K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2010, 13:26   #21
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
da jeg har angst for at ringe overvejer jeg at maile dette til min sagsbehandler

Jeg har netop fået tilbudt et indlæggelses ophold på 6 uger+ 4 uger ambulant på stolpegården psykiatriske center. Dette ser jeg som en stor mulighed for at arbejde med min social fobi, angst depression med mere. De vil dog ikke have man har en sag i gang da de mener det vil forstyrre ens tanker under behandling. Så ville høre om det kunne lade sig gøre og få min sag på stand by mens jeg er indlagt.? For mig vil denne indlæggelse jo kunne betyde at jeg evt. ville kunne blive i stand til at varetage måske et skånejob senere hen, og derved opnå større livskvalitet. Selvom det ikke vil kunne fjerne mine smerter vil det måske kunne gøre at jeg fik det lidt bedre som menneske, med mig selv, min situation og erkendelse af denne.

hvordan lyder det?
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 13:41   #22
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
da jeg har angst for at ringe overvejer jeg at maile dette til min sagsbehandler

Jeg har netop fået tilbudt et indlæggelses ophold på 6 uger+ 4 uger ambulant på stolpegården psykiatriske center. Dette ser jeg som en stor mulighed for at arbejde med min social fobi, angst depression med mere. De vil dog ikke have man har en sag i gang da de mener det vil forstyrre ens tanker under behandling. Så ville høre om det kunne lade sig gøre og få min sag på stand by mens jeg er indlagt.? For mig vil denne indlæggelse jo kunne betyde at jeg evt. ville kunne blive i stand til at varetage måske et skånejob senere hen, og derved opnå større livskvalitet. Selvom det ikke vil kunne fjerne mine smerter vil det måske kunne gøre at jeg fik det lidt bedre som menneske, med mig selv, min situation og erkendelse af denne.

hvordan lyder det?
Hejsa,

Jeg syntes at du skal slette det sidste " For mig.... osv". Du skal ikke love noget om, at du får en arbejdsevne eller lign. efter opholdet. Egentlig vil jeg bare holde mig til fact, at du har fået tilbudt opholdet og det betyder at du må sætte din sag på standby, da de kræver dette. Du beder herefter din sagsbehandler om en bekræftigelse herpå.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 13:43   #23
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
hej igen

ja du har nok ret til man hellere må holde sig til kolde facts..sletter det sidste

knus
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 13:48   #24
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
ville du skrive sådan her?

Vedr. ophold på stolpegården psykiatrisk center

Kære …….

Jeg har netop fået tilbudt et indlæggelses ophold på 6 uger+ 4 uger ambulant på stolpegården psykiatriske center. Dette betyder at jeg må sætte min sag på standby, da de kræver dette på stolpegården. beder derfor om din bekræftigelse herpå.
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 14:46   #25
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kunne så bedre lide den første version, den var ægte og afspejlede dig og dine tanker. Men det er nok lige fedt om du sender nummer et eller nummer to...

Og for god ordens skyld, så vil jeg da lige nævne, at sådan en sag om førtidspension ér langsommelig, og at en sagsbehandler helt pr automatik VIL sætte den på standby indtil du er færdig med dit ophold, da dit ophold SKAL beskrives i ressourceprofilen.
Så det hele giver sådan set sig selv...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 22:09   #26
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej nensypige.

Hvis jeg var dig, ville jeg være helt ærlig og tage den første version, hvor du fortæller du gerne vil have din sag på standby

Det er super tilbud til dig, hvor du kan få ro omkring dig og hjælp til at komme videre.

Et tilbud om hjælp og støtte til hvad der skal ske videre frem i din tilværelse og ikke mindst din sag.

Held og lykke fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension