K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2010, 07:07   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotz01 Se meddelelser
Tvært imod har han netop beordret mig til, at jeg SKAL møde alle dage de næste 3 uger, eller lukker de mine sygedagpenge!
I en arb.prøvning skal man, så vidt man overhovedet er i stand til det, møde op hver eneste dag, da de ellers kan påstå, at de ikke kan vurdere dig.

Men det, at du møder op, er jo ikke ensbetydende med, at du skal blive i alle de aftalte timer, du skal sige fra, og sige farvel og tak, når din grænse er nået.
Og det kan godt være, at du skal stoppe lidt før, fordi din erfaring har lært dig, at filmen knækker hvis du går lige til grænsen.

Hvis du har været i arb.prøvningen 12 timer hver uge, så kan du nemt risikere, at det er det de læner sig op ad, sådan at de konkluderer, at du kan klare 12 timer om ugen (= fleksjob), og så ellers lukker øjnene for hvordan du har det bagefter.

Du er simpelthen nødt til at passe på dig selv, du skal ikke stole på, at der er andre der gør det.

M.h.t. dagbog og smerteskala kan du måske finde noget du kan bruge her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2011, 10:08   #22
JohnDoe
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotz01 Se meddelelser
Mavesmerter, starter i solar plexus snørre sammen/spænder op, øverste del af maven blir' hård som sten og udspilet, det medføre vejrtrækningsproblemer og sammenkrøllet holdning, kan kun løfte benene ca. 10cm fra gulvet når jeg går. Det gør SÅ ondt, at jeg frygter, jeg falder død om (tænker det er stress, da det ikke umiddelbart hænger sammen med indtagelse af føde)
Jeg har også smerter i solar plexus (angst pga en hård opvækst), og har i dag fundet bogen "Hjertet og Solar Plexus":
http://www.heart-gallery.dk/hjertebo...erteboger.html

Jeg kender hverken til forfatteren eller til bogen, men det lød bare så rigtigt for mig at jeg måtte bestille den med det samme.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mareridt slut !... Tid til at komme videre ! S_Phoenix Din historie 28 22-02-2011 13:46
12 års mareridt slut dibdab Din historie 12 29-11-2010 22:08
enden på mit livslange mareridt kandelsdorff Alt det andet 3 19-09-2010 17:33
Min Historie Benjamin Din historie 7 19-11-2008 13:14
min historie Antlia Din historie 1 30-06-2007 19:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension