K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2015, 22:22   #1
alla
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-11 2015
Indlæg: 1
Styrke: 0
alla er ny på vejen
Løn forhøjelse

Hej

Jeg er ansat i flexjob efter gl aftale.Har været på det i ca 6 år
Jeg er ansat 15 timer pr uge .
Jeg får 24.000 pr mdr.

Jeg har snakket med min chef om at jeg får alt for lidt for det arbejde jeg udføre og vil derfor gerne op på 30.000 kr
Da jeg for 6 år siden fik jobbet ville flexjob formilingen har jeg skulle starte med 27.000 men firmaet havde kun 24.000 og det sagde vi begge ja tak til.

Hvordan står jeg stillet hvis jeg skal op på 30.000 ???
Kan jeg forsat blive i den gl. ordning ???
Hvordan skal vi forholde sig over for kommune ??? firmaet får i daf 2/3 refuderet

Sidst redigeret af alla; 24-11-2015 kl. 22:25.
alla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2015, 06:21   #2
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Der udbetales tilskud på h.h.v. 1/2 eller 2/3 til arbejdsgiver, alt efter hvor nedsat ens arbejdsevne er, men tilskuddet beregnes og gives kun ud fra den overenskomstmæssigt fastsatte mindsteløn.

Arbejdsgiver kan principielt give dig lige så høj en løn han vil, men han/hun får kun tilskuddet ud fra ovennævnte.
Fleks10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2015, 12:36   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
husk nu hvis du mister dit job og kommer under den nye lov, falder din løn meget, tror ikke ret mange får 20000,- om mdr.

bare noget at have med i bagtanke, at den ny løn er dårlig, for at ikke snakke om ledigheds ydelsen.

siger ikke du ikke skal prøve at få mere i løn men bare huske, hvor heldig du er,at væreunder gammel løn
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2015, 16:19   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan forhandle løn som alle andre alm ansatte...

Dette vil ikke gøre at du kommer på ny ordning...

Firmaet vil dog som @Fleks10 skriver...kun få tilskud ud fra mindstelønnen inden for området...

Så firmaet skal selv betale det de giver ud over den...

Nogle firmaer er villige til dette og andre er ikke...

Som @jjsonn skriver....ja så er det nok en god ide at sondere terrænet inden du beder om lønforhøjelse.....dette fordi du sikkert vil gå ned i løn under den nye ordning...

Så overvej det nøje inden du går i gang...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension