K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2012, 12:19   #51
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Det man må sætte sin lid til er, at centret har set nok til at kunne vurdere din arbejdsevne eller mangel på samme.

Jeg ville ikke på forhånd bede om et møde, fordi så føler de bare at du presser dem og det kan give bagslag.

Men du kunne jo kontakte centret og høre hvornår du kan forvente at rapporten er færdig og så spørge ind til om de ved, om der skal holdes et samlet møde med din sagsbehandler.

Ved godt ventetiden er lang, jeg fik ikke lov til at kommentere på min rapport og der var mange usande og ligegyldige ting i, som intet havde med min arbejdsevne at gøre.

Lige pt. er vi igang med at få godtgjort min 3 mrd arbejdsprøvning som kommunen underkendte den lægelige dokumentation skulle være på plads.

Jeg håber sådan for mange at 2012 bliver et godt år, det kan jo dårligt blive værrer.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2012, 14:40   #52
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej jasch,

Jeg har haft et rigtigt godt samarbejde med det center hvor jeg var og jeg ikke i tvivl om at de laver en god rapport.

I går mailede min tidligere sagsbehandler jo til mig om, at jeg har fået en ny sbér. Denne mail har jeg videre sendt til centeret for at høre om de er blevet oplyst herom. Samtidig har jeg spurgt til at om der bliver holdt et afsluttende møde hvor de respektive parter er involveret. Det ville jo være meget smart nu hvor jeg også har fået en ny sagsbehandler.

BAN fik jeg også brev fra i dag, min klagesag forventes afgjort i løbet af marts måned...
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2012, 15:02   #53
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja med den lange sagsbehandlingstid i BAN, kan man jo sagtens nå at søge igen hmmm, jeg afventer dem osse pga mit sygedagpengestop, det var i sep. og de skrev 13 uger.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Center for Afklaring og Beskæftigelse "CAB" Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 29-03-2016 13:03
"Aktiv udvikling" på Arbejdspsykologisk Center i Slagelse. Gerbilwoman Alt det andet 2 07-04-2013 21:56
VIDERE ANGREB PÅ OVERFØRSELSINDKOMSTER efter lave ydelser til "unge": ? Henrik Herløv Fremtiden for fleksjob og førtidspension 15 26-04-2012 08:40
"Kilden"(Faxe) Center for afklaring lukker buster Politik og Samfund 0 04-12-2010 12:47
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension