K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2012, 16:55   #31
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Desværre kan man selv sige nok så meget om hvor længe man har været syg og hvor meget man ikke kan arbejde, det tager kommunen alligevel ikke for gode varer. Lægerne må heller ikke skrive hvilke ydelse/støtte ordning de syntes man skal på, de må kun udtale sig om ens helbred og prognose herfor.

Jeg syntes det kan blive svært for din sagsbehandler, at udlede, at sætningen: "forventes ikke raskmeldt", betyder at du ikke kan arbejde. Der er ikke noget "Ergo" i dette system desværre. Lægerne skal være mere klokkeklare i deres udmeldning, såsom: "al arbejdsprøvning frarådes/kontraincideres."

Held og lykke til dig.
Pyha jeg orker simpelt hent ikke at min egen læges ord nu skal være endnu en kamp i det prut system - så må jeg jo rette henvendelse til min læge igen og bede hende korrigere teksten. Det må hun vel gerne selv om hun har sendt den. Hun kan vel bare skrive, at hun blev i tvivl om hendes ord kunne misforstås. Håber jeg. Hun mener i hvert fald helt bestemt at jeg bør få en FTP selv om hun ikke må tilkendegive sin mening overfor jobcenteret.
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2012, 17:12   #32
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Kære Evaave,

Lad os håbe at din sagsbehandler finder dine lægepapirer klokkeklare og kan fortsætte behandlingen af din ftp. sag.

Lad os vide hvordan det går dig, vi krydser hvad krydses kan.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Statusattest Jasmina Alt det andet 15 21-02-2013 01:27
Statusattest christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 30-10-2012 12:29
Statusattest Makao Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 21-08-2012 22:20
statusattest mand Alt det andet 0 05-01-2012 17:24
Statusattest Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 12-11-2010 16:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension