K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-12-2011, 21:03   #1
sandie86
Hvor skulle jeg ellers være
 
sandie86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-09 2009
Lokation: viborg kommune
Alder: 38
Indlæg: 101
Styrke: 15
sandie86 er ny på vejen
Talking HUSK at rose SB hvis h*n gør det godt

Jeg er blevet førtids pensionist pr 1/12 i år, efter jeg har været sygemeldt siden sommer 2007...


Jeg har, som så mange andre, haft en utal af forskellige sagsbehandlere... Nogen fornuftige nok, og andre VIRKELIG ikke nogen som havde tænkt sig at HJÆLPE mig


Så fik jeg igen ny (kan ikke huske hvornår, men mener det var i starten af året).. Og hver gang jeg har fået ny, har FRYGTEN virkelig været stor.. Frygten for ENDNU en sagsbehandler som ikke tror på mig, og ikke tager mig og min skade seriøst...

Men den frygt blev fejet væk... Min sagsbehandler har været ikke mindre end fantastisk og jeg synes det er træls, at fordi jeg er overgået til FP nu, at hun så ikke længere er min...!


Men jeg tænkte, at sagsbehandlere som oftest bliver haglet ned, af utilfredse borgere som synes det hele er noget shit, og det hele er sagsbehandlerens skyld...

Så den anden dag sendte jeg hende en mail, hvor jeg beskrev hvilken forskel hun har gjort i mit liv, fordi hun tog mig seriøst og troede på mig.. og skrev til hende at hun virkelig var "one of a kind", og mange sagsbehandlere kunne lære noget af hende....


Fik mail tilbage fra hende, og hun var MEGET glad for min mail (og nogle andre ting, som jeg ikke vil ligge ind her)

MEN min pointe med indlægget er - hvis i har en sagsbehandler som bare forstår jer, og gør alt hvad h*n kan for at hjælpe, så synes jeg i skal fortælle jeres sagsbehandler det...

sagsbehandlere er jo også mennesker, og har brug for bekræftelse og ros når de gør det godt

God weekend til jer alle
sandie86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 21:18   #2
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sandie86 Se meddelelser
Jeg er blevet førtids pensionist pr 1/12 i år, efter jeg har været sygemeldt siden sommer 2007...


Jeg har, som så mange andre, haft en utal af forskellige sagsbehandlere... Nogen fornuftige nok, og andre VIRKELIG ikke nogen som havde tænkt sig at HJÆLPE mig


Så fik jeg igen ny (kan ikke huske hvornår, men mener det var i starten af året).. Og hver gang jeg har fået ny, har FRYGTEN virkelig været stor.. Frygten for ENDNU en sagsbehandler som ikke tror på mig, og ikke tager mig og min skade seriøst...

Men den frygt blev fejet væk... Min sagsbehandler har været ikke mindre end fantastisk og jeg synes det er træls, at fordi jeg er overgået til FP nu, at hun så ikke længere er min...!


Men jeg tænkte, at sagsbehandlere som oftest bliver haglet ned, af utilfredse borgere som synes det hele er noget shit, og det hele er sagsbehandlerens skyld...

Så den anden dag sendte jeg hende en mail, hvor jeg beskrev hvilken forskel hun har gjort i mit liv, fordi hun tog mig seriøst og troede på mig.. og skrev til hende at hun virkelig var "one of a kind", og mange sagsbehandlere kunne lære noget af hende....


Fik mail tilbage fra hende, og hun var MEGET glad for min mail (og nogle andre ting, som jeg ikke vil ligge ind her)

MEN min pointe med indlægget er - hvis i har en sagsbehandler som bare forstår jer, og gør alt hvad h*n kan for at hjælpe, så synes jeg i skal fortælle jeres sagsbehandler det...

sagsbehandlere er jo også mennesker, og har brug for bekræftelse og ros når de gør det godt

God weekend til jer alle
Jeg havde også en virkelig god sagsbehandler det sidste 1½ år ... så hun fik en stor buket blomster ... ikke som tak for min pension.. men som tak fordi hun stadig havde en god holdning og holdt fast i at være en fair og god sagsbehandler...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 21:26   #3
sandie86
Hvor skulle jeg ellers være
 
sandie86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-09 2009
Lokation: viborg kommune
Alder: 38
Indlæg: 101
Styrke: 15
sandie86 er ny på vejen
ja det var nu heller ikke for at takke hende for min pension jeg skrev til hende :-P

Men for at takke hende fordi hun troede på mig og min skade og ikke bare sagde "det går nok over" :-)
sandie86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 21:26   #4
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Jeg havde også en virkelig god sagsbehandler det sidste 1½ år ... så hun fik en stor buket blomster ... ikke som tak for min pension.. men som tak fordi hun stadig havde en god holdning og holdt fast i at være en fair og god sagsbehandler...

Knus Lone
Havde osse en super sagbehandler, det sidste år inden førtidspension! De findes derude, men det er jo ikke altid vi er lige heldige! Tror, de fleste af os har mødt et par rappenskralder eller flere undervejs!
Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 22:56   #5
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sandie86 Se meddelelser
ja det var nu heller ikke for at takke hende for min pension jeg skrev til hende :-P

Men for at takke hende fordi hun troede på mig og min skade og ikke bare sagde "det går nok over" :-)
Ja og sådan en holdning er guld værd...

Citat:
Havde osse en super sagbehandler, det sidste år inden førtidspension! De findes derude, men det er jo ikke altid vi er lige heldige! Tror, de fleste af os har mødt et par rappenskralder eller flere undervejs!
Pedro
Ja, men når jeg kigger tilbage, så har de vist ikke været så meget rappenskralder.. mere usikre og det har så givet udslag i at vi sommetider misforstod hinanden

Men de har alle sagt "ok" til at jeg ikke ville havne på kontanthjælp... det var vist noget af det første der i 2005 blev skrevet om mig..
Så jeg har slet ikke tænkt over forlængelse .. den var der bare

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 23:15   #6
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Min jobkonsulent fortjener ihvertfald en masse ros for det han har gjort, og han er så dejlig og behagelig at tale med.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 23:22   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Synes det er dejligt når mennesker som dig Sandie melder tilbage, jeg tror på, at det gør en forskel for sagsbehandleren. Præcis som det gjorde en forskel for dig. Hvad der bliver givet godt, kommer godt igen.

Selv havde jeg nogle ualmindelige dårlige sagsbehandlere under pensionsforløbet, og den ene fik jeg fyret (eller flyttet til andre opgaver), så hun ikke længere har med ansøgninger om førtidspension at gøre.

Min nuværende sagsbehandler fra pensionsafsnittet er også rigtig sød. Har tænkt på at sende hende en buket - eller gå op til hende med den, når min sag er afsluttet hos tandlægen. Hun fik trumfet mit internet igennem som udgift (normalt tager de kun telefon abonnement), men fordi jeg har børn der bruger nettet i forbindelse med skolen, fik hun den igennem. Og det var lige præcis den ekstra udgift der gjorde, at jeg ikke fik nogen egenbetaling.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 23:48   #8
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Det er værste ynk som jeg har læst længe.
At være er taknemmlig for, at respektive sagsbehandler har udført deres arbejde på en forsvarlig måde...

Ja, det kan man også være nu om dage og takke SB for at han/hun/de har lavet det som de blive betalt for på en forsvarlig måde. Det bekræfter kun hvilet verden vi liver i nu om dage.

Jeg takker kun Gud og mig selv for, at jeg er i live. Alle de “søde” sagsbehandler kan jeg kun takke for, at de har smadret mit liv.

Den utaknemmlige KARO.

Sidst redigeret af Karo; 09-12-2011 kl. 23:54.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 23:50   #9
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Tror egentligt også, at vi har haft gode og menneskelige SB undervejs. Problemet har bare været, at når man lærte dem lidt at kende blev man smidt videre til næste led i kæden.
Færre SB kunne uden tvivl havde haft en gunstig effekt på sagsforløbet for både os og kommunen.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 23:53   #10
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Det er værste ynk som jeg har læst længe.
At være er taknemmlig for, at respektive sagsbehandler har udført deres arbejde på en forsvarlig måde...

Ja, det kan man også være nu om dage og takke SB for at han/hun/de har lavet det som de blive betalt for på en forsvarlig måde. Det bekræfter kun hvilet verden vi liver i nu om dage.

Jeg takker kun Gud og mig selv for, at jeg er i live. Alle de “søde” sagsbehandler kan jeg kun takke for, at de har smadret mit liv.

Den utaknemmlig KARO.
Tror sgi da ikke at der er nogen der skrive de er taknemmelige .. vi er glade for at vi har fået/haft en god sagsbehandler...

Smider lige en stor pk kiks over til dig

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Blog Den blå rose... Færselsuheld Et godt link! 6 07-09-2011 08:54
Husk nu at se.. Webmaster Politik og Samfund 52 27-03-2011 22:56
Så husk det dog.. Hejdien Politik og Samfund 7 13-04-2010 08:35
Husk, få adgang til din journal hvis du bliver indlagt. kitter Alt det andet 5 19-03-2008 23:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension