K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2010, 16:18   #31
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
@Mila: Enig:

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mila Se meddelelser
Jeg synes det er vigtigt at vise den, netop for at påvise hvor meget politikerne forsøger at styre hvad vælgerne må vide og hvor lidt de ( politikerne ) kan svare på, uden de har fået deres spindokter til at skrive statements til dem på forhånd.
Vi har i masser af år råbt op om hjernevask og indoktrinering i østlandene - men passer vi ikke på nu herhjemme, så ender vi med at blive lige så hjernevaskede og indoktrinerede , hvis ikke vores presse har frihed til at stille spørgsmål .

At BH så ter sig så på denne måde og både kalder journalisten for røvhul og dumme svin DET synes jeg er meget langt over stregen..

Og se LUMs tråd om julestemning med B.H. i rolle som nissefar i hurtig omdigtning af: ”På loftet sidder nissen med sin julegrød”:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=15832

http://www.youtube.com/watch?v=nSEHGHKGYtk

Sidst redigeret af Katharina; 21-12-2010 kl. 18:49. Årsag: tilføjelse
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 17:04   #32
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Ja min holdning er også det er godt det kommer frem. B.H kunne da til enhver tid have valgt at gå, sige han ikke vidste nok om emnet

Men at flippe ud i den grad fordi han bliver spurgt om det samme 20 gange....tænker i min gru ......mon han også gør det hvis børn spørger om det samme 20 gange

Men mon vi andre kunne få spørgsmålene at vide inden vi skulle på kommunen, så man kunne være forberedt....eller nej vi er jo bare almindelige.

Fedt skrevet Mila ang med hvad vi som vælgere må få at vide...ja man blever helt hjernevasket.......
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 18:04   #33
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Den største fejl er jo ikke; -at Kristian Sloth stiller gode relevante spørgsmål... -eller Bertel "tænder" af... -nej, den største fejl, er, at DR sender dette totalt mislykkede interview, for hvor er den journalistiske indgang til denne person udlevering af en utrolig presset politiker
.
"I dag kan Ekstra Bladet afsløre, at Haarder har opført sig grænseoverskridende over for journalister, embedsmænd og andre politikere før. Han er ligefrem berygtet for det."
http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1474542.ece

Når man kan ikke klare mosten som politiker, så skal man vælge et helt andet erhverv.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 18:34   #34
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Og her en ny mixet rap med Bertel Hardcore, som hurtigt er blevet meget populær på Youtube - set af over 62.000 på en dag:

http://www.youtube.com/watch?v=RhS5QSZrmFQ
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 18:55   #35
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Katharina, tusinde tak for links, Jeg kunen bedst lide m. julenisserne og meget aktuelt risengrøden.

Og Karo, jeg havde også hørt rygtet, helt tilbage under hans første periode i undervisningsministeriet. Men ville ikke føre det til torvs, dajeg ikke selv har oplevet det.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 19:22   #36
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Lige nu må vi huske på at manden er sundhedsminister!. og kender intet til hvad der foregår i sundhedssyrelsen . Privat hospitaler var overbetalt i årevis, det kan vi takke for "uløkken" Lykken, daværrende sundhedsminister .
Nu skal de dække over hinanden og det er det som de gøre nu!
Haarder er stråmand, ikke andet.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 20:10   #37
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Hvor er det dejligt at se, vi lever i et land, hvor Vi ikke kan finde på andet, at hidse sig op over. Sikken et overskud.
Der er da ellers nok at tage fat på.

Skønt.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 20:20   #38
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Wodpoulsen Se meddelelser
Hvor er det dejligt at se, vi lever i et land, hvor Vi ikke kan finde på andet, at hidse sig op over. Sikken et overskud.
Der er da ellers nok at tage fat på.
Jeg håber for dig at du blive aldrig remt af kræft og skulle opereres i det skøne land vi leve i. Men hvis du blive "heldig" så få du noget at tage fat på, det kan jeg love dig.

Sidst redigeret af Karo; 21-12-2010 kl. 20:23.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 22:26   #39
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Multe.

Selvfølgelig skal det vises. Der findes kun få regel om hvad der ikke vises i DK......... ofre fra nye ulykker og mennesker der bliver sat ud af deres bolig.

Alt andet skal vises.

Fordi ....... at hvis det havdet drejet sig om kaptajnen på Oslofærgen, du og din familie skulle sejle med, ville du så havde været foruden informtionen at kaptajnen var ude at rører sine grænser?

Ministeren er "kaptajn" på skuden og har altid det fulde ansvar og magten til at ændre på tingende.

TV2 har desværre slettet indlægget med statsministerens vrede pga opsøgende journalister.

Jeg personligt har været i logerne i Folketinget grundet min hjælp med et lovforslag i anden regi. Her kan jeg oplyse at både ministeren og hans meningsfæller på talerstolen fremkommer med urigtige oplysninger.

Hvis ikke jeg havde været til stede havde jeg aldrig fået viden om disse "ikke korrekte" oplysninger. Så alt skal frem på bordet i et demokrati.

God Jul.

Mange hilsner

Hmmm, forleden viste de jo en mand der blev sat ud af sin lejlighed fordi han hellere ville bruge pengene på smøger end betale sin husleje ???

Min pointe er: Man viser ikke syge personer(evt. momentalt sindsyge) på tv, og gør man det alligevel, har man ødelagt det for sig selv fremover... -det bliver selvfølgelig MEGET sværere for visse journalister at få konstruktive aftaler med vores kære politikkere i fremtiden... -mega fedt
Og der er nok ikke mange af vores folkevalgte der fremover tager ud til DR, når DR nu IKKE magtede at stille op på Bertels adresse som først aftalt

Ps. Alle politikkere lyver... -og ja, desværre er der nogle der er notoriske løgnerer... -og der har jo aldrig været flere der bliver behandlet i vores "sygesystem"... -og heldigvis er det jo ikke kun direktører, politikkere og fagforeningspampere der i dag bliver behandlet på vores private sygehuse, som det jo var i "de gode gamle dage"

Verden er vist ikke kun sort og hvid... -eller er den


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2010, 22:46   #40
Mila
Hvor skulle jeg ellers være
 
Milas avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 105
Styrke: 15
Mila er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Hmmm, forleden viste de jo en mand der blev sat ud af sin lejlighed fordi han hellere ville bruge pengene på smøger end betale sin husleje ???

Min pointe er: Man viser ikke syge personer(evt. momentalt sindsyge) på tv, og gør man det alligevel, har man ødelagt det for sig selv fremover... -det bliver selvfølgelig MEGET sværere for visse journalister at få konstruktive aftaler med vores kære politikkere i fremtiden... -mega fedt
Og der er nok ikke mange af vores folkevalgte der fremover tager ud til DR, når DR nu IKKE magtede at stille op på Bertels adresse som først aftalt

Ps. Alle politikkere lyver... -og ja, desværre er der nogle der er notoriske løgnerer... -og der har jo aldrig været flere der bliver behandlet i vores "sygesystem"... -og heldigvis er det jo ikke kun direktører, politikkere og fagforeningspampere der i dag bliver behandlet på vores private sygehuse, som det jo var i "de gode gamle dage"

Verden er vist ikke kun sort og hvid... -eller er den


.
Tro mig politikerne skal nok komme til DR de har brug for at komme i tv for de anonyme bliver ikke valgt ind .....
__________________
-----------------------------------
Venlig hilsen

Mila..
Mila er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Foreninger raser mod reform af fleksjob Webmaster K10 Nyheder 0 23-04-2012 22:50
Fleksjobbere raser over reformforslag Webmaster K10 Nyheder 0 07-03-2012 07:20
Journalist søger....17 år efter FlemmingC Politik og Samfund 8 27-01-2012 09:13
Cavlingprisen til DR-journalist Webmaster K10 Nyheder 0 07-01-2010 11:50
Jeg RASER! Connie Politik og Samfund 5 31-08-2009 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension