K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2009, 13:14   #1
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
jeg har været udsat for vold og er igennem et sandt helvede lige nu

hej alle i søde medlemmer.

jeg syntes lige at jeg ville fortælle hvorfor jeg har været så stille her på k10 de sidste mange uger.

min mand har det sidste års tid ændret sig meget og var begyndt at drikke meget,slå mig og være meget opfarende og jeg blev kaldt mange ting,han har haft meget svært ved at tackle at jeg er blevet syg.

torsdag den 19 februar kan han ikke finde en kartoffelskræller og begynder at råbe og skrige af mig og vores lille datter på 4 år,han slår mig i ansigtet,tager kvælertag på mig,sparker mig i min dårlige ryg og truer os med en køkkenkniv,jeg får ringet efter hjælp,ellers er jeg sikker på at han havde slået os ihjel,jeg har været på sygehuset og ved politiet og lever nu i sikkerhed hos mine forældre til vi finder et nyt sted at bo,jeg har ikke råd til husleje 2 steder på en førtidspension.min mand vil ikke skilles og jeg har derfor selv afleveret papirene og venter på advokat og rettens gang.jeg fik 20 min i mit eget hus sammen med 2 betjente til at ta lidt tøj til min datter og mig,samt personligt plejegrej og lidt legetøj,det er hvad vi har med os.min mand har ringet døgnet rundt og opsøgt os,nu har han politihold mod os og ryger ind,hvis han gør det igen.vi har dørene låst og må ikke ta tlf hvis han ringer,dette er et marreridt,men jeg tør ikke at være sammen med ham mere,og min datter er meget bange for ham.

tak til jer herinde der har hjulpet mig med at få mailene sendt til min mors mailadresse.

tak fordi i læste med,jeg skriver ikke dette for at få medlidenhed,blot fordi jeg har det godt med at i ved hvad jeg gennemgår lige nu.

mange hilsner fra pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 13:18   #2
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Puha sikke en forfærdelig omgang. Jeg håber virkelig, både dig og din datter kommer så godt igennem det her, som det nu engang er muligt. Mine bedste ønsker til jer begge!!
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 13:40   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
først får du og din datter en masse -efter sådan en forfærdelig oplevelse er det vist du/i kan bruge.

Tak fordi du ville dele dit liv med os herinde og håber at du stadig kan gøre brug af os.

Dine oplevelser giver mig flashback af værste skuffe da jeg selv har en bedsteveninde der har oplevet præcis det samme som dig -uf.
Dejligt at høre at du har en god støtte og hjælp i dine forældre for det er en svær tid at komme igennem.

Ønsker dig alt det bedste
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 14:12   #4
bam
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
bams avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2007
Lokation: Viborg
Indlæg: 112
Styrke: 18
bam er ny på vejen
hej pjuske

først får du og din datter nogle kæmpe kram fra mig.

jeg har været igennem det samme som dig, hvor jeg med venner og flyttefirma fik pakket og flygtet fra en voldlig mand, (mens han var på arbejde)

I dag har jeg det godt, jeg har fundet verdens sødeste mand, så ham kan du ikke få, men så den næst-sødeste kan du hapse på et tidspunkt.

bare for at fortælle at der er lys forude, selv om det er svært at se lige nu.

tænker på jer bam
bam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 15:14   #5
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
pjuske hvor gør det mig ondt at høre hvad du og din datter er udsadt for

godt du har en god støtte og hjælp i dine forældre, til at komme væk fra sådanne skid

Ønsker dig alt godt

mange bekymrende her fra
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 15:23   #6
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Hvilken stærk kvinde du er

Hvilken stærk kvinde du, bare det skridt du har taget indtil nu. Der er mange der har tænkt at de ville gå, men fortsat. Din datter vil blive stolt af dig den dag hun forstår.
Håber at din ex. vil se at du ikke kan vælge andre veje.
Der er nogle sår der skal hele, men pas på dig selv og din datter og jeg kan se at du er i trygge rammer lige nu. Håber alt vel for dig i fremtidnen
Kærlig hilsen
Rose
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 17:10   #7
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Hej Pjuske
Stærkt af dig du havde modet til at forlade din voldelige mand. Det kan være noget af det sværeste og tiden efter kan næsten føles lige så slem, indtil man er ovenpå og har fundet sig selv igen.
Dejligt du har et godt netværk der kan hjælpe og støtte dig og din datter, det har man brug for, for at hjælpe sig selv igennem sådanne oplevelser.

Mange og håb om en lys fremtid for dig og din lille datter
Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 17:36   #8
Bodil
Elsker at være her på K10
 
Bodils avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: vestjylland hvor jeg bor med min mand
Alder: 77
Indlæg: 61
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Bodil er ny på vejen
Thumbs up

Lykken er:
Ikke lig med fravær af problemer, ligesom fravær af sygdom ikke altid er det samme som sundhed.
Lykken er en positiv bevidsthed:

Med dette citat vil jeg sende dig og din datter de varmeste tanker og ønsker om en god fremtid.
Bodil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2009, 14:53   #9
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej Pjuske

til dig og din datter.

Et kæmpe stort OG modigt skridt du har taget .....At holde ved beslutningen om at forlade din mand.....Det svært...og vender op og ned på et helt liv for dig og din datter.

Håber i får et nyt godt liv....

Sender noget solskin din vej *S*


jøsses
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2009, 15:06   #10
Bambi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Lokation: Assens
Indlæg: 66
Styrke: 16
Bambi er ny på vejen
Sikke da noget rod.

Jeg krydser fingre og håber på det bedste for dig og din datter.
Bambi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har du været udsat for en arbejdsskade? henrikj88 Din historie 1 21-10-2010 14:34
Har du været udsat for en arbejdsskade? henrikj88 Alt det andet 3 15-10-2010 12:55
Hjælp mig lige igennem da jeg er ny her.. oldeknold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 09-02-2007 20:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension