K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-03-2011, 14:32   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Dejligt Dejligt

Jeg har nu haft en prøve periode på 20 timer om ugen en måned nu ude på plejehjemmet hvor jeg gør rent hos beboerne hvilket jeg er meget glad for,jeg havde før 25 timer og det er jeg osse visiteret til men det blev detsværre for mange timer for mig i længden,vi har så haft møde i dag sammen med kordinator og job konsulent hvor jeg jo fortalte at det går meget bedre nu og min psyke er blevet meget bedre nu og nu smiler jeg igen vi aftalte så at nu går jeg fast ned på 20 timer om ugen dejligt at jeg nu kan magte mit arbejde igen uden at blive ked af det og utilpas.

Min jobkonsulent siger så at det er sådan i et flex job at der senere kan vurderes igen om nu jeg skulle op på 25 timer igen hvilket min jobkonsulent jo meget gerne vil have kan hun så ligepludselig komme til vores næste møde om et ½ år og vil vil have mig sat op på 25 igen nu bliver jeg sku nervøs he he ??

mvh katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 15:09   #2
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Jeg ved ikke nok om det, til at vide om du skal være nervøs. Under alle omstændigheder vil jeg ønske dig tillykke med at have opnået nogle arbejdsvilkår, som du kan fungere under, og som gør dig glad
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 16:03   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Jeg har nu haft en prøve periode på 20 timer om ugen en måned nu ude på plejehjemmet hvor jeg gør rent hos beboerne hvilket jeg er meget glad for,jeg havde før 25 timer og det er jeg osse visiteret til men det blev detsværre for mange timer for mig i længden,vi har så haft møde i dag sammen med kordinator og job konsulent hvor jeg jo fortalte at det går meget bedre nu og min psyke er blevet meget bedre nu og nu smiler jeg igen vi aftalte så at nu går jeg fast ned på 20 timer om ugen dejligt at jeg nu kan magte mit arbejde igen uden at blive ked af det og utilpas.

Min jobkonsulent siger så at det er sådan i et flex job at der senere kan vurderes igen om nu jeg skulle op på 25 timer igen hvilket min jobkonsulent jo meget gerne vil have kan hun så ligepludselig komme til vores næste møde om et ½ år og vil vil have mig sat op på 25 igen nu bliver jeg sku nervøs he he ??

mvh katrine
Hej Katrine,

Hold fast i de 20 timer som en af dine skånehensyn. Lad være med at gå med til at blive sat op i tid igen, det holdte jo ikke i sidst. Det er bare så ærgerligt at job konsulenterne skal "presse" på for at opnå deres.

Hold fast i dit og vær glad for at du har et godt job og en god hverdag.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 16:56   #4
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Må jeg spørge, hvis du ved det, hvorfor vil jobkonsulenten så godt have dig op på 25 timer, hvad er det tilskud din arbejdsgiver får? 1/2 eller 2/3

Jeg synes under alle omstændigheder at du med djævlens vold og magt skal holde fast i de 20 timer, for du skal ikke være/blive kastebold for jobkonsulentens ídeer.

Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 16:56   #5
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Tak ja jeg holder også ved mit nej nu,og er faktisk lidt stolt af mig selv at jeg har valgt at lytte til min krop og er nået så langt nu.Ja Det er bare så ærgerligt at job konsulenterne skal "presse" på for at opnå deres.
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 17:02   #6
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Susanne2412

Ja det undrer nemlig os mig hvorfor at hun er så grisk efter at få mig op på 25 timer igen,min arbejdsskiver for 2/3 da jeg var på 25 timer men ved ikke om de for mindre nu jeg er på 20,men det kan hun jo være lige glad med da min arbejds skiver heldigvis holder med mig
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 18:16   #7
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej KatrineB

Der er jo lige så stor chance for at du "kun" er på 18 eller 15 timer om et halvt år... -især hvis/når de presser dig hele tiden at gå og tænke på din situation.

Rigtig mange fleksjobbere har fået forværret deres sygedom og dermed nedsat deres effektive arbejdstid, bare fordi kommunen pressede dem hele tiden, for vi mennesker vil jo gerne gøre det bedst muligt, og ønsker jo ikke at fremstå alt for handicappet

Så derfor; -lyt til dig selv, kun Du ved hvordan Du har det...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 20:51   #8
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Multe

Har du faktisk helt ret i ja.problemet er sådan at jeg ikke går med en brækket arm/ben Discus eller hvad det nu måtte være heldigvis da,

men derimod et lidt usynligt handicap,jeg tåler ingen form for stress er meget sårbar og en svag psyke tolker tit tingene negativt osv
så er det ik altid at kommunen kan se en forværing i min sitausion detsværre.

Hav en rigtig god aften mvh Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 21:05   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Min jobkonsulent siger så at det er sådan i et flex job at der senere kan vurderes igen om nu jeg skulle op på 25 timer igen hvilket min jobkonsulent jo meget gerne vil have kan hun så ligepludselig komme til vores næste møde om et ½ år og vil vil have mig sat op på 25 igen nu bliver jeg sku nervøs he he ??

mvh katrine
Hvis du på et tidspunkt kan fornemme, at de vil tage det op igen, så skriv dagbog i en periode, så du kan dokumentere hvordan dit liv hænger sammen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2011, 22:26   #10
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Vovse

ja god ide jeg er fagtisk allerede startet på at skrive dag bog jeg startede 22 feb
og skriver simpelthen alt ind mine følelser tanker osv jeg kan ligesom mærke en lettelse når jeg lige for min frustrasioner skrevet ned.
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Danmark er et fattigt men dejligt land ... :-) TimeGuest Politik og Samfund 6 22-02-2013 21:55
Dejligt at K10 er tilbage tigerbia Dit og Dat 36 15-06-2011 14:32
Så er der da sket lidt så Dejligt. KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 3 24-02-2011 10:17
Dejligt Helle Thorning og mand blev frikendt! Ninja Politik og Samfund 88 20-09-2010 08:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension