K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2009, 12:38   #11
msmv
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
msmv er ny på vejen
Hej

Ja det går rigtig godt med min arbejdsprøvning. Det er bare sådan et dejligt sted at være.
Skulle have været til møde idag med min sagsbehandler, men fik afvide idag dernede, at det var aflyst, for min sagsbehandler var rejst. Har fået en ny igen, øv, starter jeg forfra igen, men det er jo nok sådan for alle mulige andre også. Syntes bare at det er frustrende hele tiden at få en ny sagsbehandler.
Vidste faktisk ikke at sagen kan folænges i 3x52 uger inden bistandhjælp. Rart at vide. Tak.
Med hensyn til §27,stk.1 nr. 4 er det sådan det skal forståes, at de skal visitere mig til enten flex eller førtids hvis jeg ikke kommer op på ordinære vilkår,inden de stopper min sygedagpengesag????

Hilsen Msmv
msmv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 13:20   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
De kan ikke stoppe dine sygedagpenge så længe du er under afklaring mht fleks/førtidspension og har søgt en af delene. Så kan de kan tidligst stoppe dem, når du er afklaret og du står med den endelige afgørelse....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 13:29   #13
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
De kan ikke stoppe dine sygedagpenge så længe du er under afklaring mht fleks/førtidspension og har søgt en af delene. Så kan de kan tidligst stoppe dem, når du er afklaret og du står med den endelige afgørelse....
ikke at jeg betvivler din ord helenekr... men er der hold bag dine ord, så kan jeg da vist bruge den formulering i min sag...
er der §§ eller link til dem..

jeg venter jo spændt/nervøst på at kommunen kommer igang igen med min sag efter den blev hjemvist.. og erklæret ugyldig.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 14:26   #14
hr.luko
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Indlæg: 204
Styrke: 15
hr.luko er ny på vejen
Sygedagpengeloven:

§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.
__________________
"Den der ikke håber på at vinde, har allerede tabt" Jose Joaquin Olmedo
hr.luko er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har VIRKELIG brug for hjælp!!!!!!!!! vinterpige Spørgsmål ang fleksjob 10 17-09-2011 12:54
Jeg har virkelig brug for hjælp mormor2010 Alt det andet 1 11-09-2011 17:06
Har virkelig brug for hjælp - modtaget ressourceprofil! Hygeria Spørgsmål ang fleksjob 12 26-05-2011 09:48
Jeg har virkelig brug for rådgivning HJD Alt det andet 6 12-07-2010 11:27
Har virkelig brug for hjælp... Helenevind Alt det andet 34 19-08-2009 11:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension