K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2014, 15:25   #1
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Aktindsigt ved Læge - billeder ?

Når jeg læser de 2 forskellige "Aktindsigt ved Læge" og "Formular Til Aktindsigt ved Kommunen" (http://www.k10.dk/showthread.php?t=3684) har jeg et par spørgsmål.

Hvis man søger Aktindsigt ved en Læge, i dette tilfælde en Speciallæge i diagnostisk radiologi, Ph.d. skal lægen så også levere de røntgenbilleder de har taget ?

Min læge får dem ikke, han skriver til mig at han kun får en beskrivelse af billederne. Skal bruges til JC (statusattest) da de ikke tror på jeg har slidgigt i begge knæ.

Jeg fik taget røntgenbilleder af mine knæ for ca 15-20 år siden, kunne været rart at se om man kunne se forskellen.

Mvh Kim
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2014, 17:34   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Har du ikke mulighed for at spørge speciallægen om bollederne stadig findes og hvad du i givet fald skal betale for en kopi?
Mener man på nye billeder kan se din nuværende status og om brusken i knæene er nedbrudt samtidig med en vurdering af de gener, dette evt. giver dig.
http://www.gigtforeningen.dk/viden+o...noser/slidgigt
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2014, 21:42   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Hvis man søger Aktindsigt ved en Læge, i dette tilfælde en Speciallæge i diagnostisk radiologi, Ph.d. skal lægen så også levere de røntgenbilleder de har taget ?

Min læge får dem ikke, han skriver til mig at han kun får en beskrivelse af billederne. Skal bruges til JC (statusattest) da de ikke tror på jeg har slidgigt i begge knæ.

Jeg fik taget røntgenbilleder af mine knæ for ca 15-20 år siden, kunne været rart at se om man kunne se forskellen.

Mvh Kim
Hvis du har fået taget røntgenbilleder af dine knæ, og der er konstateret slidgigt, så bør dette fremgå af røntgenbeskrivelsen, som du kan få kopi af hos egen læge.
Dette bør være nok til kommunen.

Hvis du mener det er blevet værre kan du evt. få din læge til, at rekvirere nogle nye billeder og få røntgenlægen til, at sammenligne med de gamle.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2014, 10:52   #4
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Takker og bukker for svar.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension