K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2012, 20:35   #61
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
Så kommer jeg tilbage til lørdag og søndag, hvis man ikke ved hvorfor jeg bliver trukket hvorfor så skrive om noget man dybest set ikke ved noget om,
Som mange andre herinde har jeg problemer med koncentration og hukommelse, så jeg beklager meget hvis der er noget, der er "smuttet" for mig.

Men når jeg spørger hvorfor du bliver trukket for lørdag og søndag, så er det fordi jeg ikke ved det, hvis jeg vidste det var der jo ingen grund til, at spørge.

Men hvis du finder det så besværligt, at svare, så skal du endelig bare lade være.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 19:11   #62
kakaoko24
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2009
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 53
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
kakaoko24 er ny på vejen
Altså kan jeg tage på ferie?

Nu har jeg siddet og læst jeres kommentar og som JEG fortolker det, så kan jeg GODT tage på ferie i udlandet i 14 dage( industriferien) hvis jeg altså har fået lov af kommunen?
Dvs hvis jeg fremviser den nye lov til min SB så SKAL han give mig lov?

Ved at Reva( hvor de snakker om jeg skla ud igen for 3. gang) har lukket i industriferien, så der burde jo ikke være noegn problemer, eller hvad?

Håber I bærer over alle mine "dumme" spørgsmål, men vil bare være sikker INDEN jeg går op og smider den nye lov i hovedet på min SB
kakaoko24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 19:47   #63
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af kakaoko24 Se meddelelser
Nu har jeg siddet og læst jeres kommentar og som JEG fortolker det, så kan jeg GODT tage på ferie i udlandet i 14 dage( industriferien) hvis jeg altså har fået lov af kommunen?
Dvs hvis jeg fremviser den nye lov til min SB så SKAL han give mig lov?

Ved at Reva( hvor de snakker om jeg skla ud igen for 3. gang) har lukket i industriferien, så der burde jo ikke være noegn problemer, eller hvad?

Håber I bærer over alle mine "dumme" spørgsmål, men vil bare være sikker INDEN jeg går op og smider den nye lov i hovedet på min SB
Gør det bare, og hvis sagsbehandleren ikke vil give dig ferie, så sig, at du vil have et skriftlig afslag på det.... (det har du krav på). For i afslaget skal de begrunde det og henvise til den lov, som de giver afslag på..... Synes du fortjener en ferie, og ud fra en af de tidligere indlæg, lyder det til, du opfylder kravet for at få ferie efter den nye lov.... (at du har været på kontanthjælp de sidste 12 måneder).
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 20:00   #64
kakaoko24
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2009
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 53
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
kakaoko24 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Gør det bare, og hvis sagsbehandleren ikke vil give dig ferie, så sig, at du vil have et skriftlig afslag på det.... (det har du krav på). For i afslaget skal de begrunde det og henvise til den lov, som de giver afslag på..... Synes du fortjener en ferie, og ud fra en af de tidligere indlæg, lyder det til, du opfylder kravet for at få ferie efter den nye lov.... (at du har været på kontanthjælp de sidste 12 måneder).
Mange tak Curls. Det vil jeg straks gøre i næste uge, og tak fordi du syntes jeg fortjener ferie, det syntes jeg nemlig også selv
kakaoko24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 21:08   #65
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Jeg sendte blot en forespørgsel til min sagsbehandler på mail, hvor jeg bad om ferie en bestemt uge.. og satte linket til loven ind i mailen.

Jeg fik svar retur samme dag at det var ok og at det var noteret at jeg havde brugt 1 af mine 5 uger så.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 22:12   #66
kakaoko24
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2009
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 53
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
kakaoko24 er ny på vejen
Pip.
Supert, det tror jeg da også jeg vil gøre. Tak for info
kakaoko24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må man tage fag på VUC? Mama Spørgsmål ang fleksjob 2 20-06-2013 07:33
Kan de tage min FP fra mig Tullepigen90 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 12-09-2012 16:35
kan jeg tage en udd.? Chin Spørgsmål ang fleksjob 2 08-03-2011 13:58
Kan Man tage et lån når man er på SDP? Samiam Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 30-01-2011 15:01
Kan de tage flexen fra mig? Chin Spørgsmål ang fleksjob 7 26-10-2010 16:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension