K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-07-2009, 08:31   #1
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
statsforvaltningen ingen personale hvad gør man så,når man har anket og

Hejsa

jeg har anket et afslag på paragraf 100 og fik så at vide i går at ALLE medarbejdere på statsforvaltningen syddanmark har sagt op.i mit brev står der at jeg har 14 dage til at komme med kommentar og at jeg kan bede om aktindsigt,men de har jo tlf svarer på,hvad gør jeg lige ????



pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2009, 08:40   #2
Tutti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tuttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2008
Indlæg: 137
Styrke: 16
Tutti er ny på vejen
Hejsa Pjuske

Det var da en speciel situation - gad vide hvorfor de har det - måske pga dårlige retningslinier og arbejdsforhold??? Det må jeg vist google lidt på, da dette måske kan brede sig til andre dele af landet også??

Nå, men uanset dette, så må der da være en "fisk" højere i hirakiet du kan henvende dig til - evt. borgmesteren. Men du får nok at vide, at der ikke bliver gjort noget i sagerne på nuværende tidpspunkt pga. den specielle situation. Men for god ordens skyld kunne det da være rart at få en snak med borgmesteren om din sag, og de ting som du er uenig i - måske kan denne snak ligefrem være gavnlig for dig.

Krydser fingre - og skal til at google om dette "fænomen" lige om lidt.
Tutti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2009, 08:43   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
ØØHHH Pjuske hvem sagde det

Kan da ikke forestille mig om at man lukker en stats forvaltning uden at varsle eller oplyse borgerne , ved du hvorfor hvad grund fik du og hvem sagde det ?

Kiggede lige på deres hjemmeside der er opdateret den 2 juni og der står ikke en lyd om det ...

http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=777

Prøv lige at ring til dem igen ... lyder som om det er en joke eller et eller andet jeg kan i hvert fald ikke finde noget om det heller ikke i medierne (der burde det jo være hvis det var en kollektiv opsigelse som protest )
  Besvar med citat
Gammel 02-07-2009, 08:46   #4
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Prøv lige at ring til dem igen ... lyder som om det er en joke eller et eller andet jeg kan i hvert fald ikke finde noget om det heller ikke i medierne (der burde det jo være hvis det var en kollektiv opsigelse som protest )
Hvis det er en dårlig joke fra en ansat hos dem, så skal det da vist i medierne.!!


Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2009, 08:48   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
NÅÅ nu er jeg med (tror jeg) mange sagde op i forbindelse med reform og sammenlægning gad vide om ikke det er det du har hørt

Citat:
Også i Odense var medarbejderne trætte af at skulle pendle eller flytte til Aabenraa, da hovedkontoret for Statsforvaltningen Syddanmark blev placeret i den sønderjyske by. Kun én ud af 22 HK’ere flyttede med til hovedkontoret.
http://www.hk.dk/stat/hk_statbladet/...bet_ensformigt

Så selv stats forvaltningen er der jo stadig nok bare med nye medarbejder

(og gad vide hvad deres forudsætninger er , kan være det er derfor vi ser så mange underlige afgørelser pt for det skulle være det samme over hele landet )
  Besvar med citat
Gammel 02-07-2009, 12:45   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Her står lidt om statsforvaltningerne.

Citat:
Statsforsvaltningerne afskediger 50 ansatte.

Det betyder, at borgerne må vente længere på skilsmisser og adoptioner.
fyret: Fyringsbølgen har nu også nået de fem statsforvaltninger, der tager sig af skilsmisser, adoptioner, forældremyndighedssager og lignende borgernære opgaver.

Hver 20. af de 800 ansatte afskediges, skriver Politiken
http://www.jv.dk/artikel/692048

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pædagogerne kræver uddannet personale L.S. Politik og Samfund 0 04-09-2013 17:21
Ingen diagnose hvad nu Lundberg1960 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 19 18-10-2012 07:37
Butik har 8 aktiverede som personale ekseleven Politik og Samfund 17 11-05-2011 11:59
Ingen fleksjob - hvad så? sun-lady Manglen på Fleksjob 4 01-07-2008 23:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension