K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2008, 19:45   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, det er forkert.

Der SKAL være klagevejledning med til ALLE afgørelser, truffet af kommunen.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2008, 20:02   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej

Sådan som jeg forstår det nu er, at
- Du fik et afslag på førtidspension - det er en afgørelse, hvor du skal have en klagevejledning med i brevet.
Den afgørelse har du så anket.

-Og efter de har kigget på den igen pga. du har anket, får du et brev om, at de indser deres fejl, og derfor vil de se på sagen og lave en ny afgørelse. Derfor fik du sikkert ingen klagevejledning til netop dette brev, da de vil se på den og lave den om og lave en ny afgørelse.

Spørgsmålet for mit vedkommende er så, om hvor lang tid, de skal have lov til at træffe en ny afgørelse.... hvis de nu jo var enige i, at der er fejl, burde de have givet dig førtidspension. Men åbenbart fordi lederen har opdaget en masse fejl i sagen, er de vist nødt til at se på din sag. Det er surt, men jeg tror, det er godt, at lederen er med til at se på din sag, da det ser ud til, at sagsbehandlerne har lavet en del fejl i den sag. Lederen har jo ansvar for, at sagerne går i orden.

Jeg ville i hvert fald foreslå dig skrive et brev til lederen om, hvor meget du har været udsat for - arbejdsprøvninger osv... simpelthen din historie. De bør have noget med fra din side af med i deres næste afgørelse, for de har bare ikke trække tiden ud igen og igen...

Har du prøvet at bede om aktindsigt, så du kan se, hvad de har i din sag?

Det var mine tanker...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ansøgning af førtidspension Horbelev Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 04-12-2015 08:12
førtidspension ansøgning bb girl Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 14-05-2010 09:01
førtidspension-ansøgning Margrethe09 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 21-02-2010 09:48
Ansøgning på førtidspension? popiae At søge førtidspension 54 19-05-2009 20:13
Ansøgning om førtidspension via § 18 Nefer Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 18-09-2007 12:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension