K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2013, 18:41   #1
Jafeko
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-12 2011
Indlæg: 39
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Jafeko er ny på vejen
Beregning af ægtefælles indkomst

Det er ret irriterende at vi nu igen får meddelelse fra Udbetaling Danmark om at de fra skat har fået meddelelse om at min indtægt er ændret. Min indtægt vil over et kalenderår være det som jeg har oplyst, men kan svinge måned for måned da jeg har meget med aften og nattillæg.

Min kone som er førtidspensionist er frustreret over disse meddelelser, da hun føler det er uretfærdigt at min indtægt spiller ind, samt at hun føler os mistænkeliggjort.

Så, er der nogen der ved hvor jeg kan finde en god og ikke mindst forståelig vejledning til dette?

Har jeg forstået det rigtigt, er det ikke min bruttoindtægt minus 8% arbejdsbidrag og minus ATP og ekstra indbetaling til pension, er det ikke sådan jeg skal opfatte regnestykket?

Og min kone (førtidspensionisten) får ved siden af sin brøkpension en månedlig udbetaling fra Danica for erhvervsevnetab, den har vi skrevet på skemaet og det skal vi vel også, det er vel at regne som en indtægt?
Jafeko er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ægtefælles indkomst hvor meget beani Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 03-04-2013 19:34
nedsat pension pga. ægtefælles indkomst kmthorup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 06-02-2013 16:17
Beregning af indkomst john toems Spørgsmål ang fleksjob 3 26-01-2013 00:48
Ansættelse i ægtefælles nye virksomhed Flexeren Spørgsmål ang fleksjob 4 12-12-2010 20:46
Ægtefælles virksomhed JytteK Spørgsmål ang fleksjob 3 27-07-2010 10:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension