K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2012, 10:23   #1
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Så kom K10 lige i avisen

Så kom K10 i avisen efter kritik om vores mindre gode ven 180 grader...http://avisen.dk/blogs/lailaammitsb%...ide_34498.aspx
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 10:46   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det tog godt nok sin tid, inden nogen råbte op. Men ok, bedre sendt end aldrig.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 11:23   #3
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Krydser - alle - fingerne for det fører til en positiv K10 nyhedsudsendelse på tv...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 12:02   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Tror bare det føre til flere k10 medlemmer også af den hadefulde slags ,tror vi har et par stykker allerede.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 12:19   #5
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Thumbs down Stakkels dem

Du godeste, jeg vidste ikke, at det er så slemt derude

De må have det skidt, når at de opfører så sølle, det må være fordi at de selv har det dårligt, at de prøver at få det bedre ved at svine andre til

Jeg krydser fingre for og håber, at de aldrig får helbredsproblemer og brug for hjælp

De vil meget overaskede, hvis at de kommer ud fra deres hadefulde tomrum og oplevede virkeligheden
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 12:38   #6
FrkM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2012
Lokation: Region Syddanmark
Indlæg: 160
Styrke: 13
FrkM er ny på vejen
"Syge igler?!?!". Gisp. Jeg er rystet i min grundvold. Sikke noget! Tænk sig at et oplyst menneske (det tillader jeg mig at antage han er) i ramme alvor kan skrive sådan noget. Det kan han da vel næppe få vælgere på?! Det er præcist lige så unuanceret som når nogle borgere betragter alle offentlige fagpersoner som modstandere og tillægger dem motiver de slet ikke har.

Jeg vil slå til lyd for en nuanceret debat hvor der opretholdes et sobert sprogbrug og hvor der ikke tales ned til, hen over eller grimt om dem man er uenig med. Det er helt fint at en debat bliver følelsesladet men man bør altid fremlægge sine synspunkter på en sober og ordentlig måde - og det er uanset om man er folketingspolitiker eller K10 medlem.

Ved nærmere eftertanke så funderer jeg lidt over om et folketingsmedlem egentlig ikke har et udvidet ansvar for at debattere på en sober måde.... jo, det mener jeg faktisk. Tror jeg vil sætte mig ned og beflitte et lille skriv til ham om hvordan man kan fremføre sine holdninger på en sober og ordentligt facon!
__________________
Uddannet socialrådgiver - nu fp.

Sidst redigeret af FrkM; 29-05-2012 kl. 12:53.
FrkM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 12:54   #7
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkM Se meddelelser
"Syge igler?!?!". Gisp. Jeg er rystet i min grundvold. Sikke noget! Tænk sig at et oplyst menneske (det tillader jeg mig at antage han er) i ramme alvor kan skrive sådan noget. Det kan han da vel næppe få vælgere på?!
Oplyst eller ej!
Det er langt under bæltestedet.
Desværre, er der flere af hans partifæller, der følger trop.
Det er sgu det, jeg siger, om 20- 25 år, hvis det varer så længe, så får vi (os iglerne) en kugle for panden, når vi ligger samfundet økonomisk til last.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 13:05   #8
FrkM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2012
Lokation: Region Syddanmark
Indlæg: 160
Styrke: 13
FrkM er ny på vejen
Pedro: uha, bare du ikke får ret i den antagelse.

Jeg har nu åbnet et Worddokument mhp at få skrevet til den "kære" mand! Men jeg er simpelthen blevet så gal at jeg må ud at have luft. Helt ærligt, hvad er det dog for et menneskesyn der ligger bagved sådanne holdninger? Jeg forstår det simpelthen ikke. Sidder lige så stille og hidser mig mere og mere op. Hvad bilder sådan en fløs sig egentlig ind?

Når jeg er gasset af igen vil jeg skrive til ham.

Uha, som er jeg blevet gal og vred - og umådeligt ked af det, hvis jeg skal til at leve i et samfund, hvor dem, der ikke kan honorere kravene på arbejdsmarkedet skal karakteriseres som syge igler!
__________________
Uddannet socialrådgiver - nu fp.

Sidst redigeret af FrkM; 29-05-2012 kl. 13:08.
FrkM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 13:19   #9
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Tror bare det føre til flere k10 medlemmer også af den hadefulde slags ,tror vi har et par stykker allerede.
c.l.e.o. der er stadig flere af dem herinde på K10 ..

Med al den dårlige Karma de sender ud.. så må de jo selv på et eller andet tidspunkt i deres liv blive ramt i nakken af en lavt flyvende UFO..

FrkM... jeg blev også ret så rystet første jeg læste derinde ... fatter ikke at der er personer, der har sådan et menneskesyn .. et menneskesyn som en tysk mand ville ha glædet sig til at dele med dem..

Man skal være mere end normal hårdhudet hvis man kan læse deres indlæg derinde uden at blive berørt at det..

Hver eneste gang jeg læser/hører om ham den norske Breivik .. så kommer jeg simpelthen til at tænke på den flok forkvaklede klaphatte, der fiser rundt inde på den anden side..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011

Sidst redigeret af Lunasdatter; 29-05-2012 kl. 13:26.
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 13:35   #10
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkM Se meddelelser
Pedro: uha, bare du ikke får ret i den antagelse.

Jeg har nu åbnet et Worddokument mhp at få skrevet til den "kære" mand! Men jeg er simpelthen blevet så gal at jeg må ud at have luft. Helt ærligt, hvad er det dog for et menneskesyn der ligger bagved sådanne holdninger? Jeg forstår det simpelthen ikke. Sidder lige så stille og hidser mig mere og mere op. Hvad bilder sådan en fløs sig egentlig ind?

Når jeg er gasset af igen vil jeg skrive til ham.

Uha, som er jeg blevet gal og vred - og umådeligt ked af det, hvis jeg skal til at leve i et samfund, hvor dem, der ikke kan honorere kravene på arbejdsmarkedet skal karakteriseres som syge igler!
Jeg er så enig med dig, og jeg er selv så gal, at jeg raser.......Men jeg prøver ligesom dig at falde til ro............inden jeg går amok.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulenter (Tv Avisen) annagw Lægekonsulenternes Rolle 14 23-06-2011 23:31
K10 kommer i avisen og Folketinget! phhmw Alt det andet 7 03-07-2009 21:47
Dyr sygdom! - indslag i TV-Avisen på DR ocdinderstinde Politik og Samfund 19 12-08-2008 15:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension