K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2014, 12:00   #1
MARKORSK
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2013
Indlæg: 14
Styrke: 12
MARKORSK er ny på vejen
Lejlighed

Jeg bor i Hillerød men har brug for at flytte til København, da jeg har brug familiebolig til mig og min kæreste der skal kunne lejes på ubegrænset tid og med en maks. husleje på omkring 10.000( må selvfølgelig godt være mindre)

Hvad ville i gør, uden at spørger kommunen om hjælp.
Som jeg har undersøgt så kan man ikke blive skrevet op til en lejlighed hvis man ikke bor i kommunen sådan har jeg læst og forstået det.

Hvor skal man søge henne af der findes en utal af betalingsider hvor man skal betale og det vil jeg helst undgå,

Jeg vil sætte pris op at i kom med nogen gode bud der kan hjælpe mig lidt hen af vejen. mange tak.
MARKORSK er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2014, 12:43   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja det er svært at få en lejlighed København. Du kan skrive dig op i boligselskaber uanset hvor du bor - men forvent mange års ventetid.
Kommunen kan du nok ikke bruge til så meget i denne sammenhæng.
Prøv nogen af boligbyttesiderne - mange er gratis - hvis I har boet mere end 2 år i jeres bolig, kan i formentlig bytte bolig.
Sæt opslag op i supermarkeder i det område, I gerne vil bo i.
Overvej noget større i Hillerød - måske lettere - og ikke så langt fra København fx med s-toget.
God jagt.

Sidst redigeret af stampe; 25-08-2014 kl. 12:48.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2014, 21:23   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg mener absolut ikke der er problemer i, at blive skrevet op i et boligselskab, til boliger der ligger i en anden end den man pt bor i.

Find ud af hvilke boligselskaber, der har lejligheder i Kbh. og bliv skrevet op i dem.

Jeg lavede en hurtig søgning og fandt dette: http://www.kab-bolig.dk/boligsoegend...ntelister.aspx

Til nogle boliger kan der være mange års ventetid, men der kan også være afdelinger, hvor der ikke er lang ventetid. Men det tror jeg, at i kan se på de enkelte afdelingers sider, på selskabernes hjemmesider.

Boligselskabet Sjælland har ikke boliger i Kbh., men de har en side med ledige boliger, som åbenbart ikke er blevet lejet ud via ventelisten, det er der måske også andre selskaber der har.
https://minside.bosj.dk/Incom/LedigeBoliger.aspx
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension