K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2011, 11:45   #131
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
Du er bare go´Vovse

Hvor mange fattige kan prale af " at have en halv Ferrari i munden " ?
Lige præcis.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 11:45   #132
greenpeace
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2011
Lokation: silifke
Alder: 73
Indlæg: 18
Styrke: 13
greenpeace er ny på vejen
Hej
en grotesk hıstorıe som det er svært at kommentere paa men desværre nok ıkke enestaaende.
trıst at du skulle saa langt ud/ned för der dukker lys op for enden,haaber du maa komme tılbage tıl et normalt lıv saa langt det nu lader sıg göre.

De bedste önsker herfra om at du maa faa et godt lıv.

MVH
Yusuf
greenpeace er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 11:55   #133
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Tusind tak greenpeace - jeg er på vej op - og med udsigten til at jeg kan sætte tænderne i både rugbrød og livet igen i marts 2012 så er modet og gejsten ved at være på plads indeni igen
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 15:33   #134
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Stort tillykke ... og det bliver skønt at kunne tygge din egen mad igen.... ♥
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 17:10   #135
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Tusind tak Lunasdatter
Ja jeg glæder mig helt vildt - jeg tror næppe nogen kan forestille sig hvordan det er ikke at have tygget i noget som helst de sidste 6 år .... Tror de næste 7 - 8 måneder bliver " en rimelig savlende optakt " til den første "tygning" i mit nye liv


Bare for en god orden skyld til dem der ikke har fulgt med hele vejen :
Lunasdatter´s indlæg #134 skal IKKE forstås som at jeg har haft andre til at tygge min mad - eller at jeg har kunnet tygge andres mad
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 17:45   #136
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vibbe Se meddelelser
Tusind tak Lunasdatter
Ja jeg glæder mig helt vildt - jeg tror næppe nogen kan forestille sig hvordan det er ikke at have tygget i noget som helst de sidste 6 år .... Tror de næste 7 - 8 måneder bliver " en rimelig savlende optakt " til den første "tygning" i mit nye liv


Bare for en god orden skyld til dem der ikke har fulgt med hele vejen :
Lunasdatter´s indlæg #134 skal IKKE forstås som at jeg har haft andre til at tygge min mad - eller at jeg har kunnet tygge andres mad
Hehe Vibbe.. det kan du sagtens sige... da jeg var lille så fortalte min onkel at min mormor havde en gammel kone til at tygge det kanel, sukker og mandler der kom ovenpå jødekager ... det kunne jo være at du havde hyret hende til at tygge din mad

Nå men spøg tilside.. jeg ved at du længes efter rigtig mad .. min far har været der hvor du er .. han har en sygdom i slimhinderne og hans kæbe smuldrede .. men det korte af det lange.. han har fået tandimplantater - kunne bare ikke få hjælp så han måtte betale selv... men han nyder at kunne tygge sin mad

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 19:28   #137
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Så kom der en sød hilsen fra min tandlæge - den bedøvelsesteknik der foregår i knoglen hedder : intraosseøs analgesi (= bedøvelse lokalt i knoglen) . Den kan anvendes til alle patienter men har specielt sin berettigelse hvor trigeminusnerven er "over-tricket" .

Lunasdatter : det har da været en ret dyr omgang for din far ! Håber han har det rigtig godt i dag !

KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 19:40   #138
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Har læst din historie

Jeg syntes godt nok at du er sej, at du kan holde ud
Et måske dumt spørgsmål er
Får du ikke vrøvl med maven når du ikke tygger der er jo enzymer og ting og sager i spyttet der skal hjælpe med at nedbryde maden? til dig
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 19:53   #139
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Vibbe, han har det skønt .. og han spiser næsten alt.. de ting han ikke lige kan spise er pga slimhinden i munden..
Mine forældre har diamantbryllup her d. 4-8 og de er 80 og 82 år.. og min far var næsten 80 da han fik tandimpl. og jo det var smadder dyrt.. men de solgte deres sommerhus, så de fik råd til det..
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2011, 20:44   #140
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Hej Viggo Tusind tak for opbakningen !

Da mine slimhinder er døde på grund af fejlmedicinering får jeg på apoteket specialfremstillet proteindrikke med al verdens mærkelige tilskud - herunder bl.a. kunstige enzymer og mælesyrebakterier !

Jeg har ikke længere min smagssans da disse føletråde er "brændt af" efter en langvarig medicinsk toksisk reaktion ! Mit spiserør er trukket sammen og skal først "arbejdes op igen" når jeg kan spise almindelig mad igen.

Men jeg er ved godt mod - ved godt min fordøjelse aldrig bliver den samme som før - kommer aldrig til at smage maden som tidligere - og vil fortsat have en dobbeltsidig tricker-effekt i hele kraniet ( d.v.s. at en følelse i den ene side også mærkes i den anden side - fordi medicinen har "ætset" min neurologiske venstre side sammen med højre !) - men har min lugtesans og synssans - og det får forhåbentlig appetitten på gled igen - så længe hørelsen slipper for blenderens uappetitlige knurren

Lunasdatter : Ja tænk hvis tænder også var en del af den offentlige sygesikring - hvor mange havde så ikke et meget mere værdigt liv ? Selv dem der må ud og sælge sommerhuset har jo arbejdet for at kunne få et sådan fristed i alderdommen ! Men dejligt at vide at din far har fået det godt - det satser jeg også iden grad på

KH og
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension