K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2014, 15:18   #1
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Ventetid på løntilskud fra kommunen -flexjob

hvor lang tid I vente som er ansat i flexjob efter nye reform på løntiskud når I afleverede jeres løn liste fra arbejdsgiver?
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2014, 15:51   #2
henrikb
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2014
Indlæg: 117
Styrke: 10
henrikb er ny på vejen
lønnen kommer hver den første, ingen problem her
for en måned siden ændrede Gribskov fra arbejdsgiver skulle maile lønseddel ind før pengene kom til nu går de bare ind på e løn hos skat og ser hvad har min arbejdsgiver indberettiget sidste måned og giver så penge efter den løn
så hvis min løn ændre sig så går der en måned ekstra før jeg mærker ændringen i lønnen fra kommunen

Før da arbejdsgiver skulle maile lønsedderl ind så skulle den ind senest et par dage inden den 1. for at jeg fik min løn den 1.
henrikb er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2014, 21:22   #3
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Den første

gang kan der være lidt rod..... men efter du har afleveret så skulle der ikke gerne gå så lang tid.... men skulle få din løn til sidste bankdag i måneden.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2014, 21:35   #4
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jøsses Se meddelelser
gang kan der være lidt rod..... men efter du har afleveret så skulle der ikke gerne gå så lang tid.... men skulle få din løn til sidste bankdag i måneden.
det håber jeg men fik mail fra jobkonsulent hvor det står efter min aflevering løn sedel fra arbejdgsgiver det kan gå op 14 dage.

derfor spørger jeg om det hvordan det går hos andre.

mener selv det er for lang allr regninger skal betales begyndelse i måned men lønsedel får man afslutning af måned
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2014, 11:25   #5
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Prøv at spørge din kommune om eksakt dato. De har måske nogle fastsatte kørselsdatoer.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2014, 11:32   #6
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Ja det er

noget rod den første gang man skal have tilskudet fra kommunen.

Her i min kommune skulle jeg også sende lønseddel.... og så gik der ikke ret lang tid før de udbetalte..... og der gik lidt tid derefter, hvor der blev rettet ind alt efter hvor mange timer der var i den pågældende måned.

Nu får jeg ydelsen fra kommunen ca midt i hver måned, og er der rettelser kommer de over den næste måned.

Mener jeg snakkede med min bank i starten... netop fordi der var rod... og det var de helt med på....
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2014, 16:06   #7
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jøsses Se meddelelser
noget rod den første gang man skal have tilskudet fra kommunen.

Her i min kommune skulle jeg også sende lønseddel.... og så gik der ikke ret lang tid før de udbetalte..... og der gik lidt tid derefter, hvor der blev rettet ind alt efter hvor mange timer der var i den pågældende måned.

Nu får jeg ydelsen fra kommunen ca midt i hver måned, og er der rettelser kommer de over den næste måned.

Mener jeg snakkede med min bank i starten... netop fordi der var rod... og det var de helt med på....
ja det er rigtigt det skullee jeg får midt i mdr. men problm r alle regninger betales begyndelse af måned dvs jeg skal betale rente hver måned til banken på grund af kommunen.

jeg skal får mit første løn nu ¨så vil se hvor lang tid det vil gå at de indbetale tilskud .

jeg arbejder ikke så mange timer så jeg afhænger fra tilskud af kommune
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2014, 21:23   #8
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Det skulle

meget gerne blive sådan, at du får både løn fra arbejdsgiver og fra kommunen den sidste bankdag i hver måned.


Hvorfor jeg får at vide ca midt i måneden er fordi min kommune laver beregningen der.... så vi fleksjobber netop får dem sidst på måneden.

Så det skulle du også gerne få, men som sagt der kan være lidt rod og andet indtil de finder ud af hvor meget du får i løn fra arbejdsgiver.

Men ring til den økonomiske sagsbehandler som laver beregningen ... det kan hun svare dig på....
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2014, 21:25   #9
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej
jeg får mit tilskud den sidste hverdag før den første..heller ikke den første gang var det forsinket.
jeg skal ikke aflevere lønseddel fra min arbejdsgiver, hende på kommunen der laver mit tilskud siger hun kan gå ind et eller andet sted og se hvad min arbejdsgiver har givet mig i løn
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2014, 11:08   #10
henrikb
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2014
Indlæg: 117
Styrke: 10
henrikb er ny på vejen
Det samme for mig det de kikker ind på hedder e-løn, det er der arbejdsgiveren opgiver hvad du har af indtægt og hvad du skal betale i skat.
i min kommune kikker de endda en måned bagud for at være sikre på jeg får min løn til tiden selv hvis arbejdsgiver er sent på sin angivelse til e-løn


Citat:
Oprindeligt indsendt af AAA Se meddelelser
Hej
jeg får mit tilskud den sidste hverdag før den første..heller ikke den første gang var det forsinket.
jeg skal ikke aflevere lønseddel fra min arbejdsgiver, hende på kommunen der laver mit tilskud siger hun kan gå ind et eller andet sted og se hvad min arbejdsgiver har givet mig i løn
henrikb er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension