K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2010, 14:56   #11
bONNIE
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2010
Indlæg: 69
Styrke: 15
bONNIE er ny på vejen
Prøv om du kan finde en anden læge, for 9mdr. er lang tid, og de 52 uger man kan få går hurtigt.......også er det måske kontanthjælp, hvis ikke du kan få understøttelse.
bONNIE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 14:58   #12
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bONNIE Se meddelelser
Prøv om du kan finde en anden læge, for 9mdr. er lang tid, og de 52 uger man kan få går hurtigt.......også er det måske kontanthjælp, hvis ikke du kan få understøttelse.
Det kan jeg desværre ikke Jeg har en immundefekt og der er næsten ingen læger der ved noget om den slags.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 15:05   #13
bONNIE
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2010
Indlæg: 69
Styrke: 15
bONNIE er ny på vejen
Jeg håber du får hjælp fra den læge...... Det er bare at finde muligheder, og bruge dem..... Jeg syntes det var svært at finde ud af kommunen, og den
måde de læser loven, derfor er jeg glad for min advokat
bONNIE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 15:10   #14
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bONNIE Se meddelelser
Jeg håber du får hjælp fra den læge...... Det er bare at finde muligheder, og bruge dem..... Jeg syntes det var svært at finde ud af kommunen, og den
måde de læser loven, derfor er jeg glad for min advokat
Det kan jeg godt forstå. Jeg er godt nok en haj til jura. Men har mistet samsynet, så jeg kan kun læse få linier, inden det smuldrer sammen
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 16:09   #15
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Ved mine borgere tager det ca 10 måneder... men det er selvfølgelig kun dem, der får det på sygedagpenge... Så er der jo alle dem, som først får det senere...

Det hurtigste jeg har givet var 4 måneder.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 16:24   #16
L. Hagenau
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Sønderjylland- er der andre herfra
Indlæg: 51
Blog Indlæg: 14
Styrke: 15
L. Hagenau er ny på vejen
Hej
Jeg var deltidssygemeldt i et lille års tid da jeg fik tildelt et flexjob på 20 timer om ugen, dette havde jeg i lidt over to år så måtte jeg sygemelde mig. Sygemeldte mig den 5.1.09 og har fået tilkendt pension her fra den 1.3.10.
Det er en svær tid at gå igennem da man jo i forvejen er syg, og samtidig må følge helt med selv hele ens sagsbehandling ellers kan det godt tage ekstra lang tid. Jeg har fået et pusterum nu da pensionen er på plads, da jeg mens jeg søgte har måske fået endnu en sygdom, går til udredelse for sclerose og får svar på alle undersøgelserne den 19 april, tror ikke jeg kunne have klaret det hvis den ikke var gået igennem, der er grænser for hvad man kan magte. Så se om du ikke kan komme til en anden læge tidligere, jeg ved fra min sagsbehandler at de lader "ens sag/undersøgelse" i udbud, så der burde være andre tilbud så du kan komme til før.
Held og lykke fremover.
Knus
L. Hagenau er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 16:35   #17
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Ved mine borgere tager det ca 10 måneder... men det er selvfølgelig kun dem, der får det på sygedagpenge... Så er der jo alle dem, som først får det senere...

Det hurtigste jeg har givet var 4 måneder.
Tak Andersine

Citat:
Oprindeligt indsendt af L. Hagenau Se meddelelser
Hej
Jeg var deltidssygemeldt i et lille års tid da jeg fik tildelt et flexjob på 20 timer om ugen, dette havde jeg i lidt over to år så måtte jeg sygemelde mig. Sygemeldte mig den 5.1.09 og har fået tilkendt pension her fra den 1.3.10.
Det er en svær tid at gå igennem da man jo i forvejen er syg, og samtidig må følge helt med selv hele ens sagsbehandling ellers kan det godt tage ekstra lang tid. Jeg har fået et pusterum nu da pensionen er på plads, da jeg mens jeg søgte har måske fået endnu en sygdom, går til udredelse for sclerose og får svar på alle undersøgelserne den 19 april, tror ikke jeg kunne have klaret det hvis den ikke var gået igennem, der er grænser for hvad man kan magte. Så se om du ikke kan komme til en anden læge tidligere, jeg ved fra min sagsbehandler at de lader "ens sag/undersøgelse" i udbud, så der burde være andre tilbud så du kan komme til før.
Held og lykke fremover.
Knus
Tak L. Hagenau
Krydser fingre for dig.


"Så se om du ikke kan komme til en anden læge tidligere, jeg ved fra min sagsbehandler at de lader "ens sag/undersøgelse" i udbud, så der burde være andre tilbud så du kan komme til før."

Jeg forstår ikke helt sætningen. Jo altså¨jeg forstår du synes jeg skal til en anden læge. Men ikke det sidste med "at de lader "ens sag/undersøgelse" i udbud, så der burde være andre tilbud så du kan komme til før."?

Sidst redigeret af Stezu; 08-04-2010 kl. 22:17. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 17:49   #18
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Fra du meldte dig syg til de sagde ok, til at du gerne måtte få ledighedsydelse og søge flexjob?

Spørgsmålet har måske været oppe før. Men jeg kan ikke finde noget
Jeg blev sygemeldt juni 2004 og blev foerst bevilget fleksjob maj 2006, saa det var noget langtrukkent, bla fordi der ikke skete en pind fra kommunens side foer juni 2005..
Men har da hort om mange hvor det er gaaet hurtigere.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 17:52   #19
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gh72 Se meddelelser
Jeg blev sygemeldt juni 2004 og blev foerst bevilget fleksjob maj 2006, saa det var noget langtrukkent, bla fordi der ikke skete en pind fra kommunens side foer juni 2005..
Men har da hort om mange hvor det er gaaet hurtigere.
Så halvandet år. Det er lang tid. For lang tid synes jeg.

Man vil jo også gerne selv i gang med at søge jobs
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 18:11   #20
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ja, det var jo naermere de 2 aar, og ja, det var ALT for lang tid at gaa i uvished.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor blev de af? paw thomsen Dit og Dat 7 01-04-2009 20:32
Hov hvor blev indlæggene af? maj Dit og Dat 6 14-10-2008 16:40
hvor blev tråden af ... Lund Dit og Dat 9 09-09-2008 15:39
Lang kamp blev til Danmarks bedste flexjob Dorthe 1971 Din historie 33 12-08-2008 21:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension