K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-07-2009, 23:34   #1
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
post undervejs..

hejsa..

Er der nogen af jer som kan sige hvor mange dage at beskæftigelsesankenævnet kan være om at sende en kopi af den afgørelse de siger de har sendt første gang d. 12. juni....

jeg ringede til dem tirsdag eller onsdag i denne uge, og havde håbet på at få brevet senest i dag...
jeg har ikke modtaget det som de først havde sendt, posten må have lagt det forkert.. øv for den.. hvem har mon min sag, og alle mine personlige oplysninger??
Ellers må jeg jo forsøge mig med et nyt aktindsigt hos kommunen...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2009, 00:21   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Huldra ... Jeg synes du skal efterlyse den første forsendelse fra Ankenævnet gennem postvæsnet, for vi er nogle stykker der får andres breve og ikke får vores post osv. osv. ... OG det er altså meget fortrolige og personfølsomme ting, der står i det brev til dig fra Ankenævnet, og jeg synes at du ud over det skal klage til postvæsnet over, at du ikke får så vigtig og personlig post!

De kærligste hilsner Hyanna

PS: Jeg kontakter dig i løbet af den kommende uge, når jeg har overstået alle de praktiske ting der skal gøres ... you know, søge kontanthjælp, boligsikring og alt det andet.
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2009, 01:09   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Personligt får jeg nu alle breve fra kommunen via e-boks, så nu er det slut med at breve farer vild i post Danmark + at jeg får brevene på samme tid de trykker SEND.

Og så kan de heller ikke længere bruge det velkendte trick 'jamen det har vi da sendt' når de ikke vil indrømme at de er for langsomme ect.

Kan kun anbefales!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2009, 15:42   #4
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
så kom det endelig..
og jeg har udfyldt klageskema hos posten... de skal sku vide de laver fejl..

men kort fortalt så står der i afgørelsen, at kommunens afgørelse på sygedagpengestop og nej til flex er ugyldige,
begrundelse er, at afgørelserne lider af væsentlige sagsbehandlingsmangler, idet nævnet finder at sagerne rent lægeligt er for utilstrækkeligt belyst til at der på det foreliggende grundlag kan træffes en afgørelse om eventuel forlængelse af udbetaling af sygedagpenge fra standsningstidspunktet samt ansøgning om fleksjob. og bl.a bl.a

Nævnet har således ved denne afgørelse ikke taget stilling til hvorvidt du er berrettiget til yderligere forlængelse af sygedagpenge udover standsningstidspunktet eller til bevilling af fleksjob.

det er i korte træk, men så fik jeg jo også ret i, at jeg ikke følte de havde behandlet min sag noget særligt.. og at det kun handlede om at få ydelsen stoppet..

jeg prøver senere at få sat mere ind, men har ikke tid nu..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2009, 19:58   #5
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Nå, ENDELIG .... Må jeg ønske dig hjertelig tillykke med at du endelig fik din afgørelse med posten!

Jeg forstår blot ikke at de på den ene side kan kende sygedagpengestoppet ulovligt og så på den anden side så ikke tage stilling om forlængelse

Betyder det så, at det i praksis (jeg mener i kr. og ører) ikke har en s... betydning, at Kommunen har forhalet din sag, har nægtet at tage stilling osv., lige som de har gjort i min sag

For så kan kommunen/kommunerne jo bare blive ved med at køre den linie, hvor de bare får en 'næse', for ikke at foretage sig noget som helst; men ikke skal tilbagebetale sygedagpenge, når de kaster syge borgere af sygedagpengene

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2009, 22:53   #6
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja det undre også mig, for kommunen vil da ikke af sig selv pludselig komme i tanke om at give dem tilbage og forlænge.. uanset hvor mange papirer de måske finder på at indhente.
men tror nu at jeg vil lave mig en liste med hvor og hvordan jeg har smerter.. hvad jeg kan herhjemme og ikke mindst hvad jeg ikke kan, eller får gjort..
måske skal jeg i virkeligheden klage over at be.ankenævn ikke har taget stilling til om sygedagpengene kan forlænges.. og det.. og fremhæve at hos kommunen kan jeg ikke forvente en fair behandling..

jeg må også vende den med min fagforening og se om de gider lette røven og hjælpe..og eller overveje advokathjælp..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
obs obs ny vejledningsskrivelse undervejs Odenseaneren Nyt om loven 2 03-11-2010 23:40
Taler Sagsb. med lægek. undervejs? Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 27-05-2010 14:50
hvilken info / breve får man undervejs martin76 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 20-03-2009 17:08
Ny udgave af fleksjobpjecen er undervejs zuza Et godt link! 1 08-08-2007 16:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension