K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2010, 16:07   #591
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
STORT TILLYKKE MED DAGEN.

Tja... vi hører jo så meget om, at VKO siger, "at man skal tage ved lære af de gode eksempler".

Og det kunne du jo netop have været, hvis man havde rakt dig en lillefinger.

Herligt, at du har bevaret kampgejsten.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 16:09   #592
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Mange gange tillykke med dagen Benny, håber du får en god dag.


Heidi
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 19:21   #593
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Kære Benny

STORT TILLYKKE på din halvrunde dag. Håber, trods alt, at bla dine hjælpere, har forsødet din dag, for det fortjener du af alle
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 19:23   #594
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
STORT TILLYKKE MED DAGEN.

Tja... vi hører jo så meget om, at VKO siger, "at man skal tage ved lære af de gode eksempler".

Og det kunne du jo netop have været, hvis man havde rakt dig en lillefinger.

Herligt, at du har bevaret kampgejsten.

Tak for og igen.

Jo men hvorfor vil man så ikke have et godt eksempel, er det fordi det koster penge?

Omvendt vil jeg så sige, at det er de dårlige tilfælde der skal læres af, det er der fejlene er begået. Men dem bliver der ikke rettet op på, og det er jo derfor at debatsider som K10 findes i dagens Danmark!

Vi er helt enige, men fortolkninger kan drejes. (spørg politikerne?)
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 19:45   #595
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, de "gode eksempler" er nok bare de billigste, fordi man så kan få endnu større skattelettelser.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 20:38   #596
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Tillykke med fødselsdagen

Håber du må få en god dag med familie og venner.

Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 23:10   #597
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
hjertlig tillykke med dagen,

behold kampgejsten, og viljen (ved det kan være svært mange gange)

en masse herfra

jane
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2010, 09:45   #598
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hjertelig tillykke med din fødselsdag igår.
Håber du havde en god dag(trods alt).

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2010, 12:59   #599
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
"Det var ren kassetænkning" i Gladsaxe Kommune...

"Kemiske Ali" er død! Men "Kyhniske Kyhnauv" har "udbombet" mit liv som Handicappet, ved "kyhnisk" brug af løgne!!!

Afdelingschef Elinor Kyhnauv lod sagsbehandleren fjerne mit handicap "rent administrativt". Socialdirektøren og Borgmesteren som den socialansvarlige for kommunens borgere, havde ingen skrubler ved at fratage mig 75% af min hjælp fra august 2001 til maj 2005, hvor Det Sociale Nævn omgjorde kommunens beslutning, og jeg fik min nødvendige hjælp tilbage.

Jeg er erklæret 100% invalid i forhold til erhvervsevne. Jeg har kun en ringe håndfunktion. Jeg kan ikke selv foretage af- og påklædning. Jeg kan ikke selv gå i seng, og stå op igen. Jeg kan ikke selv klare toiletbesøg. Jeg kan ikke selv foretage indkøb, lave mad og gøre rent.

Gladsaxe Kommune sparede 2.141.064,85 kroner på, at lyve mig ud af mit handicap. Havde kommunen haft ret i de til i de til sagen benyttede påstande - som kommunen ved ikke er eksisterende - havde jeg haft et normalt, eller i det mindste, et helt andet liv!

I dag er jeg registreret i RKI, og mister måske mit hus!

I dag er jeg rent fysisk blevet sat 15-20 år tilbage set i forhold til hvad det tidligere i mit handicappede liv, og stik imod lægernes spådomme var lykkedes, at genoptræne mig til. I dag er jeg totalt, og ved brug af kommunens løgne om mit funktionsniveau, blevet
bombet mange år tilbage, - tilbage til et uværdigt liv, og så økonomisk betrængt, at jeg står registreret i RKI.
I dag den 23. februar kl. 13,00 er jeg i FOGEDRETTEN i Glostrup, og så må¨vi se om Gladsaxe Kommunes løgne om mit handicasp, koster mig mit hus!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2010, 11:51   #600
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
I dag den 23. februar kl. 13,00 er jeg i FOGEDRETTEN i Glostrup, og så må¨vi se om Gladsaxe Kommunes løgne om mit handicasp, koster mig mit hus!
Brev til Fogedretten
Citat:
Søborg d. 23.02.2010

Retten i Glostrup
Fogedafdelingen


Hermed vedlægges kopi af det retslige afgørelse fra Københavns Byret af den 15. september 1987.

(Modpartens forsikringsselskab ankede sagen til landsretten, hvorved jeg fik mere i erstatning!) (Min tilføjelse)

Denne afgørelse dannede grundlag for, at jeg på dette tidspunkt kunne optage et banklån til udbetaling på køb og indretning af hus, hvor jeg kunne færdes med mit handicap.


Vedlagt kopi af…

1. Udskrift af Dombogen for Københavns Byrets afdeling A – af 15. september 1987.

2. Handelsbanken (Den Danske Bank) Udbetaling på hus Matrikel nr. X, XXXX XXXX Søborg.

3. Nykredit: Meddelelse om ejerskifte af ejendom XXXX XXXX Søborg.

4. ERSTATNING – Danske Bank – Indlån på specielle rentevilkår – Lyngby den 11. april 1989.
Dommeren og bankens advokat var ikke tilfredse med dette. De ønsker konkret bevis for, at jeg har købt hus for min skadesforsikring.

I købsdokumenterne på mit hus står der naturligvis ikke hvor pengene kommer fra. Købeloven kræver ikke dokumentation for om et huskøb financieres for opsparede penge, eller erstatningsbeløb.

JEG ER NU GÅET I TÆNKEBOKS, OM HVORDAN DENNE KAGE VEDRØRENDE GLADSAXE KOMMUNE, OG NU MEDFØLGENDE INKASSOSAG SKAL SKÆRES!

JEG HAR IKKE BRUG FOR ENDNU FLERE ÅR, SOM EN AFSKREVET PERSON PÅ GRUND AF MIT "MISFORTOLKEDE HANDICAP", AF GLADSAXE KOMMUNE!


Benny G.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension