K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2014, 08:49   #51
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Omvendt bevisførelse

Citat:
Oprindeligt indsendt af yoku Se meddelelser
Så har jeg fundet lige fra sb mund at tiden på RC er lige med null. Den regnes ikke som en arbejdsprøvning og det er en genoptræningssted. sb vil indstille mig til ressourceforløb fordi FP gives ikke længere.
Så, jeg er en god kandidat til FP men desværre er den udsolgt for evigt. Der er også en tydelig tendens til at udelukke visse kroniske sygdomme og maler mig raskere end jeg er. Jeg er begyndt at vokse træt af min sb. sb har også udtrykt kritik overfor min egen læge fordi lægen har skrevet min egen syn på situationen og det ville sb kontakte lægen for det. Jeg ser, at det er meget underligt at der bestilles "skræddersyet" attester, hvor visse sygdomme er næsten umuligt at få øje på dem, at man bliver send på nytteløse steder som ikke har betydning for ens sag, at der bliver trukket af sagen således at man ikke få nogen indkomst.
De er mine sygdomme som begrænser mit liv og hvis de ikke gå væk skal de ikke fejes under tæppet. Jeg blev forberedt af sb at lægekonsulenten kan komme med forslag omkring stærkere smertestillende- så kommer jeg til at bestige Mount Everest bjerget.Muligvis.
Men der er så forsøgt en genoptræning, som ikke gav gode resultater- det er da også en afprøvning
Få en progressionsrapport eller udtalelse derfra og vedlæg i din sag, som bevis for at du positivt, har medvirket til en forbedring af din arbejdsevne.
Så er det forsøgt!
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension