K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2009, 11:41   #21
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Helt ærligt hvis ikke man kan lave lidt galgen humor over BB helbred hvad kan man så ..

Da Pia røg ind til tre ct scanninger var jeg da den første til at sige at det syntes jeg da var i orden, tænk sig engang at der skulle tre forsøg til før det lykkedes dem at lokalisere en hjerne ...

Jeg har også fået en ct scanning og de fandt altså min hjerne i første forsøg (ja ja der er bevis for en hjerne ) jeg sidder altså også herhjemme og både hidser mig op og griner lidt af alt det her...

For det første så jeg igår en dygtig læge udbrede sig om hvordan presset på bb kan have været med til at få ham til at få et ildebefinde , jamen det burde de da ikke have en læge til at fortælle dem , der er masser af syge mennesker her på siden der kunne have fortalt dem at presset og mistænkeliggørelse kan give ildebefinde, og når man så ignorere det og bare forsætter fordi der nok er noget om at folk snyder , ja så ender det ud i mange tilfælde i både social forbi og depression ...

Jeg kender masser af mennesker der får ildebefinde, har en veninde der besvimer hvergang hun tager hovedet ned af (pga stråler for en tumor ) det er da ingen hindring for at hun så er i arbejds prøvning hvor hun renser toiletter (hovdet ned af hele tiden )

De mennesker jeg kender som har psykiske konsekvenser pga pres og mistænkligørelse , ja de har sq ikke selv været ude om det...

Hvis BB ikke havde været så grådig så var han ikke endt i denne situation og jeg kan da frygte at det hele er en fis i en hornlygte, hvordan skal pressen takle det her når der bliver slået på at bb kan være blevet syg af deres jagt og pres på ham ....

Skal de stoppe deres undersøgelser af ham fordi han får et ildebefinde?

Det ville da være en herlig smart måde at lukke munden på pressen og lade bb være inden der kommer mere op ...

Jeg ønsker ikke nogen syg, men at sidde og sige at man skal behandle andre som man selv vil behandles ja det kan jeg altså ikke...

En politikkere bringer sig selv i søgelyset , er han så lidt smågrådig ja så bringer han sig selv i fare zone , og han kan til hver en tid komme ud af det, tag konsekvensen og sige .. undskyld fra mig og mit grådige gen, jeg trækker mig fra politik ...

En syg kan ikke sige ja undskyld mit syge gen , jeg trækker mig ud af sygdom ...

Jeg syntes det er synd for ham og hans familie at han er blevet syg, jeg syntes bare ikke at pressen skal lade ham hvile eller at vi skal holde op med galgenhumor omkring hans person , for trods alt er det jo det, det er ..

Humor måske sort men ikke desmindre humor...

Man kan så have sin mening om det er ok eller ej , men ikke forhindre at det sker ...

Og mon ikke alle der har haft en depression eller andre psykiske problemer pga pres og mistænkeliggørelsen kan sidde med en lille snert af tanken ... hvad så bb kan du lide det .....

Ønsker et godt helbred for bb men bestemt ikke at pressen holder op med at holde ham ansvarlig for ikke at gøre han skidt tilpas det lille pus...

Jeg er også sikker på at han kan få alt det hjælp han vil til at klare sig igennem det her i form af terapi og psykolog .. (igen noget de syge ikke har ) vi kan vel ikke tillade at politikkere kan gøre som de vil og så ikke holde dem ansvarlige fordi de får et ildebefinde vel ....

Og så lige til sidst , vi går efter bolden (emnet ) og ikke manden her i tråden, det er tilladt at have hver sin mening og argumentere for den ....
Så må vi også gerne gå efter bentsen, for det er ham der er bolden! ...nej undskyld, men ku' sgu' ik' la' vær'!
  Besvar med citat
Gammel 01-04-2009, 13:18   #22
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 16
Trine er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Permand Se meddelelser
Tekst slettet af Web pga sprogbrug
Permand - vi har helt åbenlyst forskellige holdninger i denne debat, men jeg kunne aldrig drømme om at drage dig ind i en sammenligning med en politiker - det er helt enkelt for langt ude. Det er unødvendigt at blive personlig.

Citat:
Og så lige til sidst , vi går efter bolden (emnet ) og ikke manden her i tråden, det er tilladt at have hver sin mening og argumentere for den ....
Tak for det Ramzo

Takker for en livlig debat med hver vores forskellige holdninger, som jeg vælger at slutte for nu.

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2009, 13:28   #23
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trine Se meddelelser
Permand - vi har helt åbenlyst forskellige holdninger i denne debat, men jeg kunne aldrig drømme om at drage dig ind i en sammenligning med en politiker - det er helt enkelt for langt ude. Det er unødvendigt at blive personlig.



Tak for det Ramzo

Takker for en livlig debat med hver vores forskellige holdninger, som jeg vælger at slutte for nu.

Trine
Det var nu Hedien der skrev det Trine, men jeg giver Heidien ret... ALTID bolden... det andet personfnider kan vi gå på BT debatten efter
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bent Bendtsen, "legeven" er korrupt lejesoldat! buster Politik og Samfund 4 13-10-2011 19:12
Kommune: slank dig - ellers ingen hjælp thomas75 Politik og Samfund 19 22-08-2011 18:49
Råb om hjælp ellers går det galt!!! kalona Spørgsmål ang fleksjob 10 22-11-2010 19:56
Neuropsykologisk Test imorgen!!!!! Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 07-06-2010 20:33
Brug computer - ellers ryger dagpengene Stella Spørgsmål ang fleksjob 16 22-12-2007 22:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension