K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2014, 14:48   #21
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Hvad gør man så rent praktisk, hvis man sidder til mødet i rehabiliteringsteamet og bliver klar over, at det er lægekonsulenten, der sidder som teamets sundhedskoordinator?

Har man krav på at få vide præcis hvem (navn, stilling etc), der sidder i rehab teamet inden mødet?

Akvamarin
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2014, 14:56   #22
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du kender jo svaret..

Kære Akvamarin

Mødet er dit dialogmøde!

Du er et voksent menneske med ret til at stille høflige spørgsmål, som har med dit liv at gøre!

Når du nu har læst og forhåbentlig forstået de mange spørgsmål og de manglende svar samt de beviselige ulovligheder som kommunerne er i gang med, hvad.....

...vil du så spørge om, når du står foran Rehabiliteringsteamet?

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 05-11-2014, 15:28   #23
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Ja det ved jeg. Men når jeg så høfligt har spurgt sundhedskoordinatoren hvem han/hun er og fået at vide at vedkommende også er ansat som kommunens lægekonsulent - hvad så?

Jeg har vel ret til at sige at jeg ønsker mødet stoppet og genoptaget, når de har fundet en sundhedskoordinator fra regionen?

Det er derfor det vil være godt om man kan få at vide hvem der præcis deltager i mødet - inden mødet! For så kan jeg gøre indsigelser før mødet.

Ja, det tror jeg at jeg gør næste gang. Beder om at få tilsendt navne m.m. på rehabiliteringsteamets medlemmer.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2014, 15:32   #24
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg kan fortælle hvad jeg ville gøre, hvis...

.. jeg personligt, Gud forbyde det, stod over for et Rehaniliteringsteam, hvor jeg i repræsentationen af hvert medlem erfarede at kommunen havde indsat deres lægekonsulent som "Sundhedskoordinator".

Jeg ville rejse mig og bed om at der blev indført til referat, at grundet ulovlig sammensætningen af Rehabiliteringsteamet forlod jeg mødet og afventede et nyt møde, hvor lovgivningen var overholdt.

Samtidig, da jeg jo har viden, afleverede Ombudsmandens kommentar om at være inhabil.

Hvad ville der så ske?

Så ville alle medlemmerne blive flove og røde i grødhovederne og finde en hurtig løsning. Det kan jeg garantere.

Men jeg ville jo blive betragtet, som en særdeles vanskelig borger.

Men da jeg er fra k10, kender jeg naturligvis lovgivningen, så jeg ville ikke være bange for fremtiden.

Håber at disse linier hjælper andre til forståelse af de muligheder der findes, hvis du møder ulovligheder.

Bedste hilsner

Peter

PS

Netop kære Akvamarin

Fordi, at selv vi på k10 har ikke svaret på om en Sundhedskoordinator SKAL være læge eller ej.

Vi har dokumentation på, at det IKKE må være den kommunale lægekonsulent der dagen forinden har siddet med SB og lavet skumle planer eller fremført sine personlige holdninger, (Vibeke Manniche HOVSA) som har mange personlige meninger om FN fastsatte diagnoser.

Hvis ikke vi protestere imod ulovligheder når de opdages, så må vi bare konstatere at andre mennesker har råderet over vores liv de næste mange år.

Unge under 40 år endda rigtig mange år. Derfor skal vi s.. ikke finde os i deres ulovligheder.

Hvis ikke vi tør spørge, og det senere viser sig at Sundhedskoordinatoren var lægekonsulenten, så kan DU starte helt forfra med en ny sagsbehandling, med dine smerter, dårlig økonomi, dårlige familiespændinger etc etc, medens alle Goggeletterne sidder og beklager sig over de krævende borger, som ikke forstår at landet er i dyb krise da vi er krigsførende og alle Folketingsmedlemmer skal have mere i løn.

Sidst redigeret af phhmw; 05-11-2014 kl. 16:56.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 05-11-2014, 23:36   #25
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Spørgsmål til Beskæftigelsesministeriet.

Til Beskæftigelsesministeriet.

CC.: Offentliggørelse samt udvalgte politikere og journalister.

VEDR.: Krav til "Sundhedskoordinatoren" fra Regionen, i det kommunale "Rehabiliteringsteam"


Da jeg ikke kan finde dokumentation, som fjerner den forvirring om præcis, hvilket uddannelse en "Sundhedskoordinator" fra Regionen, som medlem af "Rehabiliteringsteamet" skal have, ønsker jeg følgende til besvarelse samt henvisninger til det juridisk korrekte svar.

Baggrunden er desværre skræmmende da kommunerne er begyndt at besætte stillingen som "Sundhedskoordinator" med den kommunalt ansatte administrative lægekonsulent, helt i strid med Tilsynet, Ombudsmanden samt lovgivningen.

Endvidere er kommunerne begyndt, at bruge andre betegnelser for "Rehabiliteringsteamet", som "Indsatteamet" i ressourceforløb, så forvirringen er total for borgerne.

Spørgsmål.:

Er det er juridisk krav at "Sundhedskoordinatoren" skal være uddannet læge? S.U. Se Bilag

Hvis "nej" hvilke krav til uddannelsen stilles der så til stillingen "Sundhedskoordinator" i "Rehabiliteringsteamet" ? S.U.

"Sundhedskoordinatoren" skal iht aftaler fastsætte "sagsbehandligsfrister". Hvilke sagsbehandlingsfrister drejer dette sig om? S.U. Se Bilag

Er disse frister underlagt Lov om Retssikkerhed §3 stk.2 og disses retningslinier? S.U. Se Bilag

Hvilke rettigheder har borgeren/patienten, hvis denne lider eksempelvis af en sjælden diagnose, som CVID, til "Sundhedskoordinatoren" med eller uden lægeuddannelse og "Klinisk Funktion"`s specifikke viden, om den diagnose borgeren/patienten har? S.U. Se Bilag

Her kan alle vel forstå, at medlemmer af "Rehabiliteringsteamet" sidder inde med et enormt ansvar, i forhold til borgeren/patienten fremtidige liv. Her nytter det vel ikke at en CVID patient skal vurderes af en reumatolog, uden viden om CVID. S.U.

Da jeg ikke er jurist bedes jeg venligst modtage svar, som er formuleret på et dansk, som jeg forstår første gang jeg læser ministeriets svar. Ref "Mørkelygten". På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Peter

Bilag.

https://www.sundhed.dk/borger/sygdom...sourceforloeb/

"Det er oftest en læge."

https://subsite.kk.dk/~/media/2F3C71...DDCCA1B72.ashx

"Sundhedskoordinatorens overordnede funktion er at levere lægefaglig ekspertise inden for såvel somatiske som psykiske årsager til sygefravær og arbejdsløshed (fx speciallæge i almenmedicin, arbejdsmedicin eller socialmedicin)"

"Sundhedskoordinatoren" skal fastsætte: "frister for sagsbehandling"

CVID diagnose.

http://idf.dk/immunsystemet-mainmenu...ask=view&id=49

http://www.socialstyrelsen.se/ovanli...brist#anchor_6

"Den som har variabel immunbrist bör inte välja ett yrke som innebär kontakt med många människor, speciellt inte små barn, eftersom de ofta är smittbärare. Arbeten i dammiga och smutsiga miljöer eller med starka kemikalier bör också undvikas."

"Att ha ett infektionskänsligt barn kan vara påfrestande och medföra en social isolering. Hela familjens behov av psykologiskt och socialt stöd behöver tillgodoses. Om och när föräldrarna så önskar bör de erbjudas möjlighet att komma i kontakt med andra föräldrar i liknande situation, som kan dela med sig av sina erfarenheter. Familjen kan också ha behov av hjälp med samordning av olika insatser."
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-11-2014, 16:37   #26
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
S amarbejdsaftale om sundhedskoordinator og klinisk funktion

Samarbejdsaftale for Københavns Kommune, som eksempel:

https://subsite.kk.dk/~/media/2F3C71...DDCCA1B72.ashx

Udpluk af aftalen for at gøre dig nysgerrig.

Under ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension kan der opstå ændringer i borgerens situation og helbredsforhold, som indebærer, at kommunen til brug for sagsbehandlingen på beskæftigelsesområdet har behov for sundhedsfaglig rådgivning. Det er fremover sundhedskoordinatoren, der som led i funktionen som sundhedskoordinator for kommunen skal yde denne rådgivning

Sundhedskoordinatoren er læge. men hvilken læge? Det er vigtigt for borgeren at vide!!!!

Ikke i alle kommuner er "Sundhedskoordinatoren" nødvendigvis læge


Regionen skal som hovedregel over en periode på 12 mdr. levere kommunen en fast sundhedskoordinator, med mindre andet er aftalt. Der vil herudover kunne ske rotation af sundhedskoordinatorer i forbindelse med uddannelse af kommende speciallæger samt hvis regionen og kommunen i konkrete omstændigheder finder det relevant

Sundhedskoordinatorens overordnede funktion er at levere lægefaglig ekspertise inden for såvel somatiske som psykiske årsager til sygefravær og arbejdsløshed (fx speciallæge i almenmedicin, arbejdsmedicin eller socialmedicin) med det formål, at

medvirke til at kvalificere indhold i ressourceforløb
,

have fokus på borgerens arbejdsevne og potentiale
,

kvalitetssikre sagens lægelige oplysninger og vurderinger.


Klinisk funktion skal på kommunens anmodning afgive en vurdering af borgerens helbredssituation i sager, som skal behandles i rehabiliteringsteamet samt i løbende sager om ressourceforløb, fleksjob, i sager om tilskud til selvstændigt erhvervsdrivende og førtidspension. Det sker i form af en speciallægeattest. Der udarbejdes en landsdækkende lægeattest løsning.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-11-2014, 16:46   #27
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Sundhedsfaglig rådgivning og vurdering i sager om ressourceforløb, fleksjob, førtidsp

Bekendtgørelse: ( som ikke kan stå alene uden en lov, tæller som lovens bogstav)

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=164129

§ 1. Denne bekendtgørelse fastlægger rammerne for kommuners og regioners aftale om levering af sundhedsfaglig rådgivning og vurdering fra regionernes kliniske funktion til kommunerne i sager, der skal behandles i rehabiliteringsteamet, og i løbende sager om jobafklaringsforløb, ressourceforløb, fleksjob, tilskud til selvstændigt erhvervsdrivende og førtidspension, herunder om sundhedskoordinatorfunktionen samt indholdet i lægeattest fra klinisk funktion.

Stk. 2. Bekendtgørelsen fastsætter herudover krav til organiseringen, tilrettelæggelsen af og indholdet i den sundhedsfaglige rådgivning i de i stk. 1 nævnte sager samt sager omfattet af § 26, hvor klinisk funktion, skal vurdere, om der kan anbefales en anden behandling, når en person afviser at modtage lægebehandling.

Stk. 3. I sager, der skal behandles i rehabiliteringsteamet samt i løbende sager, kan kommunen alene benytte sundhedsfaglig rådgivning og vurdering fra den kliniske funktion og den praktiserende læge, samt alene rekvirere lægeattester fra den praktiserende læge og speciallægeattester fra klinisk funktion, jf. § 25 c, stk. 2, i lov om ansvaret for og styringen af den aktive beskæftigelsesindsats og § 19, stk. 2, i lov om social pension.

Stk. 4. Ved løbende sager forstås sager, hvor borgeren er i jobafklaringsforløb, ressourceforløb, fleksjob, modtager tilskud til selvstændigt erhvervsdrivende eller modtager førtidspension, og hvor kommunen har behov for sundhedsfaglig rådgivning som led i sagsbehandlingen på beskæftigelsesområdet. Det kan eksempelvis være i sager, hvor der er opstået ændringer i borgerens situation og helbredsforhold, herunder sager om jobafklaringsforløb, hvor kommunen har behov for sundhedsfaglig rådgivning til vurdering af, om borgeren fortsat er uarbejdsdygtig på grund af egen sygdom, jf. § 16, stk. 8, i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.


Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 24-11-2014 kl. 17:10.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-11-2014, 23:11   #28
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Er sclerose egentlig en alvorlig sygdom?

Jeg har oprettet denne tråd, fordi at den enkelte patient skal have den fornødne viden om hvem medlemmerne af Rehabiliteringsteamet er.

Du skal vide, hvad de lægefagligt har af speciale.

Du skal vide præcis, hvem der er hvem, med titel og navn.

Du skal bede om et referat af mødet.

Du bør optage mødet, så du senere kan dokumentere hvad der bliver sagt.

HVORFOR?

Fordi, at jeg i dag har fået bekræftet mine bange anelser om at alle medlemmerne og tilstedeværende på mødet, ikke nødvendigvis har den fornødne viden til overhovedet at have kompetence til at vurdere en patients fremtid.

På et møde stiller den koordinerende sagsbehandler/socialrådgiver følgende spørgsmål:

" Er sclerose egentlig en alvorlig sygdom?"

Hvordan kan man have retten til, at vurdere og indstille hvad der fremadrettet skal ske i en scleroseramt borgers fremtid, når man beviseligt ikke har den fornødne viden om emnet og diagnosen?

I et andet Rehabiliteringsmøde hvor en kvinde havde brækket ryggen med alvorlige skader og stivgjort lænd samt 100% dropfod med specialskinne, hvordan kan en fysioterapeut stille forslaget om at patienten foreslås TRAMPOLIN træning?

Hvor Klinisk Funktion afslog forslaget om den form for behandlingstilbud. Kvinden var nyopereret for 5 måneder siden.

Husk på at netop fysioterapi og psykolog er de eneste behandlinger vi ikke kan nægte.,

Hvordan sikre vi, borgerne, patienten, at alle tilstedeværende på Rehabiliteringsmødet har den fornødne viden og erfaring, således at så tåbelige udsagn og spørgsmål ikke stilles?

Det kan vi kun ved at stille spørgsmål til medlemmerne af Rehabiliteringsteamets medlemmers viden og erfaring.

Optage mødet som er lovligt.

Derfor er denne tråd oprettet, som modvægt, imod dette vanvid.

Vrede hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 05-12-2014, 19:21   #29
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vi skal vide alt om Rehabiliteringsteamet sammensætning og deres beføjelser

Forskellen på sundhedskoordinator og lægekonsulent?

Sundhedskoordinatorens opgaver i forbindelse med rehabiliteringsteamet

Sundhedskoordinatorens opgaver i løbende sager, hvor borgeren er i ressourceforløb mv.

Lægekonsulent - sundhedsfaglig rådgivning i andre sager


http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...laegekonsulent

Rehabiliteringsplan

Forberedende del

Forberedelsesskema

Den praktiserende læges vurdering:

Indsatsdelen


http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...iliteringsplan


Rehabiliteringsteam

Kommunernes tværfaglige rehabiliteringsteam behandler sager dels om jobafklaringsforløb, dels om ressourceforløb, fleksjob og førtidspension
.


http://star.dk/da/Indsatser-og-ordni...ringsteam.aspx

Rækkefølge/regler mht at sende sag i rehab.teamet!!

http://www.k10.dk/showthread.php?t=31159

Bekendtgørelse om kommuner og regioners samarbejde om sundhedsfaglig rådgivning og vurdering i sager om ressourceforløb, fleksjob, førtidspension m.v.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=164129

Husk vi ved endnu ikke om "Sundhedskoordinatoren" SKAL være en læge!

Efter min mening et væsentligt spørgsmål.

Hilsen Peter

Venligst ingen debat i denne tråd.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 10-12-2014, 13:09   #30
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Skal "Sundhedskoordinatoren" være læge? ..og andre spørgsmål

Svaret, eller mangel af samme, er indløbet fra Beskæftigelsesministeriet.

Spørgsmål
:

Til Beskæftigelsesministeriet.

CC.: Offentliggørelse samt udvalgte politikere og journalister.

VEDR.: Krav til "Sundhedskoordinatoren" fra Regionen, i det kommunale "Rehabiliteringsteam"


Da jeg ikke kan finde dokumentation, som fjerner den forvirring om præcis, hvilket uddannelse en "Sundhedskoordinator" fra Regionen, som medlem af "Rehabiliteringsteamet" skal have, ønsker jeg følgende til besvarelse samt henvisninger til det juridisk korrekte svar.

Baggrunden er desværre skræmmende da kommunerne er begyndt at besætte stillingen som "Sundhedskoordinator" med den kommunalt ansatte administrative lægekonsulent, helt i strid med Tilsynet, Ombudsmanden samt lovgivningen.

Endvidere er kommunerne begyndt, at bruge andre betegnelser for "Rehabiliteringsteamet", som "Indsatteamet" i ressourceforløb, så forvirringen er total for borgerne.

Spørgsmål.:

Er det er juridisk krav at "Sundhedskoordinatoren" skal være uddannet læge? S.U. Se Bilag

Hvis "nej" hvilke krav til uddannelsen stilles der så til stillingen "Sundhedskoordinator" i "Rehabiliteringsteamet" ? S.U.

"Sundhedskoordinatoren" skal iht aftaler fastsætte "sagsbehandligsfrister". Hvilke sagsbehandlingsfrister drejer dette sig om? S.U. Se Bilag

Er disse frister underlagt Lov om Retssikkerhed §3 stk.2 og disses retningslinier? S.U. Se Bilag

Hvilke rettigheder har borgeren/patienten, hvis denne lider eksempelvis af en sjælden diagnose, som CVID, til "Sundhedskoordinatoren" med eller uden lægeuddannelse og "Klinisk Funktion"`s specifikke viden, om den diagnose borgeren/patienten har? S.U. Se Bilag

Her kan alle vel forstå, at medlemmer af "Rehabiliteringsteamet" sidder inde med et enormt ansvar, i forhold til borgeren/patienten fremtidige liv. Her nytter det vel ikke at en CVID patient skal vurderes af en reumatolog, uden viden om CVID. S.U.

Da jeg ikke er jurist bedes jeg venligst modtage svar, som er formuleret på et dansk, som jeg forstår første gang jeg læser ministeriets svar. Ref "Mørkelygten". På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Peter

Bilag.

https://www.sundhed.dk/borger/sygdom...sourceforloeb/

"Det er oftest en læge."

https://subsite.kk.dk/~/media/2F3C71...DDCCA1B72.ashx

"Sundhedskoordinatorens overordnede funktion er at levere lægefaglig ekspertise inden for såvel somatiske som psykiske årsager til sygefravær og arbejdsløshed (fx speciallæge i almenmedicin, arbejdsmedicin eller socialmedicin)"

"Sundhedskoordinatoren" skal fastsætte: "frister for sagsbehandling"

CVID diagnose.

http://idf.dk/immunsystemet-mainmenu...ask=view&id=49

http://www.socialstyrelsen.se/ovanli...brist#anchor_6

"Den som har variabel immunbrist bör inte välja ett yrke som innebär kontakt med många människor, speciellt inte små barn, eftersom de ofta är smittbärare. Arbeten i dammiga och smutsiga miljöer eller med starka kemikalier bör också undvikas."

"Att ha ett infektionskänsligt barn kan vara påfrestande och medföra en social isolering. Hela familjens behov av psykologiskt och socialt stöd behöver tillgodoses. Om och när föräldrarna så önskar bör de erbjudas möjlighet att komma i kontakt med andra föräldrar i liknande situation, som kan dela med sig av sina erfarenheter. Familjen kan också ha behov av hjälp med samordning av olika insatser."


Svar fra Beskæftigelsesministeriet.

Kære Peter

Tak for din mail til Beskæftigelsesministeriet. Ministeriet har bedt os om at svare dig, da du skriver om vores område.

Vi skal stærkt beklage, du først får svar nu.

Der er ikke i loven formuleret håndfaste uddannelsesmæssige krav til sundhedskoordinatoren.

I forhold til overgangsperioden fra 1. jan -1. juli 2013 blev det dog præciseret, at den sundhedsfaglige rådgivning i rehabiliteringsteams som udgangspunkt skulle være en fagperson med lægefaglig baggrund.

I kapitel 6 af ”Bekendtgørelse om kommuner og regioners samarbejde om sundhedsfaglig rådgivning og vurdering i sager om ressourceforløb, fleksjob, førtidspension m.v.” står der desuden, at vilkårene for sundhedskoordinatorfunktionens faglige baggrund skal aftales mellem regionen og kommunen.

De kan fleksibelt aftale, at sundhedskoordinatorfunktionen i rehabiliteringsteamet varetages af én eller flere fagpersoner med forskellig ekspertise. Du kan læse bekendtgørelsen her: https://www.retsinformation.dk/Forms...id=164129#Kap6.

Venlig hilsen
XXXX XXXX
Borgerservice

Som man kan læse, er der ikke svaret på de spørgsmål, som er stillet.

Jeg gør ikke mere ved den sag, men opfordre den enkelte, som sidder over for medlemmer af Rehabiliteringsteamet, at sikre sig, at alle medlemmer af teamet har den præcise viden, om netop din diagnose.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension