K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-10-2011, 21:06   #1
balder
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-05 2009
Lokation: nykøbing sj
Alder: 52
Indlæg: 3
Styrke: 0
balder er ny på vejen
Fleksjob til førtidsponsion

Hej herinde
har haft et fleksjob 2/3 ordning i snart 10 år pga ryg problemer "diskus" har haft 2 prolaps i langt tid og har så lige fået den tredie her i febuar. har været til behandling på sygehus "ikke operation" de ville ikke gøre noget før man ikke kan holde noget eller man bliver lam i benene, hvorfor skal det gå så galt før de gider at gøre noget kan ikke gå/sidde/løfte noget i længere tid af gangen uden jeg får smerter i ryggen i flere dage efter. så overvejer meget stærkt at søge pension på det grundlag. så søger lidt råd af jer herinde hvordan gør jeg? eller hvad syntes i jeg skal gøre. og jeres erfaringer er jeg meget int i

med venlig hilsen
brian
balder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 21:13   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Balder,

Du må have fat i din/en sagsbehandler ved kommunen og fortælle hvordan du har det, det holder ikke at du slæber dig igennem dit fleksjob. Måske kan du få lavet nogle ekstra skåne behov eller lign. så du kan være i dit job ?

Alternativt må du tale med din sagsbehandler om muligheden for førtidspension.

Der er ikke andet for end af tage tyren ved hornene, før eller siden.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 21:56   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af balder Se meddelelser
"ikke operation" de ville ikke gøre noget før man ikke kan holde noget eller man bliver lam i benene, hvorfor skal det gå så galt før de gider at gøre noget
Sandsynligvis fordi lægerne godt ved, at der en vis risiko ved disse operationer, og fordi, at det ikke er alle der har gløde af sådan en op.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension