K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2011, 10:23   #391
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hvis jeg husker rigtig, var det ikke igår du var til møde
følger jo din sag tæt

fik at vide at lægekonsulenten ikke bliver færdig i denne måned
for der er travlt efter ferie
Ja men tid er alså penge, når man ikke får en pension bagud

det samme kan du jo sige
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2011, 10:30   #392
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja, jeg blev jo ringet op i forgårs, at min sagsbehandler havde ferie på møde datoen, men at jeg da var velkommen til møde med en anden sbér, så det tog jeg til.

Jeg spurgte til om hun kendte min sag, det sagde hun at hun gjorde, men det passede ikke helt, for hun spurgte til min diagnose og forhold som sådan. Jeg refferede til rpén og prøvede ikke at gå for meget i dybden, jeg skulle jo bare have dem til at booke Espelunden.

Min sbér er tilbage på mandag og hvad jeg kunne forstå møde sbér, der var rigtig sød, men talte lidt gebrokken, så vil jeg modtage en indkaldelse fra Espelunden.

De fik en kopi af min rp og afslag fra PN, samt min email adresse, så må vi se om jeg høre fra sberen i næste uge ellers følger jeg op.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 12-08-2011 kl. 20:43.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 11:00   #393
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Så har jeg skrevet til min nye sagsbehandler, der skulle være kommet fra ferie idag. Jeg har skrevet til hende med cc til teamlederen, som jo også har været inde i min sag, at mødet med hendes afløser i torsdags, stødte mig og virkede meget "uprofessionelt". Se min tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=18890

Jeg nævnede de generelle spørgsmål, hvoraf mange af dem bl.a fremgår af rpén. Derudover undrede det mig at jeg modtager indkaldelsen fra Espelunden direkte, når det netop af Pensionsnævnets afslag fremgår at jeg skal følges tæt af jobcenteret og det har jeg så bedt om at blive, så jeg ikke lover Espelunden for meget og "slippes løs" for så er det jeg knækker, hvilket også fremgår af mine papirer.

Jeg har bedt om et nyt møde med denne nye sbér, således at vi kan få grebet det hele korrekt an fra start.

Dejligt at jeg lige havde overskud til det.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 11:38   #394
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja så har du da ihvertfald gjort dit til det.

- også meget bedre SB er med inde over forløbet på Espelunden, hun skal jo osse lave
et stykke papir, hvor formål, timeantal, skånehensyn osv er nedskrevet.

Held & lykke med abejdsprøvningen, må håbe den bliver den sidste.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 13:55   #395
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Det lyder godt EE. Jeg fik også indkaldelse til REVA direkte fra REVA stedet men modtog også brev med henvisning fra jobcenteret. Og jeg syntes da også at det er vigtigt, især i din sag, hvor BAN er med inde over, at det foregår korrekt!

Skønt at du har overskuddet lige nu, men lad nu være at overforbruge dig selv! Det ved jeg godt du er obs på, men det er så nemt at blive grebet af stemningen, når man vel er lidt på toppen.

Spændende hvad sb siger ang hele forløb og fremtid....
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 14:49   #396
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det er såmænd heller ikke ret længe jeg lader mig gribe at stemningen, det er med at holde fløjlshandskerne på og ikke overforbruge.

Jeg har ikke fået svar fra sbéren endnu, dog er BAN ikke involveret i min sag, ikke andet end at de har modtaget min klage. Jeg har jo selv valgt at opstarte den arbejdsprøvning, pensionsnævnet mener er nødvendig for at præcisere min arbejdsevne. Om jeg får medhold i "den anden sag " ved BAN, ved jeg såmænd ikke, men så må vi se hvad der kommer først.

Min næste udfordring er at komme igang med en kort og kontinuerlig dagbog. Har dog ikke noget skrive program på denne computer tror jeg !!
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 15:00   #397
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Du kan downloade Word Starter eller Open Office gratis og bruge....
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 16:04   #398
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
bruger selv Open Office
virker fint og man kan gemme i doc som word hvis man vil
men kommunen er forpligtet til at understøtte open source programmer
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 21:13   #399
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Du kan downloade Word Starter eller Open Office gratis og bruge....
Jeg har et der hedder Works, det fulgte med en tidligere udgave af windows og det dækker fint mit behov, så det har jeg også lagt ind på min nye pc.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 08:24   #400
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Works har jeg lige taget ned, den anden Pip og Mtv skrev om, var lidt for indviklet at downloade for mig.

Lige nu har jeg lyst til at skrive en masse om en irriterende eksmand, der får en til at føle, at det er en selv der er noget gal med, men det er jo ikke til den dagbog he, he. Måske skulle jeg lave en seperat, det er jo slet ikke så dårligt endda til at komme af med sine frustrationer.

Jeg formoder, at jeg også kan sende et works dokument til kommunen, når det kommer dertil ? Så er det bare med at sende den rigtige "dagbog"

Mht. min sag, svarede min sbér kort tilbage på min mail igår. Hun skrev blot at hun ville vende tilbage i løbet af ugen.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension