K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-10-2007, 23:28   #51
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Angry

Jeg synes, at "råddenskaben" i et danske retssystem og ved domstolene som jeg ser det, begynder at have påfaldende sammenhæng!


1. Procesbevillingsnævnets formand hedder Jytte Scharling.

2. Jytte Scharling er Højesteretsdommer.

3. Ved 1'ste retssag mod Gladsaxe Kommune i 2006, havde jeg fri proces.

4. Jeg tabte sagen, da landsdommerne "undgik at bruge mit bevismateriale", i form af usande oplysninger fra kommunens sagsbehandler, og lægekonsulentens tilsidesættelse af faktuelle indhentede lægeoplysninger.

5. Ved ankesagen til Højesteret har Procesbevillingsnævnet nægtet, at give mig fri proces i mere en 3/4 år.

6. Højesteret har nægtet mig, at indhente Retslægerådets udtalelse om hvorvidt lægekonsulenten har overtrådt lægeetiske regler og lægeløftet som helbredende læge, når han i stedet vælger, at bruge sagsbehandlers usande oplysninger frem for faktuelt fremlagte journaloplysninger.

7. Højesteret undgår derved at få beviser fra Retslægerådet der vil ligge til belastende grund for Højesteret til, at skulle omgøre landsretdommen.


Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2007, 23:42   #52
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det lyder rodet og fortvivlende.

Engang for mange år siden læste jeg, at cirka 300 mennesker i DK styrede det hele. Det er måske sandt. En stor "fætter-kusine-komsammen".

Det, du skrev endnu tidligere, betød det, som jeg spurgte om, at de nægtede dig fri proces, fordi du er fattig? (Sådan læste jeg det.)

Det ville være rart, hvis de kunne formulere sig, så menigmand kunne forstå, hvad de mener.

Problemet med din sag er sikkert, at HVIS din sagsbehandlers fejlbeskrivelse kan lægges til grund for din sag, så bliver det vel en principiel afgørelse, som danner grundlag for ALLE andre sagsbehandleres fejl i sager.

Og det vil blive meget, meget dyrt, tror du ikke?

Spændende at se, hvad Menneskerettighedsdomstolen siger.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2007, 12:01   #53
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Det lyder rodet og fortvivlende.

Når jeg læser det, og med dine kommentarer, så skriver de:

At da du stoppede Højesteretssagen pga. pengemangel, kan vi ikke give dig penge.

Eller: Er du fattig, kan du ikke få din sag prøvet?!
__________________________________________________ ______________

Det, du skrev endnu tidligere, betød det, som jeg spurgte om, at de nægtede dig fri proces, fordi du er fattig? (Sådan læste jeg det.)

Det ville være rart, hvis de kunne formulere sig, så menigmand kunne forstå, hvad de mener.

Spændende at se, hvad Menneskerettighedsdomstolen siger.

Kære ZUZA

Ved undvigelser gælder/bruges alle kneb!

Jeg stoppede ankesagen til Højesteret of økonomiske årsager, og derfor p.g.a. mangel på accept til fri proces, som jeg til fulde opfylder betingelserne for.

FRI PROCES- bevilling er til for, at den almindelige mand kan få hjælp til at få opståede tvister mod det offentlige, afgjort ved domstolene. Det skal således i.h.t. menneskerettighedskonventionens art. 6, give let adgang til domstolene.

Fordi jeg økonomisk blev tvunget til at stoppe retssagen, nægter Procesbevillingsnævnet, at betale mig hvad det har kostet mig mens jeg ventede på at nævnet færdigbehandlede min sag?

PS: Min fri proces- ansøgning har været mere end 3/4 år under behandling, så det er på det grundlag helt grotesk, at Procesbevillingsnævnet efterfølgende bruger/undskylder sig med, at jeg har stoppet retssagen i brev af Højesterets anke-og kæremålsudvalgs retsbog af 29. august 2007 og, at jeg på dette grundlag ikke efterfølgende kan få dækket mine udgifter.

Men du kan have helt ret i din tankegang!

"RETFÆRDIGHED ER - SGU, SAGDE HAN SÅ - IKKE FOR DE SVAGE"!

Benny-G.dk

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 19-10-2007 kl. 12:12.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 18:42   #54
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Cool

Karen Jespersen - det er sgu alvor dette her - følg reglerne og menneskerettighederne, eller fis af!

Søborg d. 22.10.2007

Socialminister Karen Jespersen
Holmens Kanal 22
1060 København K.


Kære Socialminister

Jeg afventer svar på mit brev til socialministeren af 10.10.2007, om hvorvidt ministeren omgående får igangsat en tilsynssag imod Gladsaxe Kommune?

*********

Vil socialministeren gribe ind overfor Gladsaxe Kommunes lægekonsulent Claus Bjerregaard, der upåvirket af min klage vælger at udtale sig om min manglende ret til hjælp.

Lægekonsulent Claus Bjerregaard henviser til, at der er en diskrepans i udtalelsen fra sagsbehandler og i udtalelse fra min egen læge.

Herefter vælger han at udtale/vurdere, at ”hvis oplysningerne fra sagsbehandleren rigtige”, er jeg ikke berettiget til hjælp.

Lægekonsulent Claus Bjerregaard vælger ”som firmaets mand”, at tilsidesætte faktuelle fremlagte lægeoplysninger fra min egen læge der advokerer for konstant overvågning og, at tilstanden er stationær.


Kopi til Folketingets Socialudvalg.


Venlig hilsen


Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 18:56   #55
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Cool

Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Karen Jespersen - det er sgu alvor dette her - følg reglerne og menneskerettighederne, eller fis af!

Søborg d. 22.10.2007

Socialminister Karen Jespersen
Holmens Kanal 22
1060 København K.


Kære Socialminister

Jeg afventer svar på mit brev til socialministeren af 10.10.2007, om hvorvidt ministeren omgående får igangsat en tilsynssag imod Gladsaxe Kommune?

*********

Vil socialministeren gribe ind overfor Gladsaxe Kommunes lægekonsulent Claus Bjerregaard, der upåvirket af min klage vælger at udtale sig om min manglende ret til hjælp.

Lægekonsulent Claus Bjerregaard henviser til, at der er en diskrepans i udtalelsen fra sagsbehandler og i udtalelse fra min egen læge.

Herefter vælger han at udtale/vurdere, at ”hvis oplysningerne fra sagsbehandleren rigtige”, er jeg ikke berettiget til hjælp.

Lægekonsulent Claus Bjerregaard vælger ”som firmaets mand”, at tilsidesætte faktuelle fremlagte lægeoplysninger fra min egen læge der advokerer for konstant overvågning og, at tilstanden er stationær.


Kopi til Folketingets Socialudvalg.


Venlig hilsen


Benny Gerhard

Søborg d. 22.10.2007

Socialminister
Karen Jespersen
Holmens Kanal 22
1060 København K.


Kære Socialminister

Jeg afventer svar på mit brev til socialministeren af 10.10.2007, om hvorvidt ministeren omgående får igangsat en tilsynssag imod Gladsaxe Kommune?

*********

Vil socialministeren gribe ind overfor Gladsaxe Kommune, når kommunens sagsbehandler har givet kommunens lægekonsulent urigtige helbreds- og funktionsoplysninger om mig som handicappet, i henhold til foreliggende faktuelle lægeoplysninger fra behandlende læge, og i strid med, at lægen advokerer for konstant overvågning?

Der er brug for en hurtig indgriben overfor kommunen, når…

· sagsbehandlerens overordnede – afdelingschef Elinor Kyhnauv, ikke ville ændre på fejlen,

· Socialdirektør Jane Torpegaard, ikke efterfølgende har taget det som påkrævet, at gribe ind,

. Borgmester Karin Søjberg Holst som den ansvarlige for borgernes sikkerhed i kommunen, ikke har ønsket at påtale, at afdelingschefen og socialdirektøren begår grove fejl i deres lederstilling, og med stor skade for en af kommunens fysisk handicappede borgere til følge.

Kopi til Folketingets Socialudvalg.


Venlig hilsen


Benny Gerhard

Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 12:28   #56
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Original Message -----
From: BENNY GERHARD
To: Venstres Landsorganisation ; [email protected] ; [email protected] ; Det Konservative Folkeparti ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; Justitsministeriet ; Line Barfod ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected]
Sent: Wednesday, October 24, 2007 11:53 AM

Subject: Fw: Socialministerens ansvarsområde!




Kære Politikere

Er der nogen der vil tage ansvar og gribe ind overfor socialministerens manglende effektivitet imod lægekonsulenter?



Jeg har sendt vedhæftede breve til Karen Jespersen.


Socialministeren må aldeles omgående gribe ind i denne scociale skandale eller, at

. hun må påpege, at jeg ikke har nogen sociale rettigheder i danmark,

. hun må påpege, at kommunen "rent administrativt" har ret til som gjort, at fjerne mit handicap - og efterfølgende 75% af min berettigede hjælp og derved, at gøre mig fysisk dårligere,

. hun ikke i sit embede vil eller ønsker, at opfylde sine forpligtigelser som "social minister" for landets borgere.


Venlig hilsen

Benny Gerhard

www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2007, 11:50   #57
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Kære Politikere

Er der nogen der vil tage ansvar og gribe ind overfor socialministerens manglende effektivitet imod lægekonsulenter?



Jeg har sendt vedhæftede breve til Karen Jespersen.


Socialministeren må aldeles omgående gribe ind i denne scociale skandale eller, at

. hun må påpege, at jeg ikke har nogen sociale rettigheder i danmark,

. hun må påpege, at kommunen "rent administrativt" har ret til som gjort, at fjerne mit handicap - og efterfølgende 75% af min berettigede hjælp og derved, at gøre mig fysisk dårligere,

. hun ikke i sit embede vil eller ønsker, at opfylde sine forpligtigelser som "social minister" for landets borgere.


Venlig hilsen

Benny Gerhard

www.Benny-G.dk


På grund af valgkampen skal man vist ikke forvente, at få svar på mine seneste breve til socialministeren.

Folketingets Socialudvalg har bekræftet modtagelsen af mine breve, og omdelt dem.

Men det betyder dermed ikke, at nogen politikere gider at røre ved en social sag der "ved sagsbehandlerens brug af løgne" i oplysninger til kommunens lægekonsulent - er kørt helt af sporet i systemet, ved domstolene, og i henhold til mine sociale rettigheder



www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2007, 19:41   #58
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser

Søborg d. 10.10.2007

Socialminister Karen Jespersen
Holmens Kanal 22
1060 København


Kære Socialminister

Jeg skal ikke takke for, men bekræfte modtagelsen af mail af 1. oktober 2007.

Hvis du Karen Jespersen selv har skrevet denne mail, er du mødt på en forkert arbejdsplads. Du har som socialminister udelukkende pligt til, at besvare aktuelt socialt relaterede spørgsmål og problemer.

Kopi af din mail: (Besvares med sort kursivskrift) (K10 svar med rødt)

----- Original Message -----
From: Karen Jespersen
To: benny-gerhard
Sent: Monday, October 01, 2007 9:08 AM
Subject: Svar på henvendelser af 17., 19., 23., 26. og 27. september 2007



__________________________________________________ _______________

Søborg d. 22.10.2007

Socialminister
Karen Jespersen
Holmens Kanal 22
1060 København K.


Kære Socialminister

Jeg afventer svar på mit brev til socialministeren af 10.10.2007, om hvorvidt ministeren omgående får igangsat en tilsynssag imod Gladsaxe Kommune?

*********

Vil socialministeren gribe ind overfor Gladsaxe Kommune, når kommunens sagsbehandler har givet kommunens lægekonsulent urigtige helbreds- og funktionsoplysninger om mig som handicappet, i henhold til foreliggende faktuelle lægeoplysninger fra behandlende læge, og i strid med, at lægen advokerer for konstant overvågning?

Der er brug for en hurtig indgriben overfor kommunen, når…

· sagsbehandlerens overordnede – afdelingschef Elinor Kyhnauv, ikke ville ændre på fejlen,

· Socialdirektør Jane Torpegaard, ikke efterfølgende har taget det som påkrævet, at gribe ind,

. Borgmester Karin Søjberg Holst som den ansvarlige for borgernes sikkerhed i kommunen, ikke har ønsket at påtale, at afdelingschefen og socialdirektøren begår grove fejl i deres lederstilling, og med stor skade for en af kommunens fysisk handicappede borgere til følge.

Kopi til Folketingets Socialudvalg.


Venlig hilsen


Benny Gerhard

Benny-G.dk

Socialministeriet har ikke styr på en skid.

I brev af 30. oktober 2007 fra ministeriet - og med henvisning til mit brev af 10. oktober 2007 til Karen Jespersen - svares der på min anmodning om iværksættelse af en tilsynssag imod Gladsaxe Kommune.

Min anmodning om en tilsynssag imod Gladsaxe Kommune, forekommer altså først i brev af 22. oktober 2007?

Mon ikke de skulle se, at få lettet røven? (yttringsfrihed)

Benny-G.dk



Socialministeriet
Holmens Kanal 22
1060 København K


30. oktober 2oo7

Henvendelse til Karen Jespersen

Socialministeriet har modtaget din henvendelse af 10. oktober 2007, hvor du
igen beder socialminister Karen Jespersen om at iværksætte en tilsynssag
imod Gladsaxe Kommune.

Socialministeriet skal henvise til, som du tidligere er blevet oplyst om, at
hverken socialministeren eller Socialministeriet kan treffe afgørelse i konkrete
sager eller pålægge andre myndigheder at afgøre en sag på en bestemt
måde.

Socialministeriet kan oplyse, at yderligere henvendelser om samme emne
ikke vil blive besvaret, medmindre henvendelsen indeholder nye oplysninger.

Med venlig hilsen

Sandra Louise Ahrens
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2007, 19:32   #59
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Se tråden: Kamp mod lægekonsulenter


Dette er sendt til medierne:


Læger tvinges til at undsige deres viden


Invitation til pressemøde:


Læge Jytte Hestbech retter et skarpt angreb mod lægernes rolle i forbindelse med de sociale myndigheders behandling af aktiverings- og pensionssager. På baggrund af omfattende research vurderer hun, at lægerne i en årrække er blevet pålagt at tilsidesætte deres viden, og at det sker med Sundhedsministerens vidende. På den måde forhindres de i at udvise omhu i deres arbejde.


Sammen med Enhedslistens socialordfører Line Barfod har Jytte Hestbech gennemgået en række sociale sager, og herigennem har de fundet frem til, at der i sagsbehandlingen foregår svigt, tilsidesættelse af lægelige oplysninger og diagnoser, og at borgernes retssikkerhed og krav på grundig og velbelyst sagsbehandling dermed ikke varetages.


Myndighederne har lavet en konstruktion med administrative læger - de såkaldte lægekonsulenter - som er fritaget for at skulle stå til ansvar i forhold til lægelov, lægeløftet og lægernes etiske regler.


Jytte Hestbech og Line Barfod vil sammen fremlægge oplysningerne på et fælles pressemøde i morgen fredag den 8. november kl. 13. Det foregår i Enhedslistens lokaler på Christiansborg (Provianthuset, 3. sal)


Personlige data:


Jytte Hestbech, vicestatsobducent, læge, forfatter og tidligere formand for studienævnet ved Det Lægevidenskabelige Fakultet, Odense Universitet samt underviser ved de tre "gamle" universiteter.


Line Barfod er Enhedslistens socialordfører på Christiansborg og har igennem mange år arbejdet for borgernes retssikkerhed. Ikke mindst på det sociale område.



--------------------------------------------------------------------------

Rikke Lauritzen

Socialpolitisk sekretær

Enhedslistens folketingsgruppe
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2007, 16:30   #60
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Mail til alle, der kunne have gjort en forskel?

----- Original Message -----
From: BENNY GERHARD
To: Venstres Landsorganisation ; [email protected] ; [email protected] ; Det Konservative Folkeparti ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; Justitsministeriet ; Line Barfod ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected]
Sent: Thursday, November 15, 2007 12:37 PM
Subject: Fw: Magtmisbrug af Gladsaxe Kommune


Partiernes Byrådsmedlemmer i Gladsaxe Kommune bistår i "magmisbrug", af handicappet!

----- Original Message -----
From: BENNY GERHARD
To: [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected]
Sent: Wednesday, November 14, 2007 11:26 PM
Subject: Magtmisbrug af Gladsaxe Kommune


Til Byrådsmedlemmerne i Gladsaxe Kommune

Gladsaxe Kommune har ved brug af løgne om mit funktionsniveau begået "magtmisbrug", da kommunen i 2001 til 2004, hvor Det Sociale Nævn omgjorde kommunens beslutning, havde frataget mig 75% af min hjælp.

Sagsbehandler Lene Larsen løj i sine fremlagte oplysninger til lægekonsulent Claus Bjerregaard.

Lægekonsulent Claus Bjerregaard brugte Lene Larsens løgnagtige oplysninger, og tilsidesatte min egen læges faktuelle journaloplysninger, om overvågningsbehov.

Afdelingsleder Elinor Kyhnauv, Socialdirektør Jane Torpegaard og Borgmester Karin Søjberg Holst, har ikke på trods af adskillige klager ville ændre på det, og således er det at betragte som "magtmisbrug" imod mig som handicappet.

Gladsaxe Kommunes Byrådsmedlemmer, der repræsenterer forskellige partier er lige så skyldige, da de ikke dengang stemte imod kommunens ulovlige tiltag, da Emilce Nielsen (Enhedslisten) og Ida Krog (SF) forelagde, at der var blevet givet mangelfulde oplysninger fra socialudvalget til Byrådet.

Gladsaxe Kommune har kendt til, at lægekonsulenter der bruges som "administrative" læger (papirlæger), er når de bruges "eller misbruges" som sådanne, fritaget for deres "som læge", aflagte lægeløfte.

Jeg tabte erstatningssagen mod Gladsaxe Kommune, fordi landsdommerne forbigik lægekonsulentens udtalelser om, at jeg ikke skulle have den nødvendige hjælp.

Jeg tabte retssagen mod lægekonsulent Claus Bjerregaard, og blev dømt til at betale 25.000 kroner for, at han har ødelagt mit liv.

Nu foreligger beviserne for råddenskaben med, at der kun må bruges "administrative læger" i kommunerne, da de ikke skal stå til ansvar i henhold til deres lægeløfte.

Lægekonsulenterne tjener store penge på, at tjene kommunen som arbejdsgiver på bedste måde, og uden risiko for andre, end kommunens egne borgere.

Se vedhæftede fil - om en læge der blev syg, og som lærte et nedværdigende system at kende.

Læge Jytte Hestbech har udgivet en bog m dette:

http://www.bod.dk/index.php?id=465&objk_id=68275

Venlig hilsen

Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension