K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-08-2008, 22:52   #1
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Her kan I komme af med Jeres tanker ang. fleksjob ;)

Hej

Jeg synes vi mangler en tråd hvor ALLE fleksjobbere fra Midtjylland kan komme af med deres fustrationer og tanker.
Jeg har nemlig selv en masse tanker ang. fleksjob for tiden, da jeg pt. er i 1 måneds praktik inden jeg måske bliver ansat der hvor jeg er i praktik. Derfor går jeg pt og tænker meget over regler og den slags og kunne godt bruge nogle at snakke/diskutere oplevelser og evt. tanker med.

Hvis I vil danne en gruppe så skriv her i tråden

Er der nogle fra Randers/Århus området som vil skrive med mig så er I velkommen
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2008, 07:46   #2
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Århus og min jobkonsulent mener det vil blive uhyggelig svært og finde et fleksjob til mig, med min sygdoms historie, men han forsøger.

Har gået ledig siden oktober sidste år øv vil gerne ud bare de der 15 timer evt.

Lone
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2008, 08:03   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja nu er jeg ikke fra midtjylland men syntes at problematikken er over hele landet så jeg vil da følge med fra sidelinjen
  Besvar med citat
Gammel 01-09-2008, 14:18   #4
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Min jobkonsulent har søgt 70 steder for mig, men jeg har nu selv fundet min praktikplads . Jeg satte nemlig en annonce i lokalavisen her i Randers og fik 2 svar.
Var til samtale 1 sted inden ferien og det 2. sted for 1 måned siden og det er der jeg er nu, for det 1. sted var ikke mig.

Imorgen har jeg været der 2 uger og det er godt.

Der er mange ogpaver der og derfor er jeg i tvivl om det er noget for en fleksjobber som mig, selvom hende der har det nu også er det.
Hun har dog ikke tid til de pauser, som der står i hendes skånebehov pga de mange opgaver og at hun er alene om det.

Det er en lille virksomhed med få medarbejdere og det er der der passer mig, så jeg håber selvom jeg har mine tanker ang. det.
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2009, 16:46   #5
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Som tider skulle de undere mig om Kommunen over hovede ønsker at hjælpe bogerne i kommunen, Og om man endlig gider at have flexjob ordning.

Jo Folketinge syndes det er en god ide.
Det gør LO & DA også, og de samme gælder alle fagforbund.
Og os som er god kendt til flexjob.

Men sagsbehandler og kommunen kunne jeg sætte et stor sprøgsmåls tegn fra.
Når man læser de mange indlæg som er her på K10'eren så er jeg skime i tvivel.
De har i hverfald en meget broget tilgang på dvs kommuner, Sagsbehandlig er lidt lem fældig, Og fejl arktik.
Og om man ikke også har bevillige nogle flexjob uden de er berettige til det, også driver man klap jagt på alle os alle.

Og det på sådan en måde bliver vi alle mere syge, Og at mange arbejeskiver bliver træt af ordning. Ikke fordi der er os flexjobber der er noget i vejen med men fordi kommuenen er lud dovn og ind kompentete til at lave et ordenlige stykke arbejde.

Sidst redigeret af UllaCliffShads; 03-03-2009 kl. 16:48.
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2009, 23:51   #6
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af lone t Se meddelelser
Århus og min jobkonsulent mener det vil blive uhyggelig svært og finde et fleksjob til mig, med min sygdoms historie, men han forsøger.

Har gået ledig siden oktober sidste år øv vil gerne ud bare de der 15 timer evt.

Lone

Update. Ja det har han så ikke kunnet, så nu ryger jeg tilbage til Århus kommune og sikkert til en ny privat aktør, som jeg skal vælge imellem.

Lone stadigvæk uden job
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2009, 09:45   #7
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Jeg havde lige fundet et dejligt job, men i fredags blev jeg fyret efter knap 5 måneder på stedet, så jeg er igen uden job fra den 1. juni.
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2009, 13:18   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Andersen det er spilme ærgerligt at du så hurtigt røg ud af dit job som du var så glad for, jeg håber at du hurtigt finder noget andet , husk at bede din arbgiver om en anbefaling og at han tydeligt lader fremgå at du er fyret grundet nedgang i firmaet men ellers er en skattet medarbejder ...

Det er altid godt at have sådan en anbefaling at sende med når du skal ud og søge videre håber det går hurtigt med at finde noget andet og at kommunen virkelig vil lægge sig i selen så du ikke kommer ud i lang ledighed ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tanker ang.underskriftindsamling Fibbie Politik og Samfund 9 26-08-2011 17:00
En Sygemeldts Tanker nuvi Dit og Dat 4 13-07-2011 19:33
Sværere at komme i fleksjob Webmaster K10 Nyheder 0 11-03-2010 10:40
Tanker lonek Din historie 0 15-01-2008 14:59
1000 tanker lone t Dit og Dat 20 21-10-2007 16:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension