K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-04-2013, 15:43   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sjældne roser fra Venstre til Socialdemokraterne.

Claus Hjort roser regeringen angående opgøret med lærernes arbejdstid...

»Jeg ville aldrig have turdet gøre det, det må jeg så ærligt sige - af angst for hvad der ville ske. Og derfor er det da ekstremt modigt, det Socialdemokraterne gør. Hatten af for det«, tilføjer han.

Hvis han selv som finansminister havde gjort det samme, ville han have mødt meget større modstand, lyder vurderingen.

»Så ville Socialdemokraterne og fagforbundene mobilisere 400.000 på Slotspladsen og larm og ballade. I øjeblikket er der jo larmende tavshed, så det er jo en kanon manøvre, som Socialdemokraterne er i gang med. Jeg er helt misundelig«, siger han.

Jaaa, nu har man hørt dét med!!

http://politiken.dk/politik/ECE19372...stremt-modige/
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2013, 18:09   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo det vi har sagt længe....

Den nuværende regering går meget længere end den tidligere regering havde turdet gøre...

Det må være superfedt at være i opposition for tiden....

De kan roligt læne sig tilbage og se deres egen politik blive udført og endda mere til....

De behøver heller ikke tænke på næste valg og at fange vælgere....det sørge den nuværende regering helt selv for....at sende vælgere i deres retning....

Problemet er for vælgere som gerne så tingene være på en anden måde...end det er nu....for de kan intet gøre og har ikke nogen de kan stemme på...

Skulle disse vælgere ville lave om på tingene...eller ville leve i et samfund hvor det hele ikke kun drejer sig om økonomi....ja så er eneste måde nok at flytte væk herfra...spørgsmålet er bare hvor de skulle flytte hen til...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2013, 18:20   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er så sandt som dét er sagt, Web.....

Læste også i avisen i dag, at flertallet mener, at Helle Thorning har mere røv i bukserne end Løkke.....

Selvom jeg nu mere tror, det er Vestager der er den med røven i bukserne.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2013, 18:32   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo nok den dårligst velbevaret hemmelighed at det er Margrethe Vestager der bestemmer det hele...alle ved det men ingen vil indrømme det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2013, 20:33   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, der er meget langt fra den politik regeringen fører, og til det bud Helle og Villy havde på en Fair løsning (som ellers lød udmærket!) - det er ren Magrethe Vestager der bliver kørt og ført.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2013, 23:59   #6
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
Rystene man stemmer radikalt for at der ikke skulle gå rent enhedslisten i det også går der ren amok radikal ged i den det havde jeg aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig.

Fatter slet ikke den ide med heldags skole damn de røver mange børn deres mulighed for et fritidsliv og de vil ende op med mange flere skole trætte børn, imo er det simpelthen ugennemtænkt, men nu har jeg jo heller ikke en lang flot uddannelse lol
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunerne roser reform af førtidspension Webmaster K10 Nyheder 0 01-07-2012 21:50
Sjældne diagnoser - sjaeldenborger.dk PiaL Et godt link! 0 16-06-2011 10:30
Både Socialdemokraterne og SF går frem ! 1970girl Politik og Samfund 0 28-01-2011 11:45
Sjældne diagnoser og sagsbehandleren zuza Et godt link! 2 08-12-2009 18:18
Hjort roser sig selv skamløst . Stella Politik og Samfund 10 06-03-2008 11:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension