K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2010, 01:51   #1
sane
Hjemmevant på K10
 
sanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 215
Styrke: 15
sane er ny på vejen
Lægekonsulenter på en server?

Hej alle,

Er der noget om den historie at kommunerne læger de lægelige oplysninger om en borger på en server, hvor der er så forskellige læger som kan byde ind med en lægekonsulent opgave og vurdere de lægelige oplysningner på den måde?(Hvor de så glemmer at de ikke skal komme med en diagnose -kun med en oversættelse).

Man hører oftest at de lægekonsulenter er ansat af kommunen/på kommunen- så denne nye version af de lægelige oplysninger på en server -er noget meget nyt for mig. Eller er det en fis det jeg har hørt om?

Jeg har forstået det på den måde at lægekonsulent kigger på en papirudgave i hånden og vurderer... Kan det være det ikke altid er sådan?
sane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 11:12   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Den har jeg aldrig hørt , en lægekonsulent er tilsluttet en kommune, til gengæld kan læger lægge patienter lægge op til speciallæger sådan at en speciallæge kan byde ind, men man kan selv ringe til speciallæge man ønsker og sige man er lagt op så henter de en ned (sådan gjorde jeg det i hvertfald )
  Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 21:57   #3
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 15
Andersine85 er ny på vejen
Jeg har heller aldrig hørt om det med lægekonsulenterne, men tilgengæld er det rigtigt hvad Hejdien fortæller.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 22:47   #4
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
har jeg heller ikke hørt om om hvis det var sand var det nok de dummeste de kunne tager få min at hack sådan en server hvis man ved hvad man gør osv
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lægekonsulenter annicab Lægekonsulenternes Rolle 1 28-11-2011 21:53
Lægekonsulenter i BAN? Carmen Politik og Samfund 17 10-01-2011 19:21
spg. om lægekonsulenter Dorthemusen Alt det andet 9 27-01-2009 12:28
langsom server helle4 Dit og Dat 11 09-09-2008 12:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension