K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2012, 09:52   #31
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Tillykke med tilkendelsen.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2012, 16:10   #32
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Kære Leduce.
Oprigtig varmt tillykke, helt uden misundelse ønskes du fra en der kæmper på 9.ende år.

Sikke en dejlig nyhed at få lige her op til jul, jeg håber at du fremover får den ro vi vel alle søger.

Venlig hilsen fra Lizzy
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2012, 23:12   #33
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Rigtigt stort tillykke Leduce, det bliver rigtigt godt for dig at få den tiltrængte ro nu, ovenpå de 4 år i systemet... jeg fik selv min pension sidste onsdag, og det er stadig helt uvirkeligt at man er igennem det nu og skal finde sine ben igen..

jeg har selv oplevet en slem depression efter mine ulykker, den varede i 2-3 år, men jeg var heldig at medicinen hjalp mig igennem den dengang. Men jeg glemmer aldrig nogensinde det indre helvede, ønsker aldrig aldrig igen at opleve det.. Så jeg fatter slet ikke, at nogen kan mene det er utroligt at få pension på det grundlag, har man prøvet på egen sjæl, hvad en depression er for en størrelse, så ville man ALDRIG skrive noget så dumt og ufølsomt!!


Sender dig en masse julefred, lys og varme til din sjæl, og håber for dig at du nu får et godt og roligt liv fremover

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 00:24   #34
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
Igen mange tak allesammen

Fibro :stort tillykke med din fp håber du også får fred som jeg og en bedre livskvalitet . Men ja det er ikke gået op for en 100% endnu..

Ja men jeg ser det som uvidenhed og det er der meget af i verden .. Ja man kan aldrig forstå hvis man ikke selv har været i mørket med sit sind dybt dybt nede .. Jeg klare min dagligdag med en stor dosis medicin og pauser..

Jeg ønsker dig det bedste i fremtiden og en rigtig god jul og godt nytår

Og 1000 tak for dine søde ord og forståelse , det varmer !
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 02:51   #35
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af fibro Se meddelelser
har man prøvet på egen sjæl, hvad en depression er for en størrelse, så ville man ALDRIG skrive noget så dumt og ufølsomt!!
Du er så forkert på den, for jeg har selv svær depression og det har ikke noget med følsomhed at gøre. Måske andre erfaringer og perspektiver. Men det er en debat for en anden tråd.

Men indlægget var lidt negativt på den måde at det burde stadigvæk have ønsket hende tillykke med pensionen. I det mindste er den kamp ovre og hun kan nyde fred og ro.

Så tillykke med det
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 02:59   #36
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
tillykke

stort tillykke med det:-)))
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 10:30   #37
Ginger64
Elsker at være her på K10
 
Ginger64s avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Lokation: Fredericia
Indlæg: 79
Styrke: 15
Ginger64 er ny på vejen
Stort Tillykke med tilkendelsen af Pensionen, Leduce

Glædelig Jul og Godt Nytår !
Ginger64 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 10:32   #38
jesper1979
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2012
Lokation: Horsens kommune
Alder: 44
Indlæg: 14
Styrke: 12
jesper1979 er ny på vejen
Stor tillykke med din FP.
jesper1979 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 11:48   #39
Sussimou
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2012
Lokation: Århus
Alder: 54
Indlæg: 9
Styrke: 0
Sussimou er ny på vejen
STORT TILLYKKE.
Jeg var lige til møde på et arbejdsmarked center jeg skal starte på i januar, efter at havde gået i 5 år og forgæves forsøgt at finde fleks job. Der fik jeg af vide, at til Januar har de fået af vide at de IKKE må indberette nogle til pension mere (medmindre man er så handicappet at man evt. sidder i kørerstol og slet ikke kan rører sig) der skal altid findes ressourecesprækker...!!! Så du er enormt heldig
Sussimou er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 12:52   #40
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Tusind Tak Leduce Og ja, forståelse og varme må der til i store mængder i disse tider!

Godt at høre at du klarer dig lidt igennem det værste med din medicin og pauser, så livet trods alt kan være ok

Sussimou.. pyha for søren da altså.. sikke udsigter.. mit hjerte bløder for alle de stakkels syge mennesker som fremover skal kæmpe endnu mere, det er sgu så urimeligt at ramte mennesker ikke længere finder forståelsen for at der er stort behov for fred! Det bliver nok heller ikke rart for sagsbehandlere osv, som SER hvad folk må tåle, vedblivende at skulle pege på " ressource sprækker"

Er sgu tankevækkende at de samme mennesker som pisker kronisk syge og handicappede mennesker afsted og ned til det latterlige, skal finde "ressource
sprækker", selv uden tøven bliver hjemme i ro og fred under dynen, når en uge med snotnæse støder til et par gange om året...
men de må da bare afsted fremover også, også ved en gang fæl maveonde, kan den bærbare bare bringes ud til tønden på jobbet, og så et overvågnings kamera så vi liiige er sikre på at der også bestilles noget derude på potten! Nu Ikk så meget piveri!

Ja man føler sig ovenud heldig at være igennem i sidste øjeblik..

fra Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom brevet... Trunten Dit og Dat 22 26-11-2011 14:45
Jeg har fået føp. Idag kom brevet fra kommunen fridusen At søge førtidspension 24 10-09-2010 10:51
Så kom brevet lone t Dit og Dat 22 18-03-2010 18:29
Hjææælp..Jeg har fået brev idag om Pensionsordning! Litha Alt det andet 29 22-01-2010 12:51
Så kom brevet fra Jøsses Spørgsmål ang fleksjob 8 07-06-2009 22:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension