K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-02-2007, 17:37   #1
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Sikken en gang ROD!!!

Så kom den, min sag.... aldrig har jeg set sådan en gang roderi i "offenlige" papirer.... hvor herre bevars!! Flere af siderne var kopieret 2-3 gange, bare smidt ned i nogle kuverter, hverken i nummerorden eller årstal orden....:@ en enkel side var slet ikke min, men et afslag på en pension i 1992 :| ( til en mand, hvem ved ´han kæmper måske endnu ) Såvidt jeg kan se mangler ALT fra okt 06 og til i dag......
Så weekenden går med at læse det hele B), prøve at få orden på det og så mandag skrive og forlange det der mangler..... ja ja men tiden går da....
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2007, 17:46   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Sikken en gang ROD!!!

hej helle

jamen det er da helt vildt...fik du et afslag til en anden mand ????

For det første er det jo fortrolige oplysninger de har sendt til dig...

hvis der var en adresse på det afslag kunne du fortælle den arme mand om det...men det er faktisk lige til en klage til en Borgmester...jeg er chokket over den behandling du får...

Det er rent ud sagt noget sjusk fra din kommune.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2007, 18:14   #3
OdinTor24
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2006
Indlæg: 54
Styrke: 0
OdinTor24 er ny på vejen
RE: Sikken en gang ROD!!!

...jeg kan ikke nære mig...

...alt der kan lade sig gøre, bliver gjort....
OdinTor24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2007, 20:10   #4
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
RE: Sikken en gang ROD!!!

Stella.-... ja da... der står både navn, adresse og fuld cprnummer.... Man tænker da lidt over HVOR MANGE borger på Frb. der sidder og læser ens papir... hvis de bare bliver sendt rundt på må og få.....
Nu skal jeg have de skarpe læsebriller på og så ellers soterer og lægge i rækkefølge, og hvem ved måske er der mere...?
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2007, 20:18   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Sikken en gang ROD!!!

Jamen så syntes jeg du skal sende et brev til ham om at hans sager bliver sendt til dig...og så sende et kopi til borgmesteren...

Det er jo vildt ...hvad har de dog i hovedet...kommunerne har en pligt til at behandle hans sag fortroligt...

...og så din sag ...hold dig endelig ikke tilbage med at gøre dem opmærksom på det rod de udsætter dig for !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2007, 18:14   #6
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Sikken en gang ROD!!!

Det er uhyggeligt, er det. Min ven har været ude for det samme. Han skulle have noget til underskrift, og med det var et økonomisk overslag på en hel anden familie.

Det blev så afleveret på kommunen igen med besked om at få styr på deres papirer. Det er noget, der bare ikke MÅ ske, men det er ufatteligt, så meget der bliver væk. Jeg har i min tid på kommunen oplevet, at hele SAGER var blevet væk, og jeg måtte sætte en større eftersøgning i gang for at finde dem igen…:@

He he, det største arbejde ved en aktindsigt, synes jeg, er at få lagt papirerne i orden, så man er i stand til at læse dem fra en ende af. Jeg mener også, at du skal sende afslaget til den stakkels mand med en forklaring på, hvordan den er kommet dig i hænde. Og så kopi til kommunen.

Go’ arbejdslyst og go’ weekend

Knus
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sikken en krævementalitet østerbro Politik og Samfund 0 27-03-2013 16:06
Sikken en verden vi lever i........... CHNEVIDE Alt det andet 13 25-06-2009 18:05
sikken fejlprocent bobo Det er da strengt ! 3 25-10-2008 14:35
Sikken trussel zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 11-06-2007 12:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension