K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-01-2016, 19:52   #1
Slavensky77
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2016
Indlæg: 1
Styrke: 0
Slavensky77 er ny på vejen
Fastlåst i systemet

Hej

Har lige meldt mig ind i K10 - så vil høre, om nogen kan give gode råd til, hvordan jeg kommer videre i udredningsforløb hos kommunen mhp afklaring til fleksjob...

Jeg blev sidste år i foråret udredt hos en privat neurolog, som gav mig en diagnose, som var migræne med aura. Herefter skulle jeg i praktik, så det kunne blive afklaret, hvor mange timer om ugen, som jeg kunne arbejde.

Har tidligere været i 2 praktikforløb, som begge viste, at jeg kunne arbejde 9 timer om ugen. Men det sidste forløb blev afsluttet i jan 2013, og derfor ville kommunen havde et nyt forløb, ellers mente de ikke at jeg kunne blive tilkendt et flekjob.

Derfor begyndte jeg et praktikforløb i okt 2015, som ikke overholdt mine skånehensyn (som er ingen PC arbejde osv), derfor måtte jeg skriftlig melde mig arbejdsmarkedskonsulent, at praktikken ikke var gyldig efter loven, og at jeg blev sat flere måneder tilbage mht min migræne, som jeg prøver at holde nede vha behandlinger. Siden har jeg INTET hørt fra konsulenten - trods at jeg har ringet til ham. Inden jul skrev jeg en klage til hans chef, da jeg føler mig virkelig dårlig behandlet....

Forslag til hvad jeg gør og hvordan jeg kommer videre.
Slavensky77 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2016, 21:12   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
problemet er din arbejdes prøvning er for gammel, den er 2 år gammel og det er for gammel, hvis du kommer for teamet vil de sige det med set samme.

så du skal igennem en ny arbejdes prøvning før du kan komme vider,
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2016, 22:11   #3
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Hvor er sagsbehandler i det her?
Tænker at når din jobkonsulent ikke svarer, så kan sagsbehandler måske hjælpe med at få fat på jobkonsulenten, eller evt finde en anden
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2016, 09:57   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal promte kontakte din sagsbehandler/jobcenter på kommunen, SKRIFTLIG!

Hører du ikke noget inden 8 dage, kontakter du lederen af jobcenter!

Man skal IKKE finde sig i, at ens sag går istå, da det jo, som du beskriver, har konsekvenser!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2016, 11:59   #5
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Slavenski velkommen til

god ide at du har kontaktet chefen i jobcentret, men husk det har været jul/nytår så derfor har vedk. nok ikke svaret endnu, giv denne et par dage til at reagere.

hvis denne ikke reagere i denne uge, så ryk for svar, og husk at gøre det skriftligt, ikke noget med at ringe.

du skal huske når du henvender om noget med kommunen, at gøre det skriftligt, på den måde kan de ikke løbe fra det.

hvis du selv har forslag til et område du kan arbejdsprøves inden for? hvis du har så gør dem opmærksom på dette, skriftligt, så ved de du er samarbejdsvillig, og at du forventer at dine skånehensyn bliver overholdt. henvis til det sted i din sag hvor dine skånehensyn står skrevet.

står der nogen steder i din sag nedskrevet hvorfor din arbejdsprøvning stoppede? har du agtindsigt i din sag hos kommunen?

hvis ikke du har så søg dette øjeblikkeligt, så du har overblik over hvad der ligger i din sag.

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension