K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2017, 14:36   #1
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Gør alle borgere en tjeneste og bedøm læger og behandlere her (gode som dårlige):

En opfordring til alle herinde:

Du kan gøre andre en stor tjeneste ved at give en bedømmelse af læge/klinik på disse 2 steder på nettet (uanset om den er god el. dårlig):

Denne er kun til prak. læger:

http://www.bedoemmelse.dk/praktiserende-laeger

Denne til alle læger og behandlere:

http://vaelglaege.dk/

Nogle prak. læger er på deres hj.side begyndt, at henvise til sidste link om en bedømmelse fra deres patienter. Rigtigt god ide.

Men også trustpilot.com, og Yelp.dk har man mulighed for bedømmelse af læger, dog ville jeg selv bruge de 2 førstnævnte til nyindberetning, da er af nyere dato og mere formaliseret.

Vil man finde en ny læge/behandler kan man dog lige kigge på de 2 sidste også for, at se anmeldelser af ældre dato.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake

Sidst redigeret af Webmaster; 04-03-2017 kl. 00:39. Årsag: har rettet linket så det virker nu
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2017, 16:43   #2
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Tak Gunvor.
Jeg vil skrive vurdering en dag jeg har mere overskud. Den læge har godt nok gjort en velfortjent gerning.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2017, 00:00   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
En opfordring til alle herinde:

Du kan gøre andre en stor tjeneste ved at give en bedømmelse af læge/klinik på disse 2 steder på nettet (uanset om den er god el. dårlig):

Denne er kun til prak. læger:

http://www.bedoemmelse.dk/praktiserende-laeger
Ups! Siden findes ikke..

Dette er hvad der kommer frem når jeg klikker på linket.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2017, 00:23   #4
Thisted_1970
Hvor skulle jeg ellers være
 
Thisted_1970s avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2016
Indlæg: 124
Styrke: 9
Thisted_1970 er ny på vejen
Korrekt Vovse! Siden virker ikke! @Gunvor: hvad er den rigtige adresse?
Thisted_1970 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2017, 00:38   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har rettet linket så det virker
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2017, 10:45   #6
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Tak, Webmaster for både at sætte "r" ind i overskrift, og ikke mindst få rettet linket ,så det virker.

Tænker det også vil være en ide, at nævne i sin anmeldelse, hvis læge el. behandler har tiltro til/arbejder efter TERM-modellen, således at man kan undgå disse læger og behandlere, som benyttet sig af diagnoser, som ikke er godkendt i WHO-regi.

Hvis man googler på funktionelle lidelser og selskaber: kan man se at der er udsendt vejledninger til bl.a. også fysioterapeuter, sygeplejersker ect. omkr. TERM. Man bør derfor ikke tro, at det kun er det lægefaglige personale, der kan tænke i disse baner.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2017, 08:11   #7
HannahK
Ny på K10.
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2017
Indlæg: 1
Styrke: 0
HannahK er ny på vejen
Tak for linket! Vil jeg med sikkerhed bruge i min jagt efter en nye læge, og selvfølgelig til at give en anmeldelse af de læger jeg har erfaring med.
__________________
- Hannah
HannahK er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2017, 06:39   #8
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Det er en rigtig god ide! Jeg har løbende (når jeg havde overskud) anmeldt læger og andre sundhedspersoner på Trustpilot, Bedoemmelse og Yelp. Både de kompetente og de ikke så kompetente.

Det er især vigtigt at nævne, om de tror på 'Funktionelle Lidelser' eller arbejder efter TERM-modellen. Det kan være direkte sundhedsfarligt og livstruende at få en læge, som kommer til at overse fysiske sygdomme, fordi de er for hurtige til at bedømme symptomer som værende psykiske, og man derved ikke kommer i den rigtige behandling.

Jeg har også anmeldt en sundhedskoordinator i rehabiliteringsteam. Sidstnævnte kan være svær at vælge fra, men så kan man klage til regionen/kommunen, han er ansat i, hvis man bliver dårligt behandlet.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2017, 13:03   #9
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Strandpigen Se meddelelser
Det er en rigtig god ide! Jeg har løbende (når jeg havde overskud) anmeldt læger og andre sundhedspersoner på Trustpilot, Bedoemmelse og Yelp. Både de kompetente og de ikke så kompetente.

Det er især vigtigt at nævne, om de tror på 'Funktionelle Lidelser' eller arbejder efter TERM-modellen. Det kan være direkte sundhedsfarligt og livstruende at få en læge, som kommer til at overse fysiske sygdomme, fordi de er for hurtige til at bedømme symptomer som værende psykiske, og man derved ikke kommer i den rigtige behandling.

Jeg har også anmeldt en sundhedskoordinator i rehabiliteringsteam. Sidstnævnte kan være svær at vælge fra, men så kan man klage til regionen/kommunen, han er ansat i, hvis man bliver dårligt behandlet.
Jeg vil gerne vide, hvor man anmelder speciallæger ansat i hospitals regi?
JeG kan ikke finde link til det.
På forhånd tak!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2017, 13:40   #10
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg vil gerne vide, hvor man anmelder speciallæger ansat i hospitals regi?
JeG kan ikke finde link til det.
På forhånd tak!
Jeg sendte en mail til kommunen (borgmesteren) og til hospitalets ledelse. Man kan finde mailadresser på deres hjemmesider. Jeg klagede over, at sundhedskoordinatoren ikke lyttede til mig, at han talte nedladende og respektløst til mig, at han i sine konklusion ignorerede mine egne lægers vurderinger samt alle speciallægeerklæringer bestilt af kommunen.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension