K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2009, 18:07   #1
lilleper
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: københavn
Alder: 49
Indlæg: 56
Styrke: 15
lilleper er ny på vejen
menprocent

hej

jeg har fået anerkendt skader i begge skuldre
er der nogen der har fået erstatning for dette og vilket procent vuderede ask skaden til og evt. erstatsningsbeløb så jeg har noget at gå ud fra ved en evt. anke håber der er nogen som kan komme med et bud
lilleper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2009, 19:04   #2
R.Harder
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
R.Harder er ny på vejen
ang men

Hej Lilleper
Du kan gå ind p ask hjemme side ogkikke der er en men tabel men om du kan regne med den ved jeg ikke http://www.ask.dk/sw15627.asp håber at det kan hjælpe dig
Mvh R.Harder
R.Harder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2009, 19:27   #3
R.Harder
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
R.Harder er ny på vejen
hej igen Lilleper
hvis du peger på manden kan du komme in hvor du kan regne din men % ud håber at det kan hjælpe dig http://www.ask.dk/sw7376.asp
Mvh. R.harder
R.Harder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2009, 20:09   #4
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Jeg har selv 2 ødelagte skuldre den ene er helt slidt op og skal under kniven en gang om året for at den er tålelig den ødelagte blev sat til 10% den anden blev sat til 8 % men løftet til 10 %da det var en skade jeg også havde i den anden skulder.
Jeg ved at speciallægen der lavede erklæringen til ask formulerede sig så ask skulle lægge mengrad til mellem 10-25% men 10 %blev det til så du bliver nok slemt skuffet.
Erhvervsevnetabet blev sat til 45% (det komiske er at kommune stadig mener jeg skal arbejde på ordinære forhold.
Har du fået lavet special læge erklæring og i såfald hvor.
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2009, 16:01   #5
lilleper
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: københavn
Alder: 49
Indlæg: 56
Styrke: 15
lilleper er ny på vejen
jeg er blevet undersøgt på bispebjerg ortopæd ambulatorium og der var huller i sener dårlig brusk og betændelsestilstande men de vuderer at en operation ikke vil hjælpe væsentligt så den har de droppet at lave

en egentlig speciallæge erklæring har jeg ikke men bispebjerg sender alle oplysninger løbende

jeg er henvist til dem af arbejdsmedisinsk klinik
lilleper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension