K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-04-2012, 15:35   #1
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Endnu en gang Joachim B Olsen pladder

Citat:
En enlig dansk kontanthjælpsmodtager med barn har dobbelt så mange penge til sig selv om måneden som en svensk kontanthjælpsmodtager, viser tal fra Nordisk Råd. Et udtryk for den danske pladderhumanisme, mener Liberal Alliances arbejdsmarkedsordfører Joachim B. Olsen.

- De her meget høje ydelser hviler på en betragtning om, at der er ikke nogen, der må have det svært i en periode, og derfor giver man folk på overførselsindkomst en meget høj kompensationsgrad. Men det eneste en høj overførselsindkomst gør, er at fastholde dem på passiv forsørgelse og videregiver en negativ social arv til børn, siger Joachim B. Olsen.
Kilde

Gad vide hvor langt manden vil gå næste gang for at komme i medierne.. eller ... gad vide hvor langt partiet LA vil gå for at at få kendisser ind i partiet...
Næste gang bliver det vel Amalie fra Paradis Hotel... Tror nu også at Joachims og Amalies intelligenskvotient er i det samme lave felt..

Mon det er derfor at medlemmer af folketinget har så gode vilkår .. de kan stadig gå på pension når de bliver 60 år .. + alle de frynsegoder de modtager ... er det så lig med pladderhumanisme.. så de tror de er noget pga en fed pensions ordning.... elller ....
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011

Sidst redigeret af Lunasdatter; 29-04-2012 kl. 15:38.
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2012, 16:52   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
dem jeg bor sammen med har 2200 kr til sig selv
her skal man så regne med licens tøj og andet som de også skal betale ud af de 2200 kr

men de skal måske kun have 1000 kr og så kan de komme i arbejde
jeg er har været uden indtægt i 2 år

så kan man sige, når man er syg er man syg
så har indtægt intet og skulle sige

kontanthjælp skulle deles op i to grupper og med vandtætte skodder
som om alle på kontanthjælp ønsker at være det i stedet for at arbejde
tror ikke en pind på der kommer flere i arbejde af den grund
det er rigtig at nogen sikkert ikke gider og arbejde, men det er meget få
samt de sikkert også har et misbrug eller andre ting, der gør de har det svært
dog har mette F da sagt man ikke kan sammenligne det med andre lande
det er nemlig helt rigtig

Joachim B. Olsen er ikke dum, så tager du meget fejl
så det er disse udmeldninger han vinder stemmer på
nemlig at fordreje det hele, så folk som ikke er syg
tror at man bliver forgyldt på kontanthjælp istedet for at arbejde

Sidst redigeret af MTVRV1; 29-04-2012 kl. 16:56.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2012, 17:09   #3
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Han er virkelig en nar hat den mand. Jeg tror efterhånden, at den mand er blevet svigtet som barn, siden han har så meget brug for opmærksomhed.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2012, 18:17   #4
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
dem jeg bor sammen med har 2200 kr til sig selv
her skal man så regne med licens tøj og andet som de også skal betale ud af de 2200 kr

men de skal måske kun have 1000 kr og så kan de komme i arbejde
jeg er har været uden indtægt i 2 år

så kan man sige, når man er syg er man syg
så har indtægt intet og skulle sige

kontanthjælp skulle deles op i to grupper og med vandtætte skodder
som om alle på kontanthjælp ønsker at være det i stedet for at arbejde
tror ikke en pind på der kommer flere i arbejde af den grund
det er rigtig at nogen sikkert ikke gider og arbejde, men det er meget få
samt de sikkert også har et misbrug eller andre ting, der gør de har det svært
dog har mette F da sagt man ikke kan sammenligne det med andre lande
det er nemlig helt rigtig

Joachim B. Olsen er ikke dum, så tager du meget fejl
så det er disse udmeldninger han vinder stemmer på
nemlig at fordreje det hele, så folk som ikke er syg
tror at man bliver forgyldt på kontanthjælp istedet for at arbejde
Jeg er ikke klar over om han er dum eller ej.. men klog er han ihvertfald ikke .. har for nogle år siden set ham i et TV program . og hans paratviden var simpelthen ikke tilstede..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2012, 18:52   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nææ det er muligt at han ikke har den store paratviden...det ved jeg ikke...meeen...

Han kan ikke være helt dum...for det er trods alt lykkes ham at få fordrejet hele debatten i samfundet...så man er jo nærmest unormal når man "holder med" de svage i samfundet...

Hende Øslem Cekic gjorde nu også meget for at ødelægge hele fattigdoms debatten...

Men det ville i den grad klæde dem at kigge på deres egen overførselsindkomst før de kigger på kontanthjælpsmodtagere..

Når de er færdige med at kigge på deres egen overførselsindkomst så kunne de passende begynde at kigge på hvordan fanden de vil skaffe alle de jobs der mangler....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2012, 18:54   #6
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
han har jo tilbragt det meste af sit liv afskåret fra virkeligheden og sammen med flere jernkugler fremfor mennesker. Han virker enormt afstumpet og kommer med de mest tåbelige kommentarer.

Står ligeså flabet og siger til en arb.ledig at han skulle skamme sig da han lever af vores andres penge. Ville ønske manden havde svaret: Øhhh, hvad med dig selv? Du får sgu 5 gange så meget af os alle for at finde job til mig, så se at komme i gang med at bestille noget fornuftigt i stedet for at sidde og sove på dit arbejde og komme med dine fuldstændig usmagelige opstød.
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2012, 19:12   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Læste lige han sover ulovligt på luftmadras på sit kontor på Borgen - læste i an anden artikel, at de mistænker luftmadrasser for at at have et særlig farligt stof i deres plastik, der kan påvirke hjernen.....

Så nu er spørgsmålet, er han mand, luftmadras.....eller bare en opblæst hjerne.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2012, 19:22   #8
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nææ det er muligt at han ikke har den store paratviden...det ved jeg ikke...meeen...

Han kan ikke være helt dum...for det er trods alt lykkes ham at få fordrejet hele debatten i samfundet...så man er jo nærmest unormal når man "holder med" de svage i samfundet...

Hende Øslem Cekic gjorde nu også meget for at ødelægge hele fattigdoms debatten...

Men det ville i den grad klæde dem at kigge på deres egen overførselsindkomst før de kigger på kontanthjælpsmodtagere..

Når de er færdige med at kigge på deres egen overførselsindkomst så kunne de passende begynde at kigge på hvordan fanden de vil skaffe alle de jobs der mangler....
Tja.. vi andre kunne da også opføre os ligesom ham... men vi har vel for meget pli til at kæfte op .. Han går jo ikke af vejen for at kalde modparten i regeringen for skældsord.. eller øgenavne... Han er den type, som bliver modbydelig og går ud i pressen når han kommer til kort ... og regler .. de er i hans øjne til at bryde..

Ja, hende Øslem havde godt nok ikke læst på lektien .. og det var en smadder dum brøler hun lavede..

Og nu i TV2 - TV-Avisen da dukkede hende bloggeren Karina ( mener at det var det hun hed .. ) op .. hun er ikke blevet mere venlig siden vi sidst hørte/læste om hendes måde at blogge på .. Det er stadig hendes mor .. bror og resten af den pukkelryggede familie og kontanthjælpsmodtagere/førtidspensionister der må holde for..

Haha Ninja... tror bestemt det sidste .. opblæst nar....
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2012, 21:32   #9
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg tror nu bare at Jodkim har snoret for meget rundt med en kugle under hagen,derfor har han næsen højt hævet over andre.

Roterende stor snude,fatter ikke han er valgt ind.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 08:48   #10
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja der må være sket noget i hans barndom, måske et svigt fra hans mor eller far, siden han er sådan over for andre,

ønsker ikke ulykke fra andre, men vil ønske at han selv
vil komme på bistand,

det er så nemt at fortælle andre hvad de skal, og ikke skal.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Joachim B. Olsen aflyser fattigdomsturné Agnes XXX Politik og Samfund 28 01-12-2011 01:04
Send gamle sko til Joachim B Olsen... buster Politik og Samfund 29 29-11-2011 22:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension