeblikket med at skrive rundt og komme til bunds i alt det her roderi (ikke at jeg skal bruge det til noget - andet end at danne et personligt overblik!), og så er jeg samtidig dybt underholdt, så det er ren win-win

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2014, 03:28   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja så må man da håbe at folk ikke bliver så hellige at det ligefrem går ud over os der faktisk er helt tilfreds med fasttech...men okay fasttech tjener nok for meget til at de sådan bare lige lukker...eller det vil jeg da håbe...

Jeg sidder her og er mere end forvirret...

Ikke så meget over at der sælges kopi vare fra fasttech....ej heller selv om de skriver at det er originale vare....og så er kopier...

Jeg har nemlig gjort nøjagtigt det samme som dig Helene....skilt tingene ad....

Oplys mig gerne hvad det er du ser der er så forskelligt....for jeg kan virkelig....selv om jeg anstregner mig....ikke finde noget som helst der er anderledes imellem de iclear 30S tanke og coils der kommer fra fasttech og de originale fra innokin....

Dette gælder både tanke og coils....til iclear 30S....

Jeg har heller ikke oplevet nogen forskel i smag, sug eller andet....og jeg har brugt disse rigtig meget...

Det er er ikke kun mig der har været så "heldig" at få ting der bare er som de originale....jeg har hørt om en del...

Men ja....det marked er fyldt med skumle produkter og andet....så regulering vil sikkert ikke være helt så dårligt...

Ang at købe originalt kontra kopier...

Tja nogle sværger til kun at købe originalt og betale prisen for det....

Andre er ligeglade og køber gerne kopier....jeg høre selv til dem sidste....men ikke altid...

Feks har jeg købt en original Kayfun til mange penge....

Jeg har så efterfølgende købt en kopi af den Kayfun....

Man kan sagtens se at det er en kopi...men den er fuldt ud lige så god som min originale...men kun til den kvarte pris...

Eneste grund til at jeg ikke udelukkende køber kopier...ja det er at hvis alle kun købte kopier....ja så ville der snart ikke være nogen til at finde på de mods....tanke osv...

Jeg er helt enig i at hvis det er kopier....ja så skal de skrive det....

Dette ville de sagtens kunne gøre uden at miste særligt mange kunder....så jeg forstår ikke helt hvorfor de skriver at det er ægte hvis det ikke er...

Så hvis de iclear 30S tanke og coils de sælger på fasttech er uægte....ja så har de dælme været gode til at lave dem....for jeg kan ikke se eller mærke nogen forskel på dem og de originale...og jeg har da klippet en coil i stykker med en bidetang da det er eneste måde at komme ind i dem...plus jeg har siddet med en lup og sammenlignet en adskilt tank med en original...

Den eneste årsag der kan være til at jeg kan tage fejl....ja det er at den danske forhandler der har solgt mig den originale iclear 30S....ja at han har solgt mig en kopi fra fatstech...og ikke en original som han har lovet...

Er dette tilfældet...ja så kan det jo blive ret svært at få fat i en original til at sammenligne med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2014, 07:46   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Håber ikke det er mig der er den hellige

For jeg vil såmænd bare gerne vide hvad jeg køber, og kende - bare nogenlunde - de risici der er forbundet med min dampning.
At købe kopier er udmærket, så længe man VED det er kopier vel og mærke.

At sælge kopier under betegnelsen ægte, originale eller autentiske er i min optik vildledende - og det skulle de se at holde op med!!

Jeg kan ikke forstå du, Web, ikke kan få øje på forskellen??
Æsken de kommer er bla vildt forskellig, med mindre du er taget ved næsen af en dansk forhandler, som også køber fra Fasttech!?

Fasttechs emballage er i løs kartonformat i farverne sort og hvid. De originale fra Innokin kommer i Innokins farver, hvid og blå!

Metallet fra Fasttech er betydenlig lettere at klippe op - metallet er hårdere og kraftigere fra Innokin. Indmaden er ikke så presset fra Fasttech, hvor det er helt presset fra Innokin. Mener også jeg fandt en forskel ved gevindet, men kan ikke lige huske om der var en ekstra fra Fasttech, eller en mindre, hmmmmm.
Men selve æsken de kommer i, er jo ikke til at tage fejl af + der er en farveforskel i de små poser + den samlede vægt ikke er den samme.

Men det skal da ikke undrer mig en bønne, om de danske forhandlere også køber fra Fasttech, så kunderne ikke kan se skoven for bar' træer!!
Jeg købte mit originale grej i England, for netop at undgå snyderiet.

- jeg fandt samme forskelle på iclear30, her er vægerne bla kraftigere fra Innokin, og igen vejer de mere. Vægerne er heller ikke lavet af helt det samme.

Men som jeg skrev først, er det udmærket kopier! Og som i kan se, handler jeg der jo fortsat (når det kommer til væske!), selvom jeg er klar over det er kopier.
- jeg skal bare vide hvad jeg køber!! Magter ikke at blive snydt. Vil hellere lægge penge i noget jeg VED hvad er, og selv have muligheden for at vælge til eller fra, baseret ud fra de faktiske omstændigheder, det synes jeg ikke der er noget helligt over - det er sund fornuft!

Og så er det også fedt der fortsat er folk der hellere vil give ekstra penge til de originale produkter, end kopierne, så de store firmaer fortsat kan udvikle sig og sende nye produkter på marked, til gavn og glæde for os alle sammen - og så Fasttech kunderne får et bredere sortiment - for deres salg afhænger jo af, at der forsat er kunder til de originale produkter. Og den sag vil jeg gerne støtte, for jeg mener den er vigtig for dampverdenen og den udvikling der er under opsejling.

Jeg ved godt jeg ikke kan købe så meget som jeg gerne ville, fordi prisen næsten er tredobbelt på nogle produkter, men så må jeg bare købe mindre. Men det gør jeg også gerne, så du og alle andre, fortsat kan købe billige kopivarer - der skal jo være nogen der tager byrden, for at kabalen kan gå op - og jeg har jo dampet i over 3 år uden Fasttech, så selvfølgelig kan jeg fortsætte i samme spor, uden gentlig at få øje på forskellen
Jeg har i forvejen altid dampet dyrt.

Men væskerne bliver jeg fortsat ved med at købe hos fasttech, hvis vi får forbud i Danmark, for der er marked i forvejen helt fucked og uden kontrol. Og de smager skide godt, giver fantastisk damp og fungerer godt i div tanke.


Sidst redigeret af Ninja; 14-04-2014 kl. 08:33. Årsag: Skulle lige have børnene i skole
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2014, 09:54   #19
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg syntes at med de priser FT har så kan man hvis godt sige sig selv at det er kopi vare også selv om de skriver noget andet....

Hvordan vil du kunne tro på hvad de skriver i deres indlægsseddel Helene når deres væsker er kopi og når de ikke er helt til at stole på.....jeg ville ikke gøre det.

Men det er jo et valg man tager, jeg vælger også at købe deres Mods og tilbehør da jeg syntes det er udmærket til prisen.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2014, 11:55   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er mere for fornøjelsens skyld jeg vil se indholdsfortegnelsen - ikke for sundhedens. Det er bare for at se, om opskrifterne matcher og hvor forskellen ligger.
Jeg kan ikke engang få indholdsfortegnelserne fra de danske forhandlere, så det er da imponerende at man kan få den i Kina

Jaaaa, der var en lille fugl herinde der fortalte mig, at tanke, brændere mm var de originale fra Innokin hos Fasttech, det var udelukkende derfor jeg handlede der - og det var faktisk først da jeg opdagede nyhedsbrevet hos Innokin, at jeg opdagede det var kopier, og jeg efterfølgende købte originalerne i England for at sammenligne.
Jeg har jo ikke forstand på reglerne i Kina, så det var da meget muligt at en Nettoforretning i Kina, kunne sælge det samme, for et mindre beløb - det er jo det samme Innokin selv gør, når de sælger fra fx Tecc. Troede Fasttech var en del af ''parablyen'' og at den billige pris, skyldtes det var I Kina og ikke underlagt EU.
Så det er derfor jeg ikke selv kunne regne det ud.
Og så troede jeg at personen der fortalte mig det, måske havde tjekket det på en eller anden måde


Sidst redigeret af Ninja; 14-04-2014 kl. 11:58.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension