K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Se afstemningsresultater: På hvilke ugedage modtager du post fra offentlige myndigheder?
Jeg modtager post fra myndigheder altid på fredage, lørdage og op til højtider. 66 61,11%
Jeg modtager aldrig post fra myndigheder på fredage, lørdage eller op til højtider. 5 4,63%
Jeg modtager post fra myndigheder fordelt over alle ugens dage 37 34,26%
Stemmere: 108. Du kan ikke stemme i denne afstemning

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2007, 13:36   #21
gaxeergud
Hvor skulle jeg ellers være
 
gaxeerguds avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2007
Lokation: Blodense
Alder: 50
Indlæg: 115
Styrke: 17
gaxeergud er ny på vejen
Fik sidste onsdag,så kan stadigvæk ikke klage over lige DET her.
__________________
Det er ikke altid den som tærsker langhalm der trækker det længste strå.
gaxeergud er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2007, 16:47   #22
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Denne gang kom brevet først lørdag

"Du indkaldes derfor til møde, hvor vi vil informere om forløbet og udarbejde en jobplan...osv" Jeg sad ellers ude og nød solskinsvejret.....Øv - hvis bare der en gang imellem kom noget ud af de 100 konsulenter vi holder i arbejde. Håber I slap for breve og nyder weekenden!
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2007, 09:36   #23
Randerspigen73
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-08 2006
Indlæg: 64
Styrke: 18
Randerspigen73 er ny på vejen
Unhappy

Jeps - genkender det med at modtage breve fredag eftermiddag og herefter gå og spekulere mig gråhåret hele weekenden fordi jeg ikke kan få løst det problem der nu er, her og nu. OG - skal det liiige siges - har det hver gang været kommunen der har trådt i nælderne. Forrige gang var der sket det, at de havde udbetalt en omgang boligsikring, som jeg ikke var berettiget til pga flytning, og sat dem ind på en kassekreditkonto, så jeg ikke kunne hæve dem igen. Lavede en afbetalingsordning med dem og passede den til punkt og prikke og alligevel modtog jeg rykkere og trusler om inkasso MÅNEDER efter det var betalt færdigt (og HVER gang på en fredag)!!! Og sidst fik jeg et brev fra min jobkonsulent en lørdag, om at jeg skulle møde op og dokumentere min aktive jobsøgning.. Hmm, er visiteret til fleksjob for 3 år siden og har udelukkende været aktiv i hele perioden - kommunen har intet foretaget sig - tværtimod! Er så uheldig at jeg er på kontanthjælp, for jeg var under uddannelse på revalidering, hvilket jeg måtte opgive og røg ned på kontanthjælp.. Nå, men blev med det samme godt og grundigt skræmt over om jeg nu kunne miste mit forsørgergrundlag, hvis jeg ikke kunne dokumentere min aktive jobsøgning godt nok, hvilket jeg ikke anede man skulle og det senere viste sig at man selvfølgelig ikke skal.. Standardbrev til kontanthjælpsmodtagere lød forklaringen.. FEDT!!

Nok herfra - hav en skøn dag..
Randerspigen73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2007, 14:59   #24
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Jeg har slettet de billeder som var i denne post og henstiller til at man kun kommentere som beskrevet i næste post...

/Webmaster
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2007, 16:28   #25
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Admin Saturn Se meddelelser
Der skal kun kommenteres på/stemmes om - hvilke ugedage plejer borgere at modtage breve fra kommunerne. Det er vigtigt at holde os til emnet, hvis vi skal lykkes at bevise noget vigtigt med denne afstemning.
Med venlig hilsen
Please, please....
  Besvar med citat
Gammel 11-10-2007, 19:14   #26
MadWoman
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2007
Alder: 59
Indlæg: 11
Styrke: 17
MadWoman er ny på vejen
Jeg har godt nok stemt på :Jeg modtager post fra myndigheder fordelt over alle ugens dage - men vil lige tilføje at de gange jeg har modtaget post andre dage end fredag og så har ringet til sagsbehandleren har denne været på ferie eller på kursus resten af ugen
MadWoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2007, 12:41   #27
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
og jeg fik brev fra kommunen i fredags
  Besvar med citat
Gammel 29-10-2007, 22:41   #28
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hov og så glemte jeg da lige at tage sidste fredag med hvor der kom afbud på et allerede aftalt møde .. en mere til fredag
  Besvar med citat
Gammel 29-10-2007, 23:10   #29
beani
Føler sig hjemme på K10
 
beanis avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2005
Indlæg: 37
Styrke: 19
beani er rigtig godt på vej
Brev fredag kl 14 møde mandag kl 10
beani er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2007, 23:32   #30
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Wauw det kan man da kalde et langt varsel hva
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
BREVE fra kommunen skal..... phhmw Skal kommuner ikke overholde loven? 23 23-04-2015 17:47
OBS! Tabte breve Risa Politik og Samfund 2 03-01-2012 18:03
Datering - udsendelse af breve zuza Nyt om loven 3 25-05-2010 21:29
Kvittering for breve Lenep Alt det andet 3 26-11-2008 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension