K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2011, 15:55   #11
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
fx

http://www.kecbolig.dk/start.aspx?ID...=84336&DID=140

der fås rigtig gode huse til en billig penge som fx ovenstående. Lille by tæt på storby med lægehus og indkøbsmuligheder - tæt på fjord og strand. Så go for it. Husk eget hus gir opsparing og velvilje hos bankerne og så bestemmer man selv.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2011, 17:00   #12
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
nå ja.. lidt regnefejl kan man da lave.. hihi. jeg indtastede årsbeløbet for førtidspension i et skema på nedestående link, og fik frem til at der kunne købes hus for over 43 millioner.. haha.. en fejl der var til at få øje på.. hihi..

men prøv at indtaste dine tal i dette skema og få en lille vurdering af dine muligheder. jeg vil så sige at det måske er lige højt nok sat, det beløb jeg fik ud, og at du under alle omstændigheder bør og skal få en vurdering af din bank eller en boligmægler.

min link fandt jeg hos home.dk

http://www.danskebank.dk/da-dk/Priva...sberegner.aspx


du kunne også med rette rådgivning eller tid til at sætte sig ind i det, overveje muligheden for at købe noget på tvang.. der er noget med at man skal have et beløb alt efter hvad man byder på klar til at betale med det samme, så det er heller ikke noget man skal springe ud i uden at læse godt om det. men så er der jo underholdning i et stykke tid.. og de siger jo boligpriserne stadig vil falde..

held og lykke med projektet
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension