K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-12-2013, 11:26   #15
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Dudde

Jeg er så en af de (heldigvis) få det bestemt ikke genere det mindste.
Jeg siger bare STAKKELS dem der bliver lige så syg af systemet som jeg gjorde/gør.

Men jeg er også glad på alle de kommende syges vegne, nu bliver de ENDELIG, ikke længere sat i bås med "dovne Robert" set ud fra system briller, ENDELIG bliver det respekteret at syge altså ER syge og har nogle helt helt andre forudsætninger end de der "bare" er blevet arbejdsløse (ikke at det ikke er slemt nok)

Men jeg sys det er temmelig unfair over for de der gerne vil over på den nye lov, for de står jo pludselig og skal KÆMPE en langt hårde kamp for bla, ressourceforløb, end dem der kommer, kommunerne har jo absolut INGEN interesse i at føre folk over på en for kommunen dyre ydelse, det er jo logik for burhøns (de på ægtefælleforsørgelse har jo råbt og skreget om det problem i årevis)

Til gengæld så TROR jeg der ret hurtigt vil komme en principafgørelse om at når først man ER kommer på den samme ydelse som de kommende syge får (altså den samme som man får i ressourceforløbene) så skal man fortsætte med at have den ydelse.... det vil nemlig være i tråd med fleks ordningen. Jeg ved det naturligvis ikke jeg kan ikke spå, men for mig lyder det realistisk.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension