K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2011, 22:52   #81
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Jeg kom til at tænke på, om den sygsopfølgning - som du fik med hjem fra mødet - måske har et nr. i øverste hø. hjørne?
Hvis den har, kunne vi måske finde den på KL´s hjemmeside under blanketter.
Bare en ide/tanke.
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2011, 01:49   #82
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
En ting der undrer mig lidt er, at hun har vedlagt papirer med en masse § vedr ledighedsydelse??!! Jeg er jo røget på kontanthjælp...men er nok en fejl, synes bare det var lidt mærkeligt."

Jo, det mener jeg det er, at leddighedsydelsen er frataget.
Spændende hvad BAN siger!

VH Popiae
Ja det mener jeg jo også, specielt når intet er afklaret. Så også lige, at der på forsiden af min sygeopfølgningsplan står ved formål "afklaring af helbred"...tjah det er jo det jeg mente, at de burde ha gjort mens jeg stadig var på den anden ydelse.

Men ja, bliver lidt spændende, selvom jeg som sagt tidligere, ingen forventninger har overhovedet...tror ikke på retfærdighed længere.
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2011, 01:51   #83
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Østerbro, mange mange tak for din lange udredning, så blev jeg noget klogere på det område :-)

Tak fordi du gad at tage dig tid til at skrive alt dette til mig! :-) Kram

Sidst redigeret af Hygeria; 31-10-2011 kl. 02:02.
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2011, 01:55   #84
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Pyha Hygeria, det er hård læsning!

Om jeg forstår, at det kan blive dit problem, at dine forrige sb ikke har orden i sagerne.
Du er tilkendt Flex! og så'en er det!

Fatter hat!

Håber virkelig for dig, at BAN snart får afgjort det, men ved desværre også af erfaring, at de efterhånden blot er kommunernes forlængede arm.....

Sender dig et hav af for det kan du vist godt bruge!!
Mange tak for din søde besked, det varmer

Nej, jeg synes jo heller ikke jeg skal bøde for deres sjusk, både dengang, men bestemt også nu...og jeg har bestemt ikke fået det bedre siden dengang fleks blev bevilget, tværtimod!

Jeg håber også BAN overrasker mig, men jeg tror ikke rigtig på det...jeg frygter det værste, men håber på det bedste.

Endnu engang tak for din besked og sender dig et tilbage :-)
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2011, 01:59   #85
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Hej Sniffe, også mange tak for din besked og de støttende ord

Men ja, desværre får man det ikke bedre efter mange år i dette system, det er møg frustrerende. Hvor ville det dog være dejligt, hvis man kunne arbejde på ordinære vilkår, så man kunne komme ud af det her *******

Har lige kigget og der står intet nummer i planen overhovedet.

Endnu engang mange tusinder af tak for din besked
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 20:41   #86
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Der er ikke rigtig så meget nyt siden sidst, andet end at jeg er startet op hos psykiater igen.

Men jeg har det dog rigtig rigtig skidt og spekulerer for som en sindsyg...min psykiater vil nemlig have mig på lykkepiller igen. Jeg er i forvejen ekstremt pille forskrækket, og tanken om at skulle tage "lykkepiller" får mig til at gå helt i selvsving.
Jeg er rædselslagen for at skulle tage dem, er så bange for de bivirkninger der følger med...hva dælen gør jeg? Er der andre der har det sådan?

Hun har udskrevet en seddel med en milliard blodprøver jeg skal ha taget nu når jeg skal starte op på de piller...kan ikke overskue det i mit hoved. Var jeg ikke i kommunens kløer, så havde jeg takket nej, men jeg er jo så bange for, at de så vil rynke på næsen og sige, at så vil alle behandlingsmuligheder jo ikke være udtømte (på trods af, jeg tidligere har været på de piller i MANGE år, og det hjalp ikke synderligt).

Hva gør jeg? Jeg er helt rundtosset af at tænke på det her
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 21:19   #87
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hygeria Se meddelelser
Der er ikke rigtig så meget nyt siden sidst, andet end at jeg er startet op hos psykiater igen.

Men jeg har det dog rigtig rigtig skidt og spekulerer for som en sindsyg...min psykiater vil nemlig have mig på lykkepiller igen. Jeg er i forvejen ekstremt pille forskrækket, og tanken om at skulle tage "lykkepiller" får mig til at gå helt i selvsving.
Jeg er rædselslagen for at skulle tage dem, er så bange for de bivirkninger der følger med...hva dælen gør jeg? Er der andre der har det sådan?

Hun har udskrevet en seddel med en milliard blodprøver jeg skal ha taget nu når jeg skal starte op på de piller...kan ikke overskue det i mit hoved. Var jeg ikke i kommunens kløer, så havde jeg takket nej, men jeg er jo så bange for, at de så vil rynke på næsen og sige, at så vil alle behandlingsmuligheder jo ikke være udtømte (på trods af, jeg tidligere har været på de piller i MANGE år, og det hjalp ikke synderligt).

Hva gør jeg? Jeg er helt rundtosset af at tænke på det her
Nu er det jo ikke for sjov skyld at din psykiater udskriver en recept på lykkepiller .. h*n må mene at du vil ha gavn af dem.. ♥

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 22:10   #88
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Det ved jeg godt Lone Jeg havde bare SÅ mange bivirkninger sidst jeg tog disse piller, og den "skræk" sidder desværre rigtig dybt i mig

Men der er jo nok ingen vej udenom....

Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 22:38   #89
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hygeria Se meddelelser
Det ved jeg godt Lone Jeg havde bare SÅ mange bivirkninger sidst jeg tog disse piller, og den "skræk" sidder desværre rigtig dybt i mig

Men der er jo nok ingen vej udenom....

Kunne din psykiater så ikke finde nogen med mindre bivirkninger... h*n ved jo hvad du fik sidst og hvilket stof det var af.. så h*n burde kunne finde noget andet til dig..

For næsten 1 år siden fik jeg Cymbalta .. for en stress/udbrændt depression.. jeg kunne og kan også mærke bivirkninger.. skal ha dem 1 år ialt og så stoppe..
Men jeg er sgi da mere bange for at trappe ud af dem.. jeg googlede Cymbalta og udtrapning.. og det var skrækscenarier.. nå men det skal nok gå
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 08:43   #90
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hygeria Se meddelelser
Det ved jeg godt Lone Jeg havde bare SÅ mange bivirkninger sidst jeg tog disse piller, og den "skræk" sidder desværre rigtig dybt i mig

Men der er jo nok ingen vej udenom....

Der findes rigtig mange forskellige mærker af medicin mod depression, så måske vil du have gavn af et af de andre.

For mange år siden prøvede jeg 6 forskellige før lægen og jeg blev enige om, at jeg nok klarede mig bedst uden, men det var så hellere ikke den sværeste depression.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu er min 'Job-blog' opdateret med indlæg nr. 29: 'En slags status' Jan Jakobsen Politik og Samfund 2 30-03-2013 18:32
Opdateret forside på Ankestyrelsens hjemmeside Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 11-11-2011 14:40
Opdateret udgave af "At skrive en afgørelse" Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 14-09-2011 11:10
Svendborg: på 5. år endnu ingen afklaring, trods Nævns afgørelse buster Politik og Samfund 0 09-04-2011 19:31
Kan jeg få opdateret min ressouce profil?? Litha Alt det andet 10 06-02-2009 00:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension